Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vituttaa ihmiset, jotka polttaa ja varsinkin oma rakas. piti kuukauden tauon mut tänään repsahti sit polttamaan. eikä osaa sanoa edes miksi :david:. vittu et vituttaa jo senkin puolesta. :curs: mut kaipa toikin on nyt sit hyväksyttävä, että se polttaa.. :urjo:

Aylah sanoi:
vituttaa ihmiset, jotka polttaa ja varsinkin oma rakas.
No mistä ihmeestä sinä kehitit muutamassa viikossa uuden rakkaan? Etkö vielä joku aika sitten vollottanut sen jonkun ex-ketaleen perään?

Vituttaa kun on niska jumissa eikä pysty kunnolla treenaamaan. Vituttaa kun menin hierojalle jota en ennestään tuntenut (=ei kokemuksia) ja se osoittautui ihan saatanalliseksi puoskariksi joka luulee, että voima on ainoa oikea tapa. Vituttaa, että nyt selkä ja niska on vielä pahemmassa jumissa. Vituttaa, että selkä on perunapellon näköinen tri Mengelen käsittelyn jäljiltä.

Liitteet

• back.webp
    back.webp
    28,9 KB · Katsottu: 519
Tomi sanoi:
No mistä ihmeestä sinä kehitit muutamassa viikossa uuden rakkaan? Etkö vielä joku aika sitten vollottanut sen jonkun ex-ketaleen perään?
kävi vähän niin, että kaveri pohjalta tutustuttiin huhtikuun alussa, kunnes tajusin että aika paljon enemmän kuin kaveruutta on molemmin puolin :love: . yllätyksenä se tuli. lähinnä se erotilanne exän kanssa vitutti ja vituttaa vieläkin jos asiaa ajattelee, et kohteli kuin lapasta, mut mitäpä sitä murehtimaan enää kun eletään tätä päivää. vähän se pelotti aloittaa uusi suhde heti melkein 3kk erosta, mut eipä ole tällain tuntunut edes exän kanssa, joten hyvältä näyttää. hiljaa hyvää tulee, kuten olemme molemmat asian ilmaisseet. :haart: sanoi antavansa mulle niin paljon aikaa kuin tarviin asioiden ja tunteiden varmistumiseen, et enpäs ole sitäkään saanut kuulla ennen että joku oikein ajattelee mitä mä haluaisin eikä painosta mua mihinkään. mut hyvä näin. :)

koko päivän kuumottanut San Adreaksen perään. Duunissa ei saanut mitään tehtyä, kun odotti, että pääsee ostamaan tuon teoksen ja pelaamaan. No joo, tulin töistä kotiin ja ilokseni huomasin, että remppamiehet on teljennyt välioven kiinni, johon mulla ei ole avainta. Istuin tuossa sitten rappusilla kolmisen tuntia ja odottelin, että joku muu asukki tulisi kotiin. No pääsin sisälle, otin rahaa ja lähin kaupoille. Vaikea arvata miten kävi. Pelikaupan ovet oli auki, mutta liikkeessä ei enää myyty mitään. "Sorry we are closed" oli vastaus. Siinä sitten nöyränä poikana peli takaisin hyllyyn ja vitutukseen BurgerKingin kautta kotio. VOIVITTUSAATANA.

Tää oli muuten jo toinen päivä, kun istun tuossa pihalla useamman tunnin. Vittu. Kirjoitin eilen kissankokoisin kirjaimin "DO NOT LOCK THIS DOOR" kyseiseen oveen. Ei noi paikalliset varmaan osaa lukea. Soitto vuokranantajalle ja hän lupasi hoitaa avaimen huomiseksi. Veikkaan, että parisen viikkoa menee tuossa. Paikallisten tapojen mukaan. Vittu.

VITUTTAA välinpitämättömät & tunteettomat naiset.

Ilc81 sanoi:
VITUTTAA välinpitämättömät & tunteettomat naiset.

Otan osaa. Ihan oikeesti ja vilpittömästi.

edit. muuten kun olen lukenut täältä pakkikseltakin vanhoja&uusia threadeja ihmissuhteista ja siitä miten ollaan olevinaan sen oikean kanssa ja rakastetaan, ja kohta on joku toinen kun se nyt vaan on parempi. Että niin ne ajat muuttuu. Vittu. Ihan ahdistaa ja vituttaa miten kylmää kaikki on. Tulinpahan vaan miettineeksi. Over and out.

Voihan paskainen vittu!!! Hieno homma! Joku oli käynyt yöllä naarmimassa auton kyljen, oven ja ikkunat. Onhan se auto jo vuoden vanhakin, joten pitäähän siinä olla naarmuja! Saatanan kateelliset!

Tomi sanoi:

Odota pari viikkoa, eiköhän taas ole kriisi pystyssä.

Huomiset pääsykokeet ja pää ihan vitun sekasin kaikkee perkeeleen matematiikkaa ja fysiikkaa...mikään ei oo hallussa ja kaikki yhtä puuroo...onnea vaan muillekkin saman fiiliksen omaaville...

n00kie sanoi:
Odota pari viikkoa, eiköhän taas ole kriisi pystyssä.
mua täysin tuntematta henkilökohtaisesti, on sulla varaa lähteä arvostelemaan ja kuittailemaan mun elämää. :jahas: kiitos. pakkotoisto.comin taso laski mun silmissä kuin lehmän häntä kiitos n00kien kommentin. luulis et tääl hieman aikuisempia ihmisiä olis, ettei vittuilla toisen ihmisen vastoinkäymisistä, mut ilmeisesti kaikkea ei voi vaatia. :(

Voi vittu. Treenitauko venähtääkin pitkäli yli toista viikkoa tämän vitun flunssan takia. Flunssa. Kesäkuussa! Saatana voin vain kuvitella, kuinka jään tangon alle flunssan vietyä vähätkin voimat.

Tää on tätä suurperheen onnea; Pikkuiset haravoivat kaikenmaailman pöpöt tarhoista ja kouluista. Luulisi oman vastustuskyvynkin kasvaneen tässä viruspommituksessa, mutta ehei.

Aylah sanoi:
mua täysin tuntematta henkilökohtaisesti, on sulla varaa lähteä arvostelemaan ja kuittailemaan mun elämää. :jahas: kiitos. pakkotoisto.comin taso laski mun silmissä kuin lehmän häntä kiitos n00kien kommentin. luulis et tääl hieman aikuisempia ihmisiä olis, ettei vittuilla toisen ihmisen vastoinkäymisistä, mut ilmeisesti kaikkea ei voi vaatia. :(

No ei kai nyt yhden ihmisen kommentin perusteella voi koko palstaa leimata. Mutta minä myös ihmettelen, en vain sinua vaan muitakin ihmisiä, kun ensin ollaan korvia myöten rakastunut mieheen X ja muutaman viikon päästä rakkaus onkin valloillaan herraan Y... Vaikea siinä on uskoa, että tunteet on ihan aitoja :rolleyes: tjsp

Mutta myönnänkin olevani kylmä ja tunteeton ja frigidi ja kaikin puolin muutenkin ärsyttävä ämmä :curs:

Angelica-82 sanoi:
No ei kai nyt yhden ihmisen kommentin perusteella voi koko palstaa leimata. Mutta minä myös ihmettelen, en vain sinua vaan muitakin ihmisiä, kun ensin ollaan korvia myöten rakastunut mieheen X ja muutaman viikon päästä rakkaus onkin valloillaan herraan Y... Vaikea siinä on uskoa, että tunteet on ihan aitoja :rolleyes: tjsp

Mutta myönnänkin olevani kylmä ja tunteeton ja frigidi ja kaikin puolin muutenkin ärsyttävä ämmä :curs:

Mä taas usein ihmettelen sitä, kun ei voi yhtään olla omillaan ja yksin, vaan pitää aina olla joku...mulla löytyy näitä läheisriippuvaisia tuttavapiiristä. Mun mielestä on vain hyvä olla joskus jonkin aikaa sinkkuna, sitä voi oppia paljon ainakin itsenäistymisestä....(tietenkin sitten löytyy näitä tahtomattaan aina sinkkuna olevia, mutta näin yleensä.)

Angelica-82 sanoi:

no mä en nyt seurustelua aloita uuden ihmisen kanssa jos tunteita ei ole tarpeeksi. mut en mä jaksa tääl huutaa kaikille, mikä tilanne on aina elämässä. ja itepä täällä siitä joku heitti kyssärin, ja vastasin. yhdestä viattomasta kysymyksestä tällainen haloo. no toi vain osui ja kolahti aika iljettävästi,kun on niitä muitakin juttuja eli "kriisejä" ollut kuin vain exä tän kevään aikana.hyvää vkl:a kaikille!:)

Tää ****n kone ****ttaa niin *******sti :curs:
Just ladannu 94.3% leffast ja tilttaa -> lataus alkaa uudelleen nollasta :curs: :wall:

Two Sheds sanoi:
Tää ****n kone ****ttaa niin *******sti :curs:
Just ladannu 94.3% leffast ja tilttaa -> lataus alkaa uudelleen nollasta :curs: :wall:
Lololoo, mitä paskakasasoftaa sä oikein käytät, jos tilttaamisen jälkeen lataus alkaa kokonaan alusta? :hyper:

edit: MSN?

Tomi sanoi:
Lololoo, mitä paskakasasoftaa sä oikein käytät, jos tilttaamisen jälkeen lataus alkaa kokonaan alusta?

edit: MSN?
Ihan bittorrenttia käytän.

Back
Ylös Bottom