*********...voi per...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Primitive82

Banned
Sorruin ostamaan pussin JRFitnesin heraa, koska se oli niin halpaa.
9 euroa 800g ja laatu ilmeisesti sen mukaista.

Eli en vielä tiedä uskallanko syödä, haju ainakin on luotaantyöntävä, jollekin mausteelle haisee. En ole ennen törmännyt tällaiseen hajuun herassa, esim. nutri plus whey 8100 haisee todella herkulliselle verrattuna tuohon.

Onko kukaan muu ostanut? Ja hengissä pysynyt..?

Taitaa olla viides pussi menossa, ja oboy kaakaojauheen kanssa oon vetänyt, aivan loistavan makuista :D Tosin aiemmat proteiinijauhokokemukset rajoittuvat Bull's basicciin, että saattaahan niitä vieläkin paremman makuisia olla :)

Hiiop

Tuli kanssa ostettua tota heraa muutama pussi. Menee hyvin alas ilman mitään kaakaoitakin. Sekoaa todella hyvin veteen. Yleensä juomista tulee vaaleita ja enemmän tai vähemmän paksuja juomia. Tästä tulee läpikuultavaa ja "ohutta". Miksi? Laatu?

Ei se niiden maustamaton hera yhtään erilaiselle muista maustamattomista heroista maistu.

Eri asia on haluaako tukea firmaa joka avoimesti kusettaa mm. myyvänsä CFM heraa, kun kyseistä raaka-ainetta valmistava brittifirma ei sitä myy kuin yhdelle tuottajalle Suomessa, eikä tämä ole kyseinen pulju. Kysykääpä miksei CFM:nä myydyn herapaketin kyljestä löydy CFM-logoa...

CFM = Cross Flow Microfiltration, puhdistustapa jolla tulee äärimmäisen puhdasta heraa, laadun kärsimättä.

rollerghost sanoi:
9 euroa 800g ja laatu ilmeisesti sen mukaista.

Eli en vielä tiedä uskallanko syödä, haju ainakin on luotaantyöntävä, jollekin mausteelle haisee. En ole ennen törmännyt tällaiseen hajuun herassa, esim. nutri plus whey 8100 haisee todella herkulliselle verrattuna tuohon.

Onko kukaan muu ostanut? Ja hengissä pysynyt..?

äläs nyt viitti, toi on sentään ihan herkkua verrattuna siihen vaniljanmakuiseen. Ja ostinpa sitä vielä just ennen tota alennusta 32e/1.1kg :jahas:

keksittiin kaverin kanssa nimi noille JR:n wheyprotskuille: oksennusesanssi :lol2: Kaveri osti ekaa kertaa elämässään protskua, ja ei välittänyt siitä, että mä kerroin ton olevan aika pahan makuista (mutta mitäs siinä, kun halvalla saa..). Myöhemmin se kertoi, ettei se tiennyt näin pahaa makua edes olevan olemassa :lol2: toi maku on kyllä sellanen, ettei siihen tavallisessa ruoassa törmää.

Voisko teidän jauhot olla pilaantuneita? Kyllä heranprotskun pitäisi maistua heraprotskulta, valmistajasta riippumatta.

justjustjoo, en kyllä käyttäis kuin korkeintaan hätävarana kyseistä heraa?! Taitaa olla hieman riskialtista touhua väsätä palautusjuoma kun näköjään kenelläkään ei ole mitään tietoa mitä jauhe sisältää. Onnex pikkulinnut on laulanut et näistä muutamista liikkeistä saa stadin halvinta-ja laadukkainta heraa joka myöskin sekoittuu poikkeuksellisen hyvin jos vertaa muita halpis heroja.......ou jee!

rollerghost sanoi:
Ihan samat mietteet oli mulla tossa kuukausi sitten, kirjotinkin siitä tohon "paskimman makuinen pulveri" -trediin. Haju on todella huono, jotenkin sellanen "teollinen". Alkaa kuvottamaan. Maku on paljaaltaan myös melko paha, eikä ainakaan mikään perus-Oboy sitä hirveästi peitä. Vertailukohtana mullakin oli toi NutriPlussa.

