Voimaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Archer
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Silmukka,muuten vielä kysyisin että eikös jalatkin ja muu kroppa saa tuolla ohjelmalla lisää voimaa? Vatsaa ja rintaa olis tarkotus saada kiinteemmäs,ja muualle mielellään voimaa.

Ok, ja eikös rasvarosentti laske diettaamalla vai?

Ja päivässä syön jonkun nopeasti huitaisten arvio on n.2000 kaloria paljonkos se pitäisi vähentää että alkais kiinteytyä ja kuinka pitkä dieetti pitää olla?

Tollasella nopeasti huitaisten arviolla ei tee paljon mitään.
2000 kaloria on vähän ikäisellesi., eikä välttämättä ole syytä laihduttaa.
Rasvaprosentti voi lähteä laskuun kun rupeaa treenaamaan, samalla kun lihakset kasvaa, vaikkei paino laskisikaan, varmasti ainakin aloittelijana ja nuorena kun lihakset kasvaa ilmankin treeniä.
Että ei välttämättä kannata hirveää kiirettä pitää, vaan katsoa jonkun aikaa mitä rupeaa tapahtumaan, kun et kuitenkaan ylipainoinen ole.

OK.

Olen ollut ylipainoinen. :)

Silloin kun olin ylipainoinen painoin 77kg tai enemmänkin joskus ja parhaimmillani laihduttuani olen painanut 57-58 kg nyt paino pysyy suurinpiirtein siitä 62-64 kg

Ok, ja ajattelin vaihtaa reiden koukistukset hack-kyykkyyn koska normi kyykky käy mulla takareisiin ja hakki etureisiin joten ajattelin noin tehdä ja jättää silti reiden ojennukset miten olisi onnistuuko?

Ja aattelin jättää phokeet seisten pois koska se käy enemmän oikeaan pohkeeseen kuin vasempaan,onko siitä jotakin haittaa jos jätän sen pois?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olisiko vasen pohkeesi vahvempi kuin oikea? Jos vain oikeassa tuntuu.

Ok kiitti paljon eli esim pohkeita istuen 4 x 10-15

Ylätalja taakse ei enää tunnukkaan niin hyvälle kuin viimeksi tosin se oli eri sali (liikunta tunnilla urheilutalon kuntosali) joten en tiedä oliko selaitekohtaista,mutta vaihdan sen ylätaljaan taakse johonkin muuhun.

ueshiba toi voi olla muuten hyvin mahollista, istuen tehtävässä versiossa kummatkin pohkeet rasittuvat minulla mutta ei seisten tehdyssä.

sähän voit tehdä vaikka niin että teet jonkun korokkeen päällä yhdellä jalalla seisten pohkeita,eli vähän niinku noin http://www.exrx.net/WeightExercises/Gastrocnemius/WTSingleLegCalfRaise.html
kun alkaa tuntua liian kevyeltä niin käsipaino vaan käteen.
tuossa luulis myös huomaavan jos toinen pohje on vahvempi

Ok kiitti paljon eli esim pohkeita istuen 4 x 10-15

Ylätalja taakse ei enää tunnukkaan niin hyvälle kuin viimeksi tosin se oli eri sali (liikunta tunnilla urheilutalon kuntosali) joten en tiedä oliko selaitekohtaista,mutta vaihdan sen ylätaljaan taakse johonkin muuhun.
aika monella ylätalja taakse tuntuu pahalta,joten yleensä tuota tehdään eteen

Kokeilin sitä aikoinaan siis yhden jalan pohjeprässiä KP:lla mutta se alkoi olemaan vähän ajan päästä turhauttavaa, mutta kiitti silti Alec!:)

Esim KE näin Alatalja 3 x 8-12
Alasoutulaite 3 x 8-12
Kyykky 4 x 10-15
Hack 4 x 10-15
Reisiojennus istuen 2 x 15-20
Pohjeprässi istuen 4 x 10-15
?

En taida tänään salille mennä kun oli eilen huono olo ja huomenna mettälle niin kyllä pitää olla terve siellä mettällä.

Suositut

Back
Ylös Bottom