Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Glyptis sanoi:
Tuontapaisen tekstiviestin olen saanut noin tunti ennen sovitun tapaamisen ja ensi-iltaleffan alkamista, ja myöhemmin sain kuulla "syyn.."
Ne liput on vieläkin hyllyssä muistuttamassa ihmisluonteesta.
Juup, eipä tässä mitään. Menee tekemään kaks ylimääräistä vuoroa paikatakseen kahta sairaslomalaista, ei sillei syyssä mitään valittamista. Sikäli kun olis joku "syy" niin melkeinpä kehtaisin olettaa, että kertois.

Ruokala! Ihan vitun paskaa ruokaa. Spagettia ja kasvispastakastiketta. Yleensä on kyllä perunaa, mutta eipä paljon lohduta kun ei oo lihaa. Siellä on asenteena, että peruna on hyvästä ja kaikki muu pahasta. Etenkin liha. Revi nyt sitten noista protskua. Ne ei oo varmaan ikinä edes kuulleet nopeista ja hitaista hiilareista. Proteiini - mikä se on? PERKELE!

:nolo: Sori

Perkele, miten nopeasti meikäläisen mieli mätänee. Vitutusta on sen verran, ettei lukemisesta tule yhtään mitään - rauhoittumisesta puhumattakaan. Mä olen varmaan vitun ihana ihminen kun seuraavan kerran sitä nään.

That is, jos nään.

Voi vittujen kevät stana...oli mukava katsoa lätkää ku ei 3.erää yhtäkkiä näekkään suorana.Pitää varmaan lähtä hommaan ,joku prkl digiboxi!!!:curs: :curs: :curs:

Deathlok sanoi:
Voi vittujen kevät stana...oli mukava katsoa lätkää ku ei 3.erää yhtäkkiä näekkään suorana.Pitää varmaan lähtä hommaan ,joku prkl digiboxi!!!:curs: :curs: :curs:

Sanoppa muuta vittusaatana!!!!!!!! Kaikki joukolla laittamaan YLEn sivuille palautetta. Laittelin pari tuotosta pikapikaa tyyliin;

"Hei kommunistitoverit. Sopisiko että kaiken punapropagandan ja paskanjauhannan sekä tietysti vitun huonojen ja halvalla tehtyjen ohjelmienkin keskellä näyttäisitte ne vitun lätkäpelit SUORANA joissa Suomi on mukana? Toki ymmärrän että vituttaa kun DDR kaatui ja Putinkin on pelkkä paska mutta älkää JUMALAUTA kostako näitä lätkäfaneille!

Toivottavasti mun isoisä ampui jonkun teidän punapaskasukuisen isoisän itsenäisyyssodassa".

Voi vitun vittu. Sattuuneista syistä yritin katsoa kiekkoa netin kautta ja maksoin eurosportille 4 euroa tästä hyvästä(4e vrk katseluoikeus verkonkautta). A eipä satu toimimaan firefoxilla mutta ei myöskään pöytäkoneen explorerilla B Laitoin asiakaspalveluun emailia mutta eipä ne tietenkään viitsi vastata C Sain kuva näkymään läppärillä huomatakseni vain että ne näyttävät eivät näytä siellä kiekkoa.
Se live kommentti matsin perässä joka oli heidän sivullaan tarkoitti ilmeisesti sitä että päivittävät tulostietoja reaaliajassa mutta ei tietenkään sitä että olisi edes voinut kuunnella saati katsella matsia.
Kaiken lisäksi kukaan muukaan ei tunnu lähettävän matsia edes netti radiossa joten revi tässä nyt sitten peli tunnelmaa katselemalla tulostietoja.
Eniten tässä vituttaa se että lätkä on ainoa laji jota haluaisin katsoa ja menin vielä maksamaan tästä ilosta joka osoittautui täydeksi kusetukseksi.
Edit: Kaiken muun lisäksi tämä vitun säätö vei pari tuntia aikaa joten 2 "tärkeää duunia" jäi hoitamatta/siirtyy nyt sitten huomiselle joka on jo valmiiksi vitun kiireinen.

Vitun egyptiläiset. Voisitte noudattaa kansainvälisiä sopimuksia.

EDIT: Vitun kapitalistiriistäjät kyykyttää kuljetusalaa. Lätkämatsin seuraaminen on saavutettu etu. Perkele.

kuljetusala sanoi:
Voi vitun vittu. Sattuuneista syistä yritin katsoa kiekkoa netin kautta ja maksoin eurosportille 4 euroa tästä hyvästä(4e vrk katseluoikeus verkonkautta). A eipä satu toimimaan firefoxilla mutta ei myöskään pöytäkoneen explorerilla B Laitoin asiakaspalveluun emailia mutta eipä ne tietenkään viitsi vastata C Sain kuva näkymään läppärillä huomatakseni vain että ne näyttävät eivät näytä siellä kiekkoa.
Se live kommentti matsin perässä joka oli heidän sivullaan tarkoitti ilmeisesti sitä että päivittävät tulostietoja reaaliajassa mutta ei tietenkään sitä että olisi edes voinut kuunnella saati katsella matsia.
Kaiken lisäksi kukaan muukaan ei tunnu lähettävän matsia edes netti radiossa joten revi tässä nyt sitten peli tunnelmaa katselemalla tulostietoja.
Eniten tässä vituttaa se että lätkä on ainoa laji jota haluaisin katsoa ja menin vielä maksamaan tästä ilosta joka osoittautui täydeksi kusetukseksi.
Edit: Kaiken muun lisäksi tämä vitun säätö vei pari tuntia aikaa joten 2 "tärkeää duunia" jäi hoitamatta/siirtyy nyt sitten huomiselle joka on jo valmiiksi vitun kiireinen.

