Vitutuskohde #1: Onko se sitten niin helvatun kauheeta jos ei joka päivä jaksa 13 - 14 tunnin työvuoron jälkeen nälkäisenä mennä tyttöystävää tapaamaan (lue: haukottelemaan, kärvistelemään nälissään ja torkkumaan). "No emmä vihanen oo, pettynyt vaan.." sitten saa seuraavat tapaamiset semmosta kyräilyä osakseen. On se niin älyttömän kauheeta kun jäi nyt yksi päivä väliin. Meinaa kotimatkalla melkeen nukahtaa rattiin ja saa mykkäkoulua kun ei voinut sitten mennä käymään. Hänelle se tarkoittaisi minun näkemistäni, minulle hänen näkemisensä lisäksi mm. 5 tunnin yöunia -> toista paskaa työpäivää peräjälkeen ja iltapalan skippaamista väsymyksen takia. Empatia olisi kivaa.
Toinen: Miten helvetissä on mahdollista, että kaikki, siis todellakin kaikki asiat kasaantuvat päällekäin. Olisi soittokeikkaa, toisen porukan kanssa matka soittamaan ulkomaille ja töitä päällekäin tällä hetkellä. Tuo tosin on vain yksi viikonloppu, muut viikot ja viikonloput ihan samaa paskaa.
Kolmas: Kännykkä ihan vitun paskana, mm. muiden puheesta ei saa mitään selvää. Yritä siinä sitten kommunikoida/selvitellä risontaa tyttöystävän taholta, kun et edes saa selvää mitä hän sanoo.
Neljäs: Töiden takia (ks. kohta 1: 13 - 14 tunnin työvuorot) en pääse ostamaan uutta kännykkää. Vituttaa moinen. Rankasti. Myös monet muut hankinnat, osa kiireisiä, ovat rästissä, kun ei vaan ole kauppojen aukioloaikoihin vapaa.
Viides: Töiden takia ei paljon salilla ole tultu käytyä. Parhaimmillaan olin 20 päivää putkeen pitkää vuoroa töissä (siis myös viikonloput), joten salitaukoa on nyt takana noin 1½ kk.
Välivitutus, jonka huomasin tätä tarkastaessani: Salilla rupes juuri hommat luistamaan ennen taukoa. Oikeestaan ekaa kertaa. Voihan vittu.
Kuudes: Vituttaa se, että näitä vitutuksen aiheita vaan sikiää joka puolelta.
Seitsemäs: Niin, asuntokin pitäis hankkia, mutta mistä ja miten, kas siinä pulma.
Eiköhän siinä sitä yhdelle illalle.
Ei riitäkään. Tuossa kaverin kanssa juttelin yo-juhlaillasta ja tajusin, että omalta osaltani (itsekin siis valmistuin) se meni muiden parisuhdeongelmien vatvomiseen, oksennuksen siivoamiseen ja kuinkas muutenkaan: vitutukseen. Onneksi oli myös illassa kohokohtia.
Eriö, eli virallinen paskaämpäri painuu nukkumaan. Jos vaikka huomenna pysyisi hereillä töissä ja syntyisi astetta vähemmän tuhoa. Vittu.