Voiko penkkipunnerruksen tangolla sivuttaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja brfc
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
48
Kysyisin että miten pakollinen treenissä tuo penkkipunnerus maaten on ?

itellä tosi hankala ollut tehdä sen jälkeen kun meni muutama vuosi sitten solisluupoikki urheilussa, onhan se luutunut jo puolessa vuodessa mutta tuntuu penkki punnerrus maaten liikkeessä ilkeesti se venytys tai sattuu,joten ei ole uskaltanut tota tehä...

joten voiko saada muilla liikkeillä esim penkkipunnerus käsipainoilla ja vipunostoilla tehtyä täysin rinta treenin vai pitääkö sitten vaikko vinopenaa tangolla ottaa tilalle?

mites löytyykö maailmalta myös sellasia kuuluisia bodareita jotka ovat ilman penkkipunnerusta tangolla vetäneet itsensä kisoihin ???

mikään yksittäinen liike ei ole ehdoton massan tai voiman kasvatukseen. ihan hyvin voit sen korvata käsipainopenkillä tai vastaavalla.

Bodarille ei ole välttämätön vaikka hyvä perusliike onkin. Eli tee vain vinopenaa ja tasapenaa esim. käsipainoin jos se noin parammalta tuntuu.

Eihän Iso-Ahnuldkaan tehnyt pumping ironissa rinnalle kun ristikkäistaljaa, vinopenkkia ja flyessejä ja rinnat näytti aika kunnossa olevan :david:
Mutta ei todellakaan ole mun mielestä pakollinen penkki tangolla rinnoille. Ite reenailin pelkkää penaa himassa vuoden ja kun menin salille nii oon vetänyt vaan kaks kovaa sarjaa penaa tangolla. Mulle noi muut rintaliikkeet kuten flyessit, vinopenkki ja kp penkki oli ainakin tosi tehokkaita kun oli varmaan jo keho tohon penaan niin tottunu...:)

Pois vaan penkkipunnerrus tangolla jos se kovin pahalle tuntuu rikki menneissä paikoissa. Minä en kans pysty tekemään tangolla penkkiä kun mulla meni joku vuosi sitten käsi poikki muutamasta kohtaa.

Front Raise sanoi:
Eihän Iso-Ahnuldkaan tehnyt pumping ironissa rinnalle kun ristikkäistaljaa, vinopenkkia ja flyessejä ja rinnat näytti aika kunnossa olevan :david:
Mutta ei todellakaan ole mun mielestä pakollinen penkki tangolla rinnoille. Ite reenailin pelkkää penaa himassa vuoden ja kun menin salille nii oon vetänyt vaan kaks kovaa sarjaa penaa tangolla. Mulle noi muut rintaliikkeet kuten flyessit, vinopenkki ja kp penkki oli ainakin tosi tehokkaita kun oli varmaan jo keho tohon penaan niin tottunu...:)

Siitä nyt ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä jos joku PRO videollaan ei tee jotain liikettä ja taas suosii jotain toista. Ne massat on kuitenkin rakennettu monen vuoden aikana ennen sitä videota ja varmasti on aika laajalla skaalalla liikkeet olleet mukana ohjelmassa.

Timba79 sanoi:
Siitä nyt ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä jos joku PRO videollaan ei tee jotain liikettä ja taas suosii jotain toista. Ne massat on kuitenkin rakennettu monen vuoden aikana ennen sitä videota ja varmasti on aika laajalla skaalalla liikkeet olleet mukana ohjelmassa.

Aivan ja sitävarten laitoinkin sinne :david: perään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom