Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään tapahtu itelle melkonen kömmähdys salilla. Salilla jossa käyn, painotelineet eivät ole kiinni lattiassa mitenkään; toisella puolella telinettä oli rautaa n. 120kg, toisella puolella 15kg kiekko, jonka menin sitten ottamaan pois. No, se koko helvetin teline keikkais, painot rymähti maahan ja se teline teki semmosen puolivoltin näkösen kaaren parin metrin päähän. Onneksi ei ollut porukkaa alla, ois ollu nolo selitellä miksi nakkelen niitä telineellä.
Meikä on kunnon

Buuuuhhhhaaaaaahhhhaaaa! Ei stana! Nää on just näitä sattumia, että pitää hetki miettiä voiko tää olla edes todellista, jos tapahtuis omalle kohdalle...

kahdeksatta päivää kipeenä :(, tunnen itseni todella litteäksi ja heikoksi ja pieneksi.

yskä alkaa olla tyhjää ja kuivaa aamulla, tarkoittaa sitä että se on menossa poijes nyt. Mutta kyl sit kun yskii vähän aikaa "tietyissä asennoissa" niin sellasta ohutta vihreetä shittiä tulee ulos :(
Nenä vielä tukossa, mutta maku on jo suussa kuitenkin, se on hyvä merkki se.

Eilen joku 11v tyttö tuli kysyy multa monta vuotta mä olen, sit se alko nauraa kaverinsa kaa ja meni pois, WTF :eek: :D

Pääsis jos salille, PRKL!!! :curs:

Koulussa alkamassa juuri kevätjuhla. Jo kolmas kevätjuhla, jossa mun olis tarkoitus saada painaa se perkeleen valkolakki päähän. Mutta ei.. :itku:
Jätin ihan suosiolla nöyryytyksen tänävuonna väliin.

Ixa sanoi:
Lidl:n liian lyhyet kassat... Prkl.
Ei mitään järkeä. Isoihin ostoksiin ihan mahdottomat yksin kaupassa käydessä.
Jep. 6 ihmisen ostokset kyllä mahtuu samaan aikaan hihnalle, mutta sen maksamisen jälkeen onkin sitten tekeminen. Helpointa ottaa kärryt, latoa ostokset takaisin kärryihin ja mennä kiltisti sinne pakkauspöydälle pakkaamaan. Helvetin outo systeemi kuitenkin!

Vituttaa tää pakkotoisto!

Siis ei suinkaan Pakkotoisto.com vaan näiden sivujen pakkotoisto. Reload, reload, uudet viestit... kliks, kliks, kliks, kaikki tabit täyteen... Vittu, että pitää kiinnostua koko ajan vaan näistä pakkiksen jutuista vaikka olis tuhat muutakin hommaa mitä pitäs tehdä tai olla jo aikaa sitten tehty. Saatana! :wall:

Jos pakkopoistais nyt ittensä näiltä sivuilta... Kiitokset vaan kaikille palstalaisille, on vähän liiankin hyvät ja mielenkiintoiset sivut teidän takia :kippis1:

:curs: Salilla vituttaa sellaset kaverit jotