:lol2: Täytyy vissiin käyttää enemmän hymiöitä.Routa sanoi:Tuokin on yksi komppaamisen muoto ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2: Täytyy vissiin käyttää enemmän hymiöitä.Routa sanoi:Tuokin on yksi komppaamisen muoto ;)
hamara sanoi:Kunpa vois jotenkin auttaa. Pystytkö puhumaan kenenkään kanssa, jos et sinne nuorisopsykiatrille pääse heti? Pitäähän sun päästä purkamaan tuota ahdistusta johonkin tai jollekin! Jaksamista ja paljon! Yritä silti pitää pää pystyssä ja pysymään vähän ihmisten ilmoilla, ettet kokonaan eristäyty jonnekin.
:D vituttaa liiat hymiötZannaZ sanoi::D.. Jos tolle linjalle lähdetään, ni voin todeta että vituttaa kun toiset inisee vitutus-threadissa, siitä että täällä inistään vitutuksesta. Sitä vartenhan tää on, että saa inistä just siitä mikä sattuu vituttamaan ja helpottaa omaa oloaan näin. Mutta jokaiselle suotakoon omat vitutuksensa, ei tää oo arvostelulaji, että kenen vitutus on oikeutettua ja kenen ei
... Carry on... Let's inistään lisää.. (vittu mikä sana, inistä.. ollaanks me hyttysii??? :D)
posteissa:curs:
, mutta niin kauan kun lääkket vaikuttivat ei ainakaan ihan sietämättömät ollut kivut. Mutta kun vaikutus alko lieventyy alko vihloo taas ni perkeleesti että silmissä sumeni. Lopulta sitten kipu säteili molempiin jalkoihin aina varpaisiin asti.ZannaZ sanoi:Hitto, loppuu nää turhat postit, sika ärsyttää kattoa posteja jossa lukee "tuplat" "ups, tuli kaks kertaa" :wall:! Opetelkaa käyttää palstaa! Kiitos!
...
Vaihdan ihan just tallia.MerZi sanoi:Taidan kuolla.. Helvetinmoinen kipu ensin etureidessä.. sitten kädessä.. nyt pohkeessa, kaikissa yhtä aikaa.. Oon tästä kärsinyt jo kolmatta vuotta, mutta en oo mennyt lääkäriin. Nyt on kai pakko kun alkaa puuduttamaan siihen malliin et tunto häviää. Verenkiertohäiriötä olen itse epäillyt, nyt kun sieltä jotain tukkeutuu lopullisesti niin ei kiva.
Aina samassa jalassa, vasemmassa, yleensä vaan etureiden alueella. Nyt tosiaan koko vasemman puolen raajat puuduksissa ja järkky kipu. Ja oon tietty yksin kotona, jesh. Eikä muuten oo mitään rasituskipua.
HC76 sanoi:Ai saatana ku kestää kauan jonottaa Soneran asiakaspalveluun!! Siis yks ihminenkö siellä päivystää jossain pikku kopissa!? Luulis nyt et ois Soneralla varaaa palkata joku kaveriksi sinne.... Ei jumalauta et tekis mieli huutaa! Pukumiehet siellä johtoportaassa säästelee että päässee perheen kanssa balille vittu "työmatkalle" vitun jumalauta sentään!
45min and counting... " hetki vielä ole hyvä" :curs:Vaihdan ihan just tallia.
Topah sanoi:No eilen paiskasin äijälle negatiiviset palautteet ja haukkusin... Vituttaa tommoset...
Mutta tarinaan tuli käännekohta, joka on aiheuttanut tuplavituksen/myötävitutuksen:
Äsken velipoika skypetti mulle Suomesta ja sano, että sulle on tullu tänään tänne joku paketti, jossa on jotain levyjä. Voihan vee. Menin pilaamaan Ebay-tyypin 100% palautteen hermoilujeni takia ja nyt vituttaa sen takia. :wall: Kaiken lisäksi tämä kauppakumppani antoi minulle ylistävän palautteen.
Miten tämmösen asian kanssa voi elää...

Ei välttämättä....esim psykosomaattiset vaivat voivat oireilla samoin (vrt.paniikkihäiriö)....risumies sanoi:MerZi: -pahasti jäi sun kertomasta semmonen maku et sulla onpi sydänkohtaus menosa, toivottavasti pääsit käymään tohtorilla. Miltei aina tunnottomuus/laaja kipu vasemman puolen raajoissa, "ilman syytä, yhtäkkiä" on merkkinä jonnin sortin sydämen häiriöstä, joten ei leikin asia ollenkaan!!!
Tuontapaisen tekstiviestin olen saanut noin tunti ennen sovitun tapaamisen ja ensi-iltaleffan alkamista, ja myöhemmin sain kuulla "syyn.."Tupla-J sanoi:... saan kuulla että "hups, tuli jotain, eivoinähämoi" vasta tapaamispäivänä.