Itse mä oon ratkassu tilanteen niin, että oon hankkinu joskus aikoinaan yhden purkin kallista maustettua heraa, ja laitan palautusjuomiin protskut noin suhteessa 1 osa kallista / 3 osaa paskaheraa. Toi vaniljanmakuinen on pelkiltään niin kovin vahvan makuista, että toi on kaikin puolin ihan toimiva ratkaisu. Vanilja myös peittää pienelläkin annoksella hienosti sen sissijuuston maun. Aikaa toki menee jonkin verran jauhojen annosteluun.

"Toimivuudesta" en tiedä, 36-senttiset nää mun tumput on vieläkin :wanha:

OFFTOPIC: Mun mielestä on pelottavaa, että ton saman putiikin malto haisee melkein samalta kuin toi paskahera. Luulin, että malton kuuluu olla melko mautonta ja hajutonta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
rima sanoi:
OFFTOPIC: Mun mielestä on pelottavaa, että ton saman putiikin malto haisee melkein samalta kuin toi paskahera. Luulin, että malton kuuluu olla melko mautonta ja hajutonta?

Kaikki kolmen eri merkin maltot joita olen syönyt, ovat olleet hajuttomia. Maussa on ollut sellaisia eroja että jotkut ovat käytännössä mauttomia, toisissa on havaittavissa lievää imelyyttä.

Itse olen ratkaissut paskaheran ongelman...olemalla ostamatta paskaheraa :) Mielummin maksan vähän enemmän kunnolla maustetusta herasta, varsinkin kun menekki ei ole mitään hirvittävää per päivä.

McLee sanoi:
On tullut pari kolmen kilon pönttöä imaistua...hyvin menee alas ainakin kaakaon makuinen. eiku naamariin vaan!!
Toi mausta,maton on muuten eri heraa....Paskallehan tuo maistuu. :urjo: Onko tosiaan noin ton CFM jutun kanssa? tareviikin kysyä missä on logo, toihan menis jo todella paljon yli jos noin olis :jahas: Soitin ja selvitin ton CFM jutun :eek: Ne sano että sitä ristivirtaus menetelmää jota valmistamisessa käytetään ei ole mitenkään patentoitu ja noita kyseisiä ristivirtaus koneita on maailmalla vaikka kuinka, joten eiköhän se siitä. Ja se menetelmä vaikuttaa nimenomaan aminohappo koostumukseen joka on tossa Leaderin Whey+:ssa todella hyvä. Ei kai nekään nyt ihan kaikessa kuseta vaikka kusettaakin paljon, mutta kyllä itse ainakin voin ostaa luottavaisin mielin tota ko. heraa ja tiedän että saan CFM menetelmällä valmistettua heraa.

Vaikka ne kusettaakin ja paljon niin ei kai sitä niin skeptiseksi voi alkaa ettei usko tuoteselostuksiin... Vähän sama juttu kun ostais Snelmannin kalkkunaleiketta ja epailee että siinä on pakko olla vitusti enemmän rasvaa ja vähemmän proteiinia mitä paketissa lukee. Ehkä ne tossa jälleen rikkoo mainonnan "lakeja" ja mainostaa omaa proteiiniaan nimellä jota ei saisi käyttää vaikka tuote sitä kuitenkin on?

No kyl CFM menetelmä heraproteiinin käsittelemiseksi on patentoitu. Patentti on Glanbian hallussa joka menetelmän on kehittänyt
http://www.glanbianutritionals.com/marketapps_nuthealth_sports.asp
http://www.glanbia.com/divisions/foodingredients/glanbiafoodsincusa/locations/richfieldidaho.htm
http://www.glanbia.com/applications...sp?return_year=2003&item_id=3052&press_code=1

Tämän takia kaikissa CFM heraa sisältävissä tuotteissa on CFM(r) merkki.
Esimerkkinä vaikka tämä tuote:
http://shop.store.yahoo.com/iherb/creagluta.html

CFM menetelmällä lähes kaikki natrium, laktoosi ja rasva poistuu, kalsium konsentroituu ja mikrofraktiot pysyvät ehjinä, koska heraa ei käsitellä lainkaan kemiallisesti. Vaikutusta on siis muuhunkin kuin aminohappokoostumukseen.

