Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Snowbe sanoi:
Yks sälli löi prässiin monta sataa kiloa kiekkoja ja pyys siitä yhtä karpaasia varmistamaan. Prässiä nyt on kuitenkin melko mahdoton yhen jätkän varmistaa.. No siihen se sit meinas jäädä painojen alle, jotenki kuiteki onnistu liukkaasti liukumaan pois alta :P

Sit kans joku veti kohautuksii eka 70kg:llä sarjan ja sit heti perään 12kg:llä toisen sarjan. Se vaa näytti jotenki huvittavalta, mut kai siinä joku idea sit oli.

Pyydän itsekkin monesti jotain yhtä äijää varmistamaan, kun en vedä mitään pakkotoistoja prässissä niin se riittää, että siitä taakasta se toinen nostaa sen 30 kg pois

Viikinki 86 sanoi:
Pyydän itsekkin monesti jotain yhtä äijää varmistamaan, kun en vedä mitään pakkotoistoja prässissä niin se riittää, että siitä taakasta se toinen nostaa sen 30 kg pois

Juu mut kai siin o vähä eroo, että onko 200 vai 500kg kiekkoja :) Mutta niin, ite en ainakaa ois varmaa osannu liukuu siit alta pois.

jätin sitten lukot mutkatangosta kun aloin tekemään hauiskääntöä..nosto pois telineistä ja lopun voitte sitten arvatakkin...

number_one sanoi:
okei ette arvanneet :D

tippu ne vitun levyt prkl.vaikka lukot onkin homoille,naisille ja voimanostajille...

Alec sanoi:
jätin sitten lukot mutkatangosta kun aloin tekemään hauiskääntöä..nosto pois telineistä ja lopun voitte sitten arvatakkin...
Mulla tapahtui syksyllä tuo sama sillä lisäyksellä, että toinen paino tippui täynnä vettä olleen sheikkerin päälle. Sheikkeri tietenkin aukesi ja vedet levisi pitkin salin lattioita...

Hävetti ja nauratti pikkasen, onneksi salilla ei ollut kuin muutama tyyppi.

Aleley sanoi:
Tuntuu nykyään tuon vitutuksen määrä olevan aika vakio.

Kaikki stressaa, ahdistaa, ihmissuhteita on ihan vitun vaikea pitää yllä(jos niitä nyt ylipäätään nykyään enää mainittavaksi asti onkaan), mihinkään ei ole selkärankaa, ruoka ei maistu, rööki palaa(vituttaa vaan lisää) jne. Olo on aika riittämätön ja turha. Helvetti kun tekisi mieli vaan lyödä jollakin tapaa viimenen naula arkkuun kaikelle ja sillä siisti, mutta tässä sitä joutuu vaan kituuttamaan.

Jopa helpotti.

edit. ei kyllä oikeasti edes helpottanut. Tämän kaiken lisäksi, voi helvetin torspot kun eivät saa mua nuorisopsykiatrille millään järjellä käsitettävällä aikavälillä.

Kunpa vois jotenkin auttaa. Pystytkö puhumaan kenenkään kanssa, jos et sinne nuorisopsykiatrille pääse heti? Pitäähän sun päästä purkamaan tuota ahdistusta johonkin tai jollekin! Jaksamista ja paljon! Yritä silti pitää pää pystyssä ja pysymään vähän ihmisten ilmoilla, ettet kokonaan eristäyty jonnekin.

hamara sanoi:
tuli kaks kertaa.

No PERKELE! On tehnyt jo kovin pitkään avautua tästä ja nyt sitten avaudun, onhan tää vitutus-thread! :curs:

Jos postaatta (vahingossa) tuplat -> poistakaa se toinen posti perkele!

Niin kauan kun on editointiaikaa jäljellä (nykyää kai se 20min?), ni voitte painaa edittiä ja siä on pompula minkä voi laittaa kohtaan "delete messege". Jopa tossa pikaeditissä on se DELETE! Ottakaa silmä käteen! :david:. Nousee palstan lukijaystävällisyys heti kun saadaan nää vitun raivostuttavat tuplat pois.

Hitto, loppuu nää turhat postit, sika ärsyttää kattoa posteja jossa lukee "tuplat" "ups, tuli kaks kertaa" :wall:! Opetelkaa käyttää palstaa! Kiitos!

:hyper: oon vähän lääkepöllyissä, pienet asiat ärsyttää kun sattuu ni vitusti! :hyper:

-edit-
Mä voin vaik koittaa vuorostani opetalla kirjottamaan, lääkkeistä huolimatta. Sorry typot :jahas:. Oon laiska, enkä jaksanu nyt jokaista sanaa tavata ja korjata. Koittakaa kestää...

ZannaZ sanoi:
No PERKELE! On tehnyt jo kovin pitkään avautua tästä ja nyt sitten avaudun, onhan tää vitutus-thread! :curs:

Jos postaatta (vahingossa) tuplat -> poistakaa se toinen posti perkele!

Niin kauan kun on editointiaikaa jäljellä (nykyää kai se 20min?), ni voitte painaa edittiä ja siä on pompula minkä voi laittaa kohtaan "delete messega". Hitto, loppuu nää turhat postit, sika ärsyttää kattoa posteja jossa lukee "tuplat" "ups, tuli kaks kertaa" :wall:! Opetelka käyttää palstaa! Kiitos!

:hyper: oon vähän lääkepöllyissä, pienet asiat ärsyttää kun sattuu ni vitusti! :hyper:
Sama.

