No suomalaisista lehdistä ainakin Bodaus on voimailuun painottuva.
Yhen lehden sain joskus tutulta ja aika onneton oli ainakin se numero. Bodykin viime aikoina on ollut enemmän kuin naurettava, esim. myytin murtaja, jos sen on tarkoitus olla huumoria niin missä on kyseisen lehden oikeat asiat?
Luulen, että tämä on taas mun omia mielipiteitäni mut etenkin em. jutun kertoja on sikäli huono kertomaan mistään mitään, varsinkaan dieettauksesta kun on kaiken aikaa vuodesta toiseen ollut se bulkkipossu.
Jotkut numerot on parempia, sitten joissain kuten viimeisimmissä on vedetty rajusti riman ali (anyone?). Haastattelutkin on yleensä joutavaa lässytystä, jotkut taas sitten itse heittävät hyviä vinkkejä (liekö haastattelija kysynyt vai itse omasta tahdostaan puhunut haastateltu), muuten on pelkästään pitkästyttävää lukea jostain 170cm pitkästä jätkästä mikä on hänen ammattinsa ja miten hän saa järkättyä aikaa lajille. Ei helvetti mitä paskaa... :D
J. Sarjasta ja muista mirreistä taas sitten luen kaiken mitä tarjotaan. :hyvä:
Täytyy muuten muistaa, et sitten kun oon taas massakaudella niin kokeilen tonnikalakokislight-pirtelöä ja ostan oman lehmän. Tai samantien ostan maatilankin.
Kyseinen lehti ei tule mulle, mut jos vaan on yhtäkään parempaa lehtiä on suositella niin kertokaa ihmeessä.
PS. kenen muun mielestä se "oudohko" neisteenpoisto juttu oli suht pimeää luettavaa?