Voiman kasvatus dieetillä?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Niin elikkä onkos tuo mahdollista? En ainakaan haulla mitää löytäny ja oon vähän epätietoinen kyseistä asiasta. Taustaa: päässy tässä viimeisen puolentoista kuukauden aikana aika heikkoon kuntoon, syynä: paskamaisin ajanjakso mitä mulla on ikinä ollu. Tulokset tippunu aika helvetisti (esim. penkki 110 -> n.90) ja kroppa vähän löysässä kondiksessa. Että jos joku kokeneempi reenaaja vähän valistais mua tässä asiassa?

Kiitti etukätee jos joku jaksais vastata

Öö ei ihan :D Paino tippunu semmoset 8kg, ja sanoisinpa että siitä suurin osa lihaksia koska kondis on "löysempi" kuin ennen. Olin sairaslomal parin leikkauksen takia ton puoltoistakuukautta, eli mitää en oo sinä aikana tehny.

Kyllä mulla on ainakin voimatasot noussut dieetillä, tosin aloittelijoita viel ollaan(toinen vuosi menossa)

Kyllä voi voimat nousta dieetillä. Mulla paino tippunu kolmessa viikossa 4,5kg ja esim. penkki noussu 2x6x95kg -> 2x6x100kg ja kyykky 5x125kg -> 8x125kg.

Ketjun aloittajan tapauksessa ne voimat noussee vähintään vanhoihin lukemiin vaikka dieetillä olisikin. Jos taas on koko ajan treenannut ja lähtee yrittämään dieetillä esim. penkkiä 90 --> 110 voi olla vähän vaikeampaa jo.

Suositut

Back
Ylös Bottom