Joo, kertois nyt omatki kokemukset, ehkä bodaaja saattais vielä innostua..
Elikkäs astuin palvelukseen II/05 Sissikomppaniaan. Lähdin suht iloisin mielin tsekkaan mikäs mesta se oikein on. P-kausi oliki aika perseestä loppujen lopuks, aina sitä juoksemista ja juoksemista, punkan tekoa (paitsi itsellä räjähti vissii 2 kertaa vain), ja muuta vitutusta. Teki mieli välillä hakata lomilla muutama alikeisari, mutta neki oli vaan hetken hiljaisia raivokohtauksia
P-kaudesta jäi hyvät muistot lopulta, kaikki uudet hommat...
Tie vei sitten aukkiin ja se on ollu ehkä intin parasta aikaa. Kunnolla aselajiin perehtymistä, uudet kuviot, sai itse jo johtaa vähäsen. Kokeet meni ihan jees ja lähtö tuli haminaan, sinne päärakennukselle
RUK on mielestäni vähän liian yliarvostettu, tai jokin siitä jäi mielestäni puuttumaan, siitä "hengestä"
tietty kannaksen matka oli ihan kiva, samoiten yleismestaruuden voitto ja kirkkiksen voitto, mutta muuten aika kuiva tylsä. JackUp oli tietenki kiva. Ja Sekstaasi. Sieltä sitten pois ja johtajakaudelle.
Ainakin mulla oli aluks vähän ison joukon johtaminen hakusessa, mutta viikon päästä jo onnistui. Oli kivaa tutustua uusiin alokkaisiin, tai muutamiin hyviin tyyppeihi. Ku jengi oppi uusia asioita, koki myös onnistumisia itekki. Ujuos ainaki meitsiltä lähti helevettiin ku komppapäällikkö antoi tosi paljonb vastuuta kokelaille.
No nyt on toi urakka ohi, mietin, että jäänkö vielä soppariks, mjtta ei sitte veri vetäny. Kävihän tuo MPKK:kin mielessä, muttei oo mun ammatti.
Allinall, mun vitutuksen sietokyky kasvoi aika huimasti, vaikka olinkin hyvähermoinen ennen inttiä. Uuudet ystävät, unohtumattomat kokemukset ja hetkellinen vitutus on jäänyt parhaimpina muistoina mieleen. Ja kait tosta Upseerinarvosta on jotain hyötyä työelämässä, vaikka marginaalinen nykyisin onkin..
Taidan olla suht
, kun kaipaan vähän intin hommia, vaikka reservissä ollaan oltu kohta 2 viikkoa..
edit. Nix: Tuo nakittaminen toimi ainakin meillä. Sen verran oli kuria, ja arvostusta molempiin suuntiin. Hyvät jätkät sai aina ottaa iisimmin, kun suoritti hommat hyvin. Ne jotka perseili, teki aina ne nakit. Juoksutus on hyvä homma oikeestaan. Se vähentää perseilyä loppujen lopuks paljon. Ps. Juokse itse mukana.