Täältä pystyi katsomaan pelin kolmannenkin erän, noin 20 sekunnin viiveellä.

Bricktop sanoi:
Täältä pystyi katsomaan pelin kolmannenkin erän, noin 20 sekunnin viiveellä.
Ei vitun vittu :wall: googletin siis 2 tuntia tuloksetta ja tutkin omasta mielestäni nuo ylen sivutkin kunnolla.
Nyt ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa itselleen.
Suuret kiitokset linkistä.

Unohdin ostaa paskapaperia:(

Mika79 sanoi:
Liksapäivä ja laskuja niin paljon että käteen jäi niitten jälkeen 120€ :wall: :itku:
Ole tyytyväinen mun tili ei edes tullu :curs: Mä en ole ikinä ollu vielä sellases työpaikas mis ei olis ollu jotain häiriöitä tilin maksun kans. Ja muija lähtee laivalle ja itel ei ole mitään älyllistä toimintaa viikonloppuna. Ja eukko oli varannu matkan kesäks ja sano et menee kaverin kans eikä mua otetamukaan tuli ennen kuin ehin edes sanoa mitään. Meinasin jo varata meille matkan olis ollu yllätys,no onneks en varannu. Tekis mieli käydä ulkomailla,kun ei ole ikinä tullu edes laival käytyy. Mun vähistä ystävistä ei kukaan lähe. Vittu mä haen kohta 2 lippua johkun aurinkoon ja lyön toisen lipun jollekkin mukavalle tytölle joka lähtee mukaan. Perkele että taas ahdistaa :(

Tällä hetkellä ketuttaa miehet:wall: ...mistä mä löydän kunnollisen miehen?:jahas:

Tsipadui sanoi:
Toi kannattaa oikeasti ottaa vakavasti, lekuriin ja heti.
[mutua] Jouduin käymään päivystyksessä jossa epäiltiin sydän ongelmia (onneksi turhaan) ja ensimmäiseksi lekuri kysyi onko vasemmassa jalassa ollut puutumista tai muuta omituisuutta. Ei ollut. Mutta se saattaa viitata sydän ongelmiin, nimen omaan vasemman puolen häiriöt. Ei missään tapauksessa kannata noin vakavia asioita jättää tutkimatta, varaa heti aika lääkäriin.[mutua]

Jos täällä on joku joka oikeasti tuntee alaa niin korjaa mun virheet ettei tule valehdeltua hirveästi. Mutta sitä vasemman jalan juttua se lekuri kyllä heti kysyi...

En kyllä tiiä MIKSI kysyi. Mutta jos vasen JALKA oireilee, niin ei nyt kyllä sydänvika ekana tuu mieleen, tai sit mä oon vaan :david:

Helga sanoi:
En kyllä tiiä MIKSI kysyi. Mutta jos vasen JALKA oireilee, niin ei nyt kyllä sydänvika ekana tuu mieleen, tai sit mä oon vaan :david:

Meitä on siis kaksi :david::ä.

Tytteli sanoi:
esim psykosomaattiset vaivat voivat oireilla samoin (vrt.paniikkihäiriö)....
Mä en kyllä usko että olis paniikkihäiriötä tms. Enhän toki tiedä, mutta jotenkin tuntuu että olis jotain muuta. Luulen tuntevani itseni niin hyvin, että uskallan väittää ongelman olevan jotain muuta kuin psyykkistä. Illalla kun kipu alkoi käydä sietämättömäksi, otin taas särkylääkkeen (näin kipu poistuu aina), sain nukahdettua, eikä aamulla enää ollut muuta kuin pientä puutumista. En siis mennyt lääkäriin, enkä muulla kyllä olisi päässytkään kuin pii-paa-autolla. Mut nyt kun tätä on tosiaan jatkunut jo niin kauan, säännöllisesti ja aivan yllättäen tämä vaiva ilmenee, on jo korkea aika tutkituttaa.

Tytteli sanoi:
Tällä hetkellä ketuttaa miehet:wall: ...mistä mä löydän kunnollisen miehen?:jahas:

Tervetuloa kerhoon, :wall: tai siis naiset ne taas ketuttaa mutta se kunnollinen puolisko hakusessa kuitenkin;)

jtt1983 sanoi:
Ja muija lähtee laivalle ja itel ei ole mitään älyllistä toimintaa viikonloppuna. Ja eukko oli varannu matkan kesäks ja sano et menee kaverin kans eikä mua otetamukaan tuli ennen kuin ehin edes sanoa mitään. Meinasin jo varata meille matkan olis ollu yllätys,no onneks en varannu. Tekis mieli käydä ulkomailla,kun ei ole ikinä tullu edes laival käytyy. Mun vähistä ystävistä ei kukaan lähe. Vittu mä haen kohta 2 lippua johkun aurinkoon ja lyön toisen lipun jollekkin mukavalle tytölle joka lähtee mukaan. Perkele että taas ahdistaa :(

En ihmettele että ahistaa. Aika kökköä toimintaa sun muijaltas, sanoo muut mitä tahansa.

Tytteli sanoi:

Näin on, hankalat miehet, prkl!!! :curs: Mistä helvetistä näitä ongelmatapauksia ja hankalia tilanteita sikiää aina vaan uudestaan??? Voiko se olla niin s*tan hankalaa tietää mitä haluaa? Vit*ttaa arpojat, jotka ei osaa vastata selkeellä suomen kielellä kyllä tai ei:wall: Suoralla selällä varustetut, aikuiset miehet, missä ne on?

Back
Ylös Bottom