Voiman JA lihaksen säästäminen dieetillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BoneFish
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli toimisiko seuraava dieetillä:

Tehdään mave, kyykky ja penkki 5x5 systeemillä (ei loppuun asti) ja yritetään tällä parantaa hermotusta, jotta voimat säästyisivät. Sitten taas muut liikkeet ja enemmän eristävän liikkeet tehtäisiin vaikka sinne ~15 toiston korville, ihan loppuun asti ja koitettaisiin tällä taas säästää sitä lihasta. Itellä tuppaa aina dieetillä voimat laskeen hiukan. Toimisko tommonen vai onko vaan turhaa hifistelyä.

Riittävän hidas tahti dieetissä auttaa parhaiten säilyttämään lihat. Ja itse en treeniä dieetillä muuta, säilyy mielestäni parhaiten lihat siten miten sitä saa lisääkin.

Eli toimisiko seuraava dieetillä:

Tehdään mave, kyykky ja penkki 5x5 systeemillä (ei loppuun asti) ja yritetään tällä parantaa hermotusta, jotta voimat säästyisivät. Sitten taas muut liikkeet ja enemmän eristävän liikkeet tehtäisiin vaikka sinne ~15 toiston korville, ihan loppuun asti ja koitettaisiin tällä taas säästää sitä lihasta. Itellä tuppaa aina dieetillä voimat laskeen hiukan. Toimisko tommonen vai onko vaan turhaa hifistelyä.
Lihasta et varmaankaan tuolla mallilla säästä sen enempää kuin sillä ohjelmalla millä olet niitä tehty. Toisaalta taas hieman voimapainotteinen treenaus voi olla hyvästä matalammilla kaloreilla koska parantuneen hermotuksen myötä voimat kasvavat kuitenkin. Matalampien kaloreiden jälkeen kasvaneet sarjapainot edesauttavat lihaksen kasvatukseen/lihasmassan palauttamiseen. Kannattaa tsekata tuota ketjua: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40913
Dual factorin tyylinen treeni ainakin sopii kohtuullisen hyvin dietillä vedettynä.

Noita apuliikkeitä ei paljoa edes kannatta noiden pääliikkeiden lisäksi edes tehdä. Pyrit vaan pääliikkeissä nostamaan painoja ajan edetessä.

toistoja en itse ainakaan ole juuri koskaan tehnyt 10 enempää missään liikkeessä ja eivät ole lihat kadonneet dietilläkään. nyt mennään miinuskaloreilla ja voimaohjelmalla ja voisin jopa väittää, että rinta & hauis on vähän kasvaneetkin tai sitten muoto vain hämää. pääliike menee prossaohjelmalla ja eristävät 2x8 1-2 liikettä.

Itsekin olen voimatreenin puolella dietillä. " Korkojen kanssa lihat takaisin "
ja eristävät liikkeet jättäisin mahd. paljon pois. Itse kun olin dietillä, niin sarjapainot nousivat kyykyssä, prässissä, penkissä ja jne. mutta esim. ranskalainen huonontui. Elikkä voimaa ja moninivelliikkeitä!

toistoja en itse ainakaan ole juuri koskaan tehnyt 10 enempää missään liikkeessä ja eivät ole lihat kadonneet dietilläkään. nyt mennään miinuskaloreilla ja voimaohjelmalla ja voisin jopa väittää, että rinta & hauis on vähän kasvaneetkin tai sitten muoto vain hämää. pääliike menee prossaohjelmalla ja eristävät 2x8 1-2 liikettä.

No tuo "kasvaminen" on todennäköisesti illuusiota. Sillä lihat näyttää isommilta kun läski lähtee päältä ja ne alkaa erottumaan. Itsellä ainakin on näin aina kun dieetti alkaa puremaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom