voimanosto-vs painonostokengät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JJJ
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

JJJ

Voimanosto- vs. painonnostokengät??

Eli mitä eroa? Nyt toi kenkien osto ois ajankohtainen homma.

Lähinnä kyykkyominaisuudet ois tärkeät. Katselin tossa netistä kenkiä ja painonnostokengät näyttää päällisin puolin samanlaisilta, kuin voimanostokengät.

Mitään painitossuja en osta.

Painonnostokengissä on korkea kanta , voimanostokengissä matala tai ei ollenkaan. Jos meinaat kyykätä leveältä , osta voimanostokengät.

Osta hyvät (kalliit) painonostokengät, koska ne ovat monipuoliset ja mukavat!! Itselläni PUMA:n kalliit kengät enkä ole katunut päivääkään. Näillä on hyvä vetäämaasta, kyykätä tai vaikka polkea pienempiä alleen.

Mutta jos ostat niin osta sitten hyvät (kalliit), koska paskat ei kestä kuin pari kuukautta, mutta hyvät 5 vuotta.

Originally posted by Wanger
Osta hyvät (kalliit) painonostokengät, koska ne ovat monipuoliset ja mukavat!! Itselläni PUMA:n kalliit kengät enkä ole katunut päivääkään. Näillä on hyvä vetäämaasta, kyykätä tai vaikka polkea pienempiä alleen.

Mutta jos ostat niin osta sitten hyvät (kalliit), koska paskat ei kestä kuin pari kuukautta, mutta hyvät 5 vuotta.

Mä ostin n. 6 vuotta sitten Hyvinkään Saarelaiselta puolalaiset hienot "tanssikengät". Ovat muuten vieläkin kuin uudet, eli ei se aina hintaa katso. Ei niillä kiviä kumminkaan potkita?

Vaikka mä amatööri olenkin niin luulisin että sulle jjj sopisi paremmin noin painonostokengät. Kyykkäät kumminkin kapeammalta kuin voimanostajat eli ei ole ainakaan pahasta jos kantapään alla on sentti pari? Ja kuten toi Petkele sanoi niin menee muissakin treeneissä...

Tietääkö kukaan nettikauppaa, josta vois ostaa painonnostokengät? Täällä päin ei tunnu urheiluliikkeistä löytyvän ja eivätkä ala tilaamaan. prkl:mad:

Originally posted by Predator
Tietääkö kukaan nettikauppaa, josta vois ostaa painonnostokengät? Täällä päin ei tunnu urheiluliikkeistä löytyvän ja eivätkä ala tilaamaan. prkl:mad:

Itse tilasin suoraan Adidaksen Euroopan kotisivulta. Systeemi oli kyllä viimeisen päälle, reaaliaikainen luottokortin tarkistus (turvallista) ja hinnatkaan ei ollut pahoja. Suoraan kotiovelle muistaakseni 10 päivässä.

PREDATOR!!

H:SAARELAISELTA saa postimyynnistä koko maahan, mutta ei kyllä taida olla nettisivuja..mut tiedustele puhelimitse...(019)417 775. avoinna ark.9-17, la. 9-13.
Taikka sitten Westerbergiltä puh.0400 416 023

Saarelaisella ei oo enää niitä puolalaisia kenkiä... Oli ihan muutama pari jäljellä viime joulukuussa, pieniä kokoja.
Ne oli helvetin kestävät kengät, kestää jopa 10 vuotta aktiivisessakin käytössä.
Mutta kyllä esim. karhun voimannosto kengät on hiton hyvät, niitäkin saa esim.Saarelaiselta.

Kyl kyl

Noniin...Mä ostin Anolta painonnostokengät...:D Kokeilin niitä voimanostokenkiä ja tuntu jotenkin tossumaiselta.

Eli nyt on korolliset kengät. Saa nähä miten bodykyykky kulkee. Tulee varmaan heti 40 kg lisäpainoo, ku Metallin kengät.

Vittu et on perse auki taas ja visa vinkui.

Onko tietoa myykö joku otomixin kenkiä Suomessa?

Mites noi kokomerkinnät jos tilaa jenkeistä - vastaako 10 meidän kymppiä?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mulla olis kanssa kenkien osto edessä.. Oon nähny salilla joillakin sellasia mustia varrellisia tossuja joissa valkoisia viivoja, merkki taitaa olla asics (?). Noita on ollu kesportissa myynnissä, oisko jollain kokemusta noista? Hintaa ollu jotain 650 mk kun oon viimeksi nähny. Tai muita suosituksia...?
Otomixit on aika kalliita kai, ja oon kuullu ettei oo niin kestäviä, pitäneekö paikkansa??

Re: Kyl kyl

Originally posted by JJJ
Tulee varmaan heti 40 kg lisäpainoo, ku Metallin kengät.

Mitäs jos reeni ei kulje ja joutuu ottaan ton 40kg veke? Uskaltaako Anon kenkiä haukkua? Siis, kengistähän se täytyy sitten olla kiinni :D

Kysy Kokkosen Arilta, sillähän ne on niin hienot, että huh huh!!! Pelkkä ¨välineurheilija¨. Gym1 Lahti myy yhden laisia, mutta ne on mustat!

mustat voi maalata metallihohtomaalilla...näyttävät sitten kauniilta...:) eikä joku komee rusettikaan siihen päälle pahaa tekis...

nojoo... itellä ne puolalaiset, joihin nahka-sakke laittaa 40% hintaa oman leimansa ohella, on kestäny kovaa käyttöö 9v, eikä loppua näy. kävin modifioimassa hienomekaanisesti hiomakoneella kantaa sopivaksi ja hyvä tuli.:D

joo..ite ostin kolme vuotta sitten asics:sen painitossut
maksoi about 700mk ja oon ollu v..tun tyytyväinen
hankintaan,kengät on vieläkin kuin uudet mut kantaa
nissä ei kyllä paljon ole.:urjo:

Re: Voimanosto- vs. painonnostokengät?? ...Ilman kenkiä?!?!

Sellasta olisin kysellyt että käyttääkö täällä kaikki salilla kenkiä??
Ei mitään korkokenkäkuumisaapassandaali-juttuja, vaan kunnon treenikenkiä?

Itse en salilla kenkiä ole käyttänyt varmaan 7vuoteen, vaan hiippailen siellä sukat makkaralla. ;)

Joku joskus muistaa muistuttaa aiheesta. Itse on jo tottunut olemaan ilman kenkiä eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
Paitsi kun on pohjetreenit niin silloin kyllä tulee mieleen että pitäisköhän poiketa sporttikaupassa.

Mutta sitten muutan mieleni ja ostan sillä rahalla protskuja! :D

Re: Re: Voimanosto- vs. painonnostokengät?? ...Ilman kenkiä?!?!

Originally posted by peto
Sellasta olisin kysellyt että käyttääkö täällä kaikki salilla kenkiä??
En mäkään oo ikinä käyttäny kenkiä salilla 3 vuoden aikana, en näe tarvitsevani niitä mihinkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom