POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Jos tarkotit minua vaikka Thompzon tähän vastasikin niin olen kyllä miettinyt ja tykkään editoida ja kuvata, mutta valitettavasti se ottaa niin paljon enemmän kun antaa kun käyttännössä pelkkään videon editointiin haluammallani tavalla menee tyyliin 6h. Siksi olen postaillut reenijuttujani instagrammiin nyt kun se ei paljon aikaa vie.

Joo lähinnä Einolle oli viesti tarkotettu :LOL: ymmärrän tietysti hyvin...

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
On Suomen voimanostoliiton ennätys (IPF). FPO:ssa on kyykätty enemmän, mutta siellä raakanostoissa oli vissiinkin polvisiteet sallittu. Ja toki siellä ei ehkäpä noiden doping-asioidenkaan kanssa ole ihan niin justiinsa.

Muuttujia on aika paljon liittojen välillä svnl alaisuudessa on 2h vaaka kun käsittääkseni joissain liitoissa on 24h h vaaka. svnl / ipf kyykyssä kävellään raudan kanssa monissa muissa liitoissa monoliftistä suoraan. + yllämainitut polvisiteet kyykyn osalta.

Kyllä tuolla fpo ja wpc puolella on jotkut suomenennätykset todella matalia johtuen varmaan kilpailijoiden pienestä määrästä, vaikka testaustakaan ei ole. Kaiken järjen mukaan pitäisi olla korkeammat enkat testaamattomissa liitoissa luonnollisesti, mutta asia ei näin ole kaikkien luokkien osalta, koska taitaa olla aika vähissä testaamattomissa liitoissa esim. todella matalien painoluokkien kisaajia.

FPO yt ennätykset sarjoittain - 82,5=755 - 90=925 100=870 110=1000 125=990 140=950.

Polvisiteet ja 24h vaaka, mutta onhan tuolla sellaisia nimiä kuin Räsänen, Khanjuan, Eirala. Kansainvälisestikin kovia ukkoja. Vaikka eri liitossa nostaisikin, ko. Herroja kannattaa seurata somessa.

Räsäsen Kalle on niin käsittämätön kaveri, että itsekin välillä ihmettelen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom