Eilen eka treeni(rinta-hauis) marraskuun puolivälin jälkeen.
Silloin pamahti rinta, juuri kun olin valmistautumassa penkki-skaboihin.
Motivaatiot meni samalla myös... vuodenvaihteessa avioero ja muutto ym...
Nyt kuitenkin alkaa uusi elämä ja ryhdyn bodariksi!
Kysymys kuuluukin että miten?
Treenaamisen aloitin jotain 17-18 vuotta sitten ja ollut enemmän tai vähemmän voimapainotteista, budolajeja tukevaa ja sensellaista.
Search:ia käyttäen olen lukenut kovasti erilaisia ohjelmia yms.
Olenko ihan väärin ymmärtänyt että sekä HC-body-treenaajat ja voimanostajat käyttävät about samoja sarjapituuksia? Erot lähinnä sarjatauoissa?
Vai olisiko järkevää pelkkä pumppitreeni kevyillä painoilla(kamala ajatus)?
Tavoitteena maksimaalinen lihaskasvu. On muuten TOSI vaikea julkisesti sanoa näin, entisenä voimanostajana...
Saanhan toki apua/neuvoja muualtakin mutta olisi kiinnostava tietää onko jollakin kokemusta vastaavasta kelkankäännöstä?
Silloin pamahti rinta, juuri kun olin valmistautumassa penkki-skaboihin.
Motivaatiot meni samalla myös... vuodenvaihteessa avioero ja muutto ym...
Nyt kuitenkin alkaa uusi elämä ja ryhdyn bodariksi!
Kysymys kuuluukin että miten?
Treenaamisen aloitin jotain 17-18 vuotta sitten ja ollut enemmän tai vähemmän voimapainotteista, budolajeja tukevaa ja sensellaista.
Search:ia käyttäen olen lukenut kovasti erilaisia ohjelmia yms.
Olenko ihan väärin ymmärtänyt että sekä HC-body-treenaajat ja voimanostajat käyttävät about samoja sarjapituuksia? Erot lähinnä sarjatauoissa?
Vai olisiko järkevää pelkkä pumppitreeni kevyillä painoilla(kamala ajatus)?
Tavoitteena maksimaalinen lihaskasvu. On muuten TOSI vaikea julkisesti sanoa näin, entisenä voimanostajana...
Saanhan toki apua/neuvoja muualtakin mutta olisi kiinnostava tietää onko jollakin kokemusta vastaavasta kelkankäännöstä?