Lisää voi lukea myös Will Brinkin artikkelista
http://www.brinkzone.com/the-whey-it-is.pdf

Tiedossani on ettei Glanbia myy raaka-ainettaan kuin yhdelle suomalaiselle valmistajalle. Kannattaa ehkä selvittää asiaa Glanbian edustajan kanssa jos ei usko.

Fakta on se että jos ei CFM logoa ole, ei ole sama asia kuin CFM hera. Logoa eivät uskalla laittaa koska Glanbia haastais oikeuteen samantien.

Voihan ne tietty väittää et se niiden CFM lyhenne ilman tavaramerkkimerkkiä tarkoittaa vaikkka Cikkelillä Fuckaan Mutsias ja on niiden oma tuotenimi sille heralle.

Opiskelija sanoi:
CFM lyhenne ilman tavaramerkkimerkkiä tarkoittaa vaikkka Cikkelillä Fuckaan Mutsias ja on niiden oma tuotenimi sille heralle.

:lol2:

Opiskelija sanoi:
Voihan ne tietty väittää et se niiden CFM lyhenne ilman tavaramerkkimerkkiä tarkoittaa vaikkka Cikkelillä Fuckaan Mutsias ja on niiden oma tuotenimi sille heralle.

AAHAHAHA! :D Tuo pitäis lanseerata, haluatko patentoida tuon superheran nimikkeen?

Tylerd sanoi:
Soitin ja selvitin ton CFM jutun :eek: Ne sano että sitä ristivirtaus menetelmää jota valmistamisessa käytetään ei ole mitenkään patentoitu ja noita kyseisiä ristivirtaus koneita on maailmalla vaikka kuinka, joten eiköhän se siitä.
Soitit minne? JR:ään?
Tietty ne huijaa, jos kukaan (laki??) ei estä..

No JIIÄRRÄÄN soitin ja kysyin että mitä vitun vitun peliä tää taas kerran on olevinaan ja selityksen kerroin edellä. On se sellanen pulju ettei sieltä uskalla kohta edes maltoa ostaa kun ei pysty luottaan mitä siellä on. Eli sitä heraa ei oo voitu tehdä Ristiviratus menetelmällä. piste. Ne kusettaa purkissa sen heran aminohappo koostumuksen, siä purkissa on oikeesti Fast Hera80:stä, älkää kukaan ikinä ostako. voe lollon lollo. Vittu jos tää on oikeesti kusetusta niin meen kyllä sinne paikan päälle räjähtään :curs: Mutta siinä purkissa on kyllä oikeesti merkillisen hyvät ravintoarvot ja aminohappokoostumukset printattuna, mutta jos vaan on printattuna. Toiohan tarvis tutkituttaa jossain, se ukko siellä muuten sano että voidaan tutkituttaa se ja Evo keskenään ja tulokset voi olla hyvinkin yllättäviä. :lol2:

rollerghost sanoi:
9 euroa 800g ja laatu ilmeisesti sen mukaista.Onko kukaan muu ostanut? Ja hengissä pysynyt..?

Juu onhan tuota tullu syötyä, ihan tavallista maustamatonta halpisheraa. Hyvä hinta/laatu -suhde.

Hinta/laatu -suhteesta on mielestäni paha mitään sanoa, mutta hengissä on pysytty (ja kyllä makuihin tottuu; toihan on ihan karkkia soijajauhoon verrattuna, vaikka siihenkin kyllä tottuu vähässä ajassa).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom