oon nimittän jo siihen malliin tuolla Voimailu palstoilla kirjotellu et bannia napsahtaa. oon jus miettiny tätä Voimailu+kehonrakennus.
ku oon aikaisemmin treenannu potaus tyylisesti ja kokoakin tulee mutta tuntuu et sarjapainot ei kasva! joten ajattelin siirtyä voimapuolelle, mutta en oo sopivaa treeni ohjelmaa löytäny ja pumpit ja potailu on kyl niin mukavaa et miksei yhdistää niitä?
jos oon oikein ymmärtäny niin voiman harjoittajat tekevät max. 6 toiston sarjoja? ja välttävät pumppia.
joten olen yrittänyt metsästellä hyviä voimaa harjoittavia liikkeitä, mutta huonolla tuloksella
tämmöstä oon suunnitellu
1.päivä
Penkki
Vinpenkki
Ranskalainen
Ojen.talja
Pullover
Hauismyötäote
Rannekääntö
2.päivä
Maastaveto
Pystypunnerrus
Kulmasoutu
Vipunostot
Kohtautukset
Hauis kp.
Hauis tangolla
3.päivä
Kyykky
Jalkaprässi
Reidenkoukistajat
Reidenojentajat
Pohkeetprässissä
Pohkeetseisten
Näin aluksi olen suunnitellut että 3 kertaa viikossa ja aina eka viikko on 4x6 ja toinen 3x10 ja taas alusta. vois vaikka laittaa ton 3x10 tilalle 3x8 tai 4x8?
ja sitten kysyisin vielä apua noihin liikkeisiin. niin kannattaako pääliikkeessä olla vähemmän toistoja kuin apuliikkeissä? ja mitä liikkeitä kannattaisi lisätä tai vaihtaa enemmän voimaa harjoittaviksi?
huoh yrittäkää ottaa selvää tai älkää ees ajatelko tota mun juttua
ku oon aikaisemmin treenannu potaus tyylisesti ja kokoakin tulee mutta tuntuu et sarjapainot ei kasva! joten ajattelin siirtyä voimapuolelle, mutta en oo sopivaa treeni ohjelmaa löytäny ja pumpit ja potailu on kyl niin mukavaa et miksei yhdistää niitä?
jos oon oikein ymmärtäny niin voiman harjoittajat tekevät max. 6 toiston sarjoja? ja välttävät pumppia.
joten olen yrittänyt metsästellä hyviä voimaa harjoittavia liikkeitä, mutta huonolla tuloksella
tämmöstä oon suunnitellu
1.päivä
Penkki
Vinpenkki
Ranskalainen
Ojen.talja
Pullover
Hauismyötäote
Rannekääntö
2.päivä
Maastaveto
Pystypunnerrus
Kulmasoutu
Vipunostot
Kohtautukset
Hauis kp.
Hauis tangolla
3.päivä
Kyykky
Jalkaprässi
Reidenkoukistajat
Reidenojentajat
Pohkeetprässissä
Pohkeetseisten
Näin aluksi olen suunnitellut että 3 kertaa viikossa ja aina eka viikko on 4x6 ja toinen 3x10 ja taas alusta. vois vaikka laittaa ton 3x10 tilalle 3x8 tai 4x8?
ja sitten kysyisin vielä apua noihin liikkeisiin. niin kannattaako pääliikkeessä olla vähemmän toistoja kuin apuliikkeissä? ja mitä liikkeitä kannattaisi lisätä tai vaihtaa enemmän voimaa harjoittaviksi?
huoh yrittäkää ottaa selvää tai älkää ees ajatelko tota mun juttua