Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinun kropan rajoittava tekijä on sitten ranteet. Ei mitään tukia. Total raw.
Mietinnässä on ollut ruotia videolla voimanoston 101 käydä läpi varusteeteita ja liitto hässäkkää sun muuta, mutta ehkä sen aika on sitten vasta kun korona hässäkkä helpottaa.
En oo siteitä ikinä kokeillut niin voisi olla ihan mielenkiintoista kuvata joku suoritus esim 250kg kanssa kyykähdys ja jonkun osaavan varustemiehen kanssa pistää siteet kiinni ja katsoa mikä muuttuu.
3XS koon lämppärit kuumailmapuhaltimen avulla päälle ja leikkaamalla noston jälkeen pois kun ei ehjänä enää lähde pois? En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta tuollaisesti oli joskus huhuja tuolta isoista ipf kisoista.Sanoin että oon valmis maksamaan 200e jos saan kyykkyyn 20kg lisää lämppäreillä.
Joo harrastetaan siihen asti kun ne rannisiteet on sallittu raw-voimailussaminä ja muut heikkorakenteiset. Veikkaan et suurimmalla osalla harrastelijoista voimatasot jää sen verran alas, että se on rajoittava tekijä. Joillain toki kestää kroppa luontaisesti mitä vaan. Mutta isolla osalla niitä nivelongelmia alkas tulemaan, jos ne treenipainot menis tietyn pisteen yli. Esim. max 150kg penkkiin ei kovin moni pidempään harjoitellut varsinaisesti tarvitse siteitä ranteiden sietokyvyn takia.Toki onnistuu varmaan huonoilla/heikoilla ranteillakin yksittäinen maksimisuoritus isommillakin romuilla, mutta aika äkkiä voi olla leikkauspöydällä.
3XS koon lämppärit kuumailmapuhaltimen avulla päälle ja leikkaamalla noston jälkeen pois kun ei ehjänä enää lähde pois? En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta tuollaisesti oli joskus huhuja tuolta isoista ipf kisoista.
Voi olla että menisi oteleveyskin monella mietintään uusiksi jos rannesiteet kiellettäisiin. Mullakin oli aikanaan jotain rannekremppaa ja käytin siteitä, mutta nykyään ei tulis mieleenkään kun on pääsääntöisesti huomattavasti kapeampi ote. Sekin on voimanostossa aika jännä sääntö että maksimioteleveys on sama kaikille, siellä alkaa olla aikamoista liikerataminimointia ja överileveitä penkkejä seassa.
Miulla nii pienet pohkeet et varmaan menee tuommoset ihan ilman kuumailmapuhallinta päälle :D
E: Ehkä tuo hyöty on siis enempi isopohkeisten hommaa? :D
Tai edes "normi" pohkeisten hommaa.
Jotain hyötyä tikkupohkeista: lämppärit helppo vetää jalkaan. Tuota en ollutkaan vielä tullut ajatelleeksi.
Ei pohkeet oo ongelma jos voimaa on vetää yli, mutta polvissa on luut mitkä ei anna tilaa ja lämppärit repee kai ilman tuota lämmitystä. Siis polven ylikin vedetään lämppäri mikä ei mitenkään normaalisti siihen menisi.Miulla nii pienet pohkeet et varmaan menee tuommoset ihan ilman kuumailmapuhallinta päälle :D
Ei pohkeet oo ongelma jos voimaa on vetää yli, mutta polvissa on luut mitkä ei anna tilaa ja lämppärit repee kai ilman tuota lämmitystä. Siis polven ylikin vedetään lämppäri mikä ei mitenkään normaalisti siihen menisi.
En nyt viitsi kokeilla omilla mutta ehkä tuo neopreeni käyttäytyy vähän samalla tavalla kuin kutistesukat lämmittäessä.
On mulla tiedossa yks kova nostaja, joka ei penkissä missään nimessä halua rannesiteitä, mutta kyykyssä ehdottomasti kyllä![]()
Mä olen siinä mielessä päinvastainen, että olen käyttänyt siteitä aina, likemmäs 30vMietinnässä on ollut ruotia videolla voimanoston 101 käydä läpi varusteeteita ja liitto hässäkkää sun muuta, mutta ehkä sen aika on sitten vasta kun korona hässäkkä helpottaa.
En oo siteitä ikinä kokeillut niin voisi olla ihan mielenkiintoista kuvata joku suoritus esim 250kg kanssa kyykähdys ja jonkun osaavan varustemiehen kanssa pistää siteet kiinni ja katsoa mikä muuttuu.