Mua taas vituttaa viestit joissa tuhlataan tilaa turhalla enteriin nojaamisella ja sit "näsäytetään" lopussa. Vittu ku vituttaa!

nevahood sanoi:
Tervetuloa joukkoon. Monesko vuosi sulla menossa? käy ennemmin nipisemässä yths:llä ja hae vaikka sairauslomaa.. ei koulua kesken kannata jättää. korkeakouluopiskelu on vaan tätä. get used to it.
Arvaa mones vuosi... Eka!! Tänään tosin tuli taas hyvä mieli kun menin sinne kouluun. Sain noi etähommat pois alta, ja sovin opettajien kanssa parista asiasta, ni kyllä tää tästä.:wall:

Tajusin että ei kannata luovuttaa, painaa eteenpäin vaikka pää huutaa perkelettä ja laskimen naputtelu maistuu paskalle. Välillä kannattaa vaan punnita asioita ja miettiä kaks kertaa.

puh,kiitos ja tsemiä kaikille:thumbs:

Ketuttaa, kun valitetaan täysin mitättömistä asoista.
"En oo päässyt salille kahteen päivään, siis voi hitsin hitsi"
"Älä postaa kahteen kertaan, vaan poista se mahdollinen tupla. Siis tosi rasittavaa ja nyt meni pakkiksen lukeminen ihan mahdottomaksi ja nyt mä menen kyllä vetää ranteet auki, kun niin v*tuttaa"
"Siis apua, mä en päässyt pakkiksen sivuille kahteen tuntiin aamulla. Siis ou nou, mun aamu meni sen takia niiiin huonosti. Olin ihan masiksessa ja just olin laittamassa köyttä kaulan ympäri, niin sillo tämä maailman paras sivu taas aukes ja aurinko rupesi paistamaan. Kyllä oli lähellä,ettei elämä mennyt totaalisesti rikki"

Joo kyllä on s**tana elämä rankkaa välillä. Koittakaa kestää ja säästäkää salille myös sitä energiaa :)

Clayman sanoi:
Ketuttaa, kun valitetaan täysin mitättömistä asoista. ...

:D.. Jos tolle linjalle lähdetään, ni voin todeta että vituttaa kun toiset inisee vitutus-threadissa, siitä että täällä inistään vitutuksesta. Sitä vartenhan tää on, että saa inistä just siitä mikä sattuu vituttamaan ja helpottaa omaa oloaan näin :hyper:. Mutta jokaiselle suotakoon omat vitutuksensa, ei tää oo arvostelulaji, että kenen vitutus on oikeutettua ja kenen ei :rolleyes: ... Carry on... Let's inistään lisää.. (vittu mikä sana, inistä.. ollaanks me hyttysii??? :D)

Lemon sanoi:
Yliopistolla opiskeleminen on monien niiden mielestä, jotka eivät ole siellä opiskelleet, jotenkin hohdokkaan kuuloista. Totuus on kaukana siitä. Varsinkin jos opiskelet pk-seudulla, niin vanne pään ympärillä voi olla usein hyvinkin kireellä, koska töissä on pakko käydä iltaisin jotta on varaa normaaliin elämiseen, minkä lisäksi sulla on koko ajan ihan järkyttävä määrä luentoja ja koulutöitä (riippuen tietysti alasta, jota opiskelee mutta mulla näin). Sitä paitsi mitä tulee mainitsemaasi "varmuuteen työpaikan saamisesta", sellaista ei nykyaikana ole enää olemassakaan. Tämän voi jokainen todeta ottamalla selvää kuinka paljon akateeminen työttömyys on lisääntynyt vuosi vuodelta.
Olen toki kiitollinen opiskelupaikastani yo:lla, mutta siitä minulla loppujen lopuksi ei ole kiittämistä kuin itseäni kun olen itseni sinne vuosien pohjatyöllä ja pääsykoe-menestyksellä sisään lukenut. Ala on varmasti oikea, mutta veri vetää vaan hetkeksi katsomaan maailmaa eri vinkkelistä... Sillä kun vaan on huimasti vaikutusta elämänlaatuun, että on motivoitunut hommiinsa, eikö?
Ja kiitos kaunis Tähtitytölle kannustamisesta!!! :)

No kyllä sen ymmärrän että joskus tekee mieli pois opiskelusta, mutta että lopettaa sen kesken? Ei ymmärrä. Ja eihän se akateeminen koulutus anna varmuutta työpaikasta, mutta todennäköisempää on saada joku duuni tulevaisuudessa, jos on joku tutkinto kuin että menee yo-papereilla koittamaan. Ja ei se työelämä sen helpompaa ole, tietysti riippuen työpaikasta. Nimim. viime vuotena yli 400h ylitöitä.

Ja minua vituttaa tämä suomen koulujärjestelmä... Ja oma tyhmyys aikaisemmin kouluelämässä. Mutta ei sitä näköjään tajua ennenkuin se on mennyt perseelleen...

Voi saatana. Mua vituttaa, mutsi kävi tänään ja sen ensimmäiset sanat mulle oli "Ei jumalauta sä näytät rumalta!". Kiva. Mäkin rakastan sua. Seuraavaks siirryttiinkin jo psykoanalyysin puolelle, sain kuulla olevani sitten hullukin vielä.
Perkele. No, ehkä uusi, äitiä vähemmän miellyttävä tukanväri selittää aggressiota...:rolleyes:
Voi helvetin koulu. Opinnäytetyön essee odottaa korjaamista, mut ei vaan kiinnosta. Aihekin on täys paska, ei saatu itse valita. No, ei auta muu kun mennä äkkiä nukkumaan, jos vaikka huominen olis kivampi päivä...

Back
Ylös Bottom