ilmielävä lopettaa nyt tollasen lässytyksen,menee kohta suomi.24 paskaksi,
miksuman:
lisää aamupalalle proteiinia vaikka kinkkua,kananmunaa,rahkaa,raejuustoa tai proteiinijuomaa.
samoin lounaalle,yksi kinkunsiivu ei mitään tee
treenin jälkeen ota heti pukukoipissa heraproteiini ja maltoa sisältävää juomaa ja siitä 1-2 tunnin päästä kunnon ruokaa,itse suosin silloin punaista lihaa.
osta vaan jotain perusheraproteiinia ja pussi maltoa.
ja n. 2-3 tuntia ennen lätkätreeniä/peliä syö esim.riisiä,pastaa,ruisleipää ja kanaa tai punaista lihaa ei kuiten ähkyyn asti,voit tankata silloin osan ravinteista myös proteinijuomalla,mutta maltoa ei kannata holvata,koska se sitten voi laskea verensokeria ja puhti on poissa,kokeilemlalla sekin selvää..
punttijumpassa keskittyisin suht keveisiin painoihin ja tekisin räjähtäviä toistoja,koska lätkässä tarvitaan kestävyyttä niin myös pitkiä sarjoja::esimerkkiä voit muokata itse tuntuman mukaan:
Maanantai:
penkkipunnerrus 8x3 kovia lähtösarjoja,paino liikkuu nopeasti
vinopenkki käsip. 3x8-12
etupunnerrus 5x5 samoin,painon pitää "lentää"
vipunostot sivuille 3x10-15
vipunostot kulmassa 3x8-10
ojentajapunnerrus taljassa 5x5 ja paino "lentää" taas eli räjähtäviä, ei saa kuiten käsille räjähtää..
ranskalainen punnerrus 3x10-15
Keskiviikko
Kyykky 8x3 räjähtäviä..
prässi 3x10-15
ojennus 3x8-10
koukistus 4x10-15
pohje istuen 4x15-20
pohje seisten 4x10-15
Perjantai
ylätaljaa 8x3 räjähtäviä...
alataljaa 3x10-15
leuanvetoa 3xmaximiin
maastaveto polvien alapuolelta 3x5 melko raskaita...
olankohautus käsip.3x10-15
hauiskääntö 5x5
vuorotahtinen 3x10-12
scott kp 2x8-10
tuo nyt on tuollainen kehonrakentajan tekemää,mutta kokeile ainakin kuukausi jos toimii niin muuttamalla liikkeitä tai suoritusjärjestystä pääset tuolla pitkälle,
joskus voit kokeilla raskaammilla painoilla esim. 6-8 toistoa tai jopa pääliikkeissä mennä jopa maximiin asti...
lätkä tarvii kuitenkin liikkuvuutta ja nopeutta niin maximit ei ole kovin suositeltavia,jo ihan palautumista ajatellen.
psyyken kannalta kokeilisin itse ainakin kerran kahdessa kuukaudesa voimien
kehitystä.
tulee aina parempi tsemppi kun tietää kehittyneensä....