Voimaleuanveto SM 18.12.2010 Järvenpää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tunnustautuuko kukaan palstalainen tulevansa paikan päälle?

Paikkana siis Harjulan koulun voimailusali ja kisat klo 10:00.

Sarjat: M/N avoin, 23v, 40v. Yhden käden ja kahden sormen leukoja on näemmä myös lajeina...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eikö tänä vuonna ole painoluokkia niinku aikasemmin?

Mun oli alunperin tarkotus tulla mutta satuin saamaan tatuointiajan just tuolle viikonlopulle niin eihän siitä mitään tule, ku muuten olis monta kuukautta pitempään saanu seuraavaa aikaa odottaa.. Jospa keväällä sitten Tampereella kävis kokeilemassa jos vaan uskallan.

Naisten sarjaan meen vetää. Pitääkin tsekata, että missä tuo kisapaikka edes on, aikainen herätys tulee. :)

Zone-sarja -42%
Ei sillä, että minä pärjäisin missään kisoissa millään säännöillä, mutta näin alasarjalaisena harmittaa tuo sääntö, että koko oma paino lisätään tulokseen. Jos 120-kiloinen nostaa 40 kiloa ja 80-kiloinen 80 kiloa, kevyempi nostaa itse asiassa enemmän, sillä hänen kätensä painavat luultavasti vähemmän.

Vaadin, että jos noita painoja on pakko lisäillä (vaikkei muissakaan lajeissa kuten kyykyssä lisätä) niin vähennetään nyt sitten edes forkkujen paino ja puolet olkavarsien painosta, niin on reilumpaa :).

Eikös tuossaki oo painoluokat just tuosta syystä.. Ainaki ennen oli -75kg, -90kg ja +90kg. Jos ne on sitte otettu pois nii varmaan turha munkaa haaveilla kilpailemisesta..

Onhan siinä ne painoluokat miehille ja naisillekin löytyisi alle ja yli 65 kg. Nyt en saa tosin sivuja toimimaan, mistä voisi tuloksia tarkastella. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom