Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Raskolnikov sanoi:Jonot, mummot ja "virastot" (= paikat joissa on jonoja) luovat ympäristöönsä jonkinlaisen aikajatkumon. Aika hidastuu niin paljon, että se alkaa kierrättää itseään. Mikään ei etene, mitään ei tapahdu. Hyvä varoitusmerkki aikajatkumoista ovat juuri nämä jaarittelevat mummot. Jos näet jaarittelevan mummon, juokse. Voit vielä ehtiä pois tästä aikajatkumon luomasta silmukasta, joka tekee normaalista päivästä helvetin.
DayOne sanoi:Ei tarttis kattoo niitä finninaamasia janttereita jotka lähes vittuilee palvelun sijaan. !
Mike sanoi:Olen muuten pannut(laittanut) merkille
Mike sanoi:Olen muuten pannut(laittanut) merkille, että pankeissa on aina helvetisti tiskejä, mutta ne ovat suurimmaksi osaksi tyhjiä vaikka miten kova ruuhka olisi. Mistähän tämä johtuu?
Koska asiakkailla ei ole oikeesti muutakaan tekemistä kuin asua pankissa...noi seurankipeät jaarittelevat mummelit on kyllä aika v-mäisiä silloin kun itsellä olisi kiire, eikä sen asian hoitamiseen menisi kuin pari sekunttia...Mike sanoi:Olen muuten pannut(laittanut) merkille, että pankeissa on aina helvetisti tiskejä, mutta ne ovat suurimmaksi osaksi tyhjiä vaikka miten kova ruuhka olisi. Mistähän tämä johtuu?
hömppä sanoi:Millä hiton peruteella mummot ym harmaatukat perustelevat sen, että nuoriso on tylyä, vievät istumapaikat ja etuilevat jonossa???!!
mutta itse tällä hoitoalalla työskennellessä ajattelen, et kun mä oon vanha ja makaan jossain vanhainkodissa niin mä ooon oikee hoitajien painajainen, räin ja revin paskavaippani ja syljen pillerini...jne yhtä mukavaa.Mike sanoi:Pitää pistää vahinko kiertämään toki.
Peritaatteessa voisimme syyttää vain jotain yhtä koko hidastelun keksinyttä muumiota jota sitten kaikki vittuuntuneet ovat peesanneet. Homma on sitten kertaantunut vuosikymmenien aikana verkoston tavoin. Eli todennäköisesti vanhukset vain kierrättävät vahinkoa.
Siitä, että ne konttorit tehtiin aikana ennen maksuautomaatteja ja internet-laskunmaksua ja paikkitoimariarmeijan irtisanomista. Milloin joku pankki on viimeksi rakentanut tai edes remontoinut itselleen uuden konttorin? 80-luvulla?Mike sanoi:Olen muuten pannut(laittanut) merkille, että pankeissa on aina helvetisti tiskejä, mutta ne ovat suurimmaksi osaksi tyhjiä vaikka miten kova ruuhka olisi. Mistähän tämä johtuu?
Ja henkilökuntaa on vähennetty roimasti. Täällä päin posteissa ei välttämättä ole kuin pari kolme työntekijää asiakaspalvelussa. Olkoonkin niitä tiskejä vaikka kymmennen.Dopey sanoi:Siitä, että ne konttorit tehtiin aikana ennen maksuautomaatteja ja internet-laskunmaksua ja paikkitoimariarmeijan irtisanomista. Milloin joku pankki on viimeksi rakentanut tai edes remontoinut itselleen uuden konttorin? 80-luvulla?
Tiskien henkilökunta saattaa olla hoitamassa varattuja yksityisvuoroja jossain takahuoneessa.Mike sanoi:Olen muuten pannut(laittanut) merkille, että pankeissa on aina helvetisti tiskejä, mutta ne ovat suurimmaksi osaksi tyhjiä vaikka miten kova ruuhka olisi. Mistähän tämä johtuu?