Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

hamara sanoi:
Kunpa vois jotenkin auttaa. Pystytkö puhumaan kenenkään kanssa, jos et sinne nuorisopsykiatrille pääse heti? Pitäähän sun päästä purkamaan tuota ahdistusta johonkin tai jollekin! Jaksamista ja paljon! Yritä silti pitää pää pystyssä ja pysymään vähän ihmisten ilmoilla, ettet kokonaan eristäyty jonnekin.

Mä olen koulukuraattorille puhunut aina kun on tilaisuus tullut ja tarve vaatinut. Suoraansanottuna mua vituttaa puhua tälläisestä, tulee vähän sellainen "16v yhyy, kaikki on huonosti, isi ei anna viikkorahaa" -fiilis. Mutta kiitos, eiköhän tämä tästä.

Taidan kuolla.. Helvetinmoinen kipu ensin etureidessä.. sitten kädessä.. nyt pohkeessa, kaikissa yhtä aikaa.. Oon tästä kärsinyt jo kolmatta vuotta, mutta en oo mennyt lääkäriin. Nyt on kai pakko kun alkaa puuduttamaan siihen malliin et tunto häviää. Verenkiertohäiriötä olen itse epäillyt, nyt kun sieltä jotain tukkeutuu lopullisesti niin ei kiva.

Aina samassa jalassa, vasemmassa, yleensä vaan etureiden alueella. Nyt tosiaan koko vasemman puolen raajat puuduksissa ja järkky kipu. Ja oon tietty yksin kotona, jesh. Eikä muuten oo mitään rasituskipua.

ZannaZ sanoi:
:D.. Jos tolle linjalle lähdetään, ni voin todeta että vituttaa kun toiset inisee vitutus-threadissa, siitä että täällä inistään vitutuksesta. Sitä vartenhan tää on, että saa inistä just siitä mikä sattuu vituttamaan ja helpottaa omaa oloaan näin :hyper:. Mutta jokaiselle suotakoon omat vitutuksensa, ei tää oo arvostelulaji, että kenen vitutus on oikeutettua ja kenen ei :rolleyes: ... Carry on... Let's inistään lisää.. (vittu mikä sana, inistä.. ollaanks me hyttysii??? :D)
:D vituttaa liiat hymiöt :hyper: posteissa:curs:
Kaikista pahinta on:

tämä :curs:

Vituttaa kun on selkä paskana! Launtaina pitkän duuniputken jälkeen olin lähdössä kotiin. Polkasin kytkintä lähteäkseni, ni eikös sitten alaselässä vihlase ni pirusti. Koitin liikkua, mutta en pystynyt. Koko kroppaa vihlo selästä aina oikeaa koipea varpaisiin asti. En pystynyt liikkumaan enkä mitään. Tunsin jalkani, mutten pystynyt kivulta liikuttamaan. Hetken siinä itkeskelin, huusin kivusta ja panikoi. Kun sain vähän rauhotettua itteni ja kerättyä soitin 112 ja apua paikalle.

Ambulanssin saavuttua joskus 10-20min päästä, oli jonkin verran hankaluuksia saada mua ulos autosta. Pistettiin neljä kertaa morfiinia suoneen että saatiin mut autosta baareihin ja baarit autoon. Tiputuksella kokoajan. Siitä sit piiipaa-autolla terveyskeskukseen jossa lisää morfiinia, voltarenia ja paria muuta kivaa lääkettä piikillä lihakseen (en muista nimiä).

Lopulta olin sitten aika lääkepöllyissä jo. Olo oli kerraan outo :hyper:, mutta niin kauan kun lääkket vaikuttivat ei ainakaan ihan sietämättömät ollut kivut. Mutta kun vaikutus alko lieventyy alko vihloo taas ni perkeleesti että silmissä sumeni. Lopulta sitten kipu säteili molempiin jalkoihin aina varpaisiin asti.

Ite en pystynyt liikkumaan ees muutaman metrin päähän vessaan, vaan tarttin kivoja tätejä avuks. Tippahökötyksen kanssa toki kaikkialle. Mahto olla näky kun vartijan duunivaatteet päällä ihan ameebana olin tuskissani. Kirkkonummelta ei mua voitu kuskata Helsinkiin, joten jouduin sitten odottelemaan ambulanssi kyytiä muutaman tunnin ja torkutkin sain otettua.
Lopulta kun sain kyydin ni oli taas tuskanen kyyti Malmin päivystykseen, jossa taas lisää kipulääkkeitä. Saikkua tuli ja ressuna aika tujujua kipulääkkeitä kotiinkin... Viäkään en pysty ilman kipulääkkeitä kävelee, sattuu liikaa.

Tänää saatiin sitten haettua Carina Kirkkonummen Prisman parkkipaikalta, jonne se jäi la-illan päätteeks kun iski tää hirvee kipu. Iskiasta se todennäköisesti on. Kiitoksia vaan PMlatsille ja Syntikalle ystävällisestä avusta. Sain safkatkin nyt sitten kaappiin, jotka ostin isolla kädellä.. mielessä siintäen silloinen sunnuntainen tankkauspäivä, jota en sitten päässyt pitämään. Ainakin oli hyvin pakastettuja ruokia.. hoho..

Vituttaa aivan ylipaljon kaikki nää vastoinkäymiset kun pitäpis kovasti kiristyä ja olla valmistumassa kisoihin :curs:. Ihan kun tää dieetti ei muutenkin olis jo tarpeeks vaikeeta. Tuntuu tosiaankin tältä :wall:. Ei oo varaa enää kovin paljoo ottaa tämmösiä epäonnisisa takaiskuja.

Nii ja lisätään nyt samaan syssyyn että ystävänpäivän kunniaksi akku zippas puhelimesta ja totesin iloksi että rakas punputtimeni on pureskellut laturin johdon tohjoks. Eli mykkä ompi mun puhelin nyt.

ZannaZ sanoi:
Hitto, loppuu nää turhat postit, sika ärsyttää kattoa posteja jossa lukee "tuplat" "ups, tuli kaks kertaa" :wall:! Opetelkaa käyttää palstaa! Kiitos!
...

no anteeksi. en varmasti tee enää ikinä. vittu.

Ai saatana ku kestää kauan jonottaa Soneran asiakaspalveluun!! Siis yks ihminenkö siellä päivystää jossain pikku kopissa!? Luulis nyt et ois Soneralla varaaa palkata joku kaveriksi sinne.... Ei jumalauta et tekis mieli huutaa! Pukumiehet siellä johtoportaassa säästelee että päässee perheen kanssa balille vittu "työmatkalle" vitun jumalauta sentään!

45min and counting... " hetki vielä ole hyvä" :curs: :david: Vaihdan ihan just tallia.

MerZi sanoi:
Taidan kuolla.. Helvetinmoinen kipu ensin etureidessä.. sitten kädessä.. nyt pohkeessa, kaikissa yhtä aikaa.. Oon tästä kärsinyt jo kolmatta vuotta, mutta en oo mennyt lääkäriin. Nyt on kai pakko kun alkaa puuduttamaan siihen malliin et tunto häviää. Verenkiertohäiriötä olen itse epäillyt, nyt kun sieltä jotain tukkeutuu lopullisesti niin ei kiva.

Aina samassa jalassa, vasemmassa, yleensä vaan etureiden alueella. Nyt tosiaan koko vasemman puolen raajat puuduksissa ja järkky kipu. Ja oon tietty yksin kotona, jesh. Eikä muuten oo mitään rasituskipua.

Toi kannattaa oikeasti ottaa vakavasti, lekuriin ja heti.
[mutua] Jouduin käymään päivystyksessä jossa epäiltiin sydän ongelmia (onneksi turhaan) ja ensimmäiseksi lekuri kysyi onko vasemmassa jalassa ollut puutumista tai muuta omituisuutta. Ei ollut. Mutta se saattaa viitata sydän ongelmiin, nimen omaan vasemman puolen häiriöt. Ei missään tapauksessa kannata noin vakavia asioita jättää tutkimatta, varaa heti aika lääkäriin.[mutua]

Jos täällä on joku joka oikeasti tuntee alaa niin korjaa mun virheet ettei tule valehdeltua hirveästi. Mutta sitä vasemman jalan juttua se lekuri kyllä heti kysyi...

Tää päivä. Tänään piti olla kiva päivä, mutta nyt kaikkea tyhmää sataa niskaan. Noh, kyllähän näilläkin kai tarkoituksensa on. Haluaisin mennä johonkin nurkkaan seisomaan seuraavaksi 6 tunniksi. Ei taida onnistua.

Flunssa. Ei sitten tarvi treenata tällä viikolla :curs: . Eikä ruoka oikein maistu tuon flunssan takia. Tai no, roskaruoka vähän :evil: .

HC76 sanoi:
Ai saatana ku kestää kauan jonottaa Soneran asiakaspalveluun!! Siis yks ihminenkö siellä päivystää jossain pikku kopissa!? Luulis nyt et ois Soneralla varaaa palkata joku kaveriksi sinne.... Ei jumalauta et tekis mieli huutaa! Pukumiehet siellä johtoportaassa säästelee että päässee perheen kanssa balille vittu "työmatkalle" vitun jumalauta sentään!

45min and counting... " hetki vielä ole hyvä" :curs: :david: Vaihdan ihan just tallia.

Pikku vinkki. Jos on mahdollista niin kannattaa käydä jonkun soneran jälleenmyyjän luona, kauppiaspalveluun pääsee paaaaljon nopeempaa läpi.

Huusin Ebaystä vajaa pari kk sitten muutamat Lp-levyt, jotka sitten pyysin lähettämään Usasta Suomeen porukoitten osoitteeseen. No mitään ei kuulunut ja lähetin pariin otteeseen mailiakin tällä viikolla, että missäs ne vitun Lp:t viipyy.... No ei vastannu mailehin nyt kun pari päivää oon odotellut.

No eilen paiskasin äijälle negatiiviset palautteet ja haukkusin... Vituttaa tommoset...

Mutta tarinaan tuli käännekohta, joka on aiheuttanut tuplavituksen/myötävitutuksen:

Äsken velipoika skypetti mulle Suomesta ja sano, että sulle on tullu tänään tänne joku paketti, jossa on jotain levyjä. Voihan vee. Menin pilaamaan Ebay-tyypin 100% palautteen hermoilujeni takia ja nyt vituttaa sen takia. :wall: Kaiken lisäksi tämä kauppakumppani antoi minulle ylistävän palautteen.

Miten tämmösen asian kanssa voi elää...

Voi vittuuuuuuuuu. Hieman hermostuttaa. Huomenna selviää tuleeko eräs koulutusohjelman uudistus koskemaan myös meikeläistä. Jos näin on niin menee sitten ihan uusiksi tulevaisuuden suunnitelmat koulun osalta, eikä suinkaan parempaan suuntaan...

Edit. Vitun tutkintosäännön uudistus

MerZi: -pahasti jäi sun kertomasta semmonen maku et sulla onpi sydänkohtaus menosa, toivottavasti pääsit käymään tohtorilla. Miltei aina tunnottomuus/laaja kipu vasemman puolen raajoissa, "ilman syytä, yhtäkkiä" on merkkinä jonnin sortin sydämen häiriöstä, joten ei leikin asia ollenkaan!!!

Se on toki kiva, että eukolla on duunia, mutta alkaa pikkuhiljaa ottamaan tosissaan pannuun kun kolmannet treffit putkeen saan kuulla että "hups, tuli jotain, eivoinähämoi" vasta tapaamispäivänä.

Topah sanoi:
No eilen paiskasin äijälle negatiiviset palautteet ja haukkusin... Vituttaa tommoset...

Mutta tarinaan tuli käännekohta, joka on aiheuttanut tuplavituksen/myötävitutuksen:

Äsken velipoika skypetti mulle Suomesta ja sano, että sulle on tullu tänään tänne joku paketti, jossa on jotain levyjä. Voihan vee. Menin pilaamaan Ebay-tyypin 100% palautteen hermoilujeni takia ja nyt vituttaa sen takia. :wall: Kaiken lisäksi tämä kauppakumppani antoi minulle ylistävän palautteen.

Miten tämmösen asian kanssa voi elää...

Käyt muuttamassa palautteesi. Sillähän asia korjaantuu. Huuto.Netissä, kuten oletettavasti siellä Ebayssakin palautetta voi vaihtaa tietyn ajan sisällä, [HN3kk], joten jos eilen olet laittanut negaa niin varmasti vielä tänään voit sen muuttaa, eli ei hätiä mitiä :)

risumies sanoi:
MerZi: -pahasti jäi sun kertomasta semmonen maku et sulla onpi sydänkohtaus menosa, toivottavasti pääsit käymään tohtorilla. Miltei aina tunnottomuus/laaja kipu vasemman puolen raajoissa, "ilman syytä, yhtäkkiä" on merkkinä jonnin sortin sydämen häiriöstä, joten ei leikin asia ollenkaan!!!
Ei välttämättä....esim psykosomaattiset vaivat voivat oireilla samoin (vrt.paniikkihäiriö)....

Sain postia! Jiihaa! "Maksa meille heti paljon rahaa, ja maksa myöhemmin vielä lisää meille rahaa ja maksa vielä vähän rahaa meille, ei kiinnosta onko sitä vai ei mutta maksat p-kle. Mitään et siitä rahasta saa vastineeksi mutta maksat!"
Elikkäs autoverolappuhan sieltä taas.:curs: :curs: :curs:
Tupla-J sanoi:
... saan kuulla että "hups, tuli jotain, eivoinähämoi" vasta tapaamispäivänä.
Tuontapaisen tekstiviestin olen saanut noin tunti ennen sovitun tapaamisen ja ensi-iltaleffan alkamista, ja myöhemmin sain kuulla "syyn.."
Ne liput on vieläkin hyllyssä muistuttamassa ihmisluonteesta.

Kaaduin ja loukkasin lonkkani, en pystynyt kävelemään oikealla jalalla viikkoon, en vieläkään pysty juoksemaan sillä (tapahtui 16.1) ja en päässyt aloittamaan BJJ:tä

Olin 1½ kuukautta ilman nettiä, koska vanhemmat eivät olleet huomanneet Soneran 1½ kuukauden toimitusaikaa ennenkuin sanoivat irti DNA:n. (No okei nyt on 8Mb/s).

Back
Ylös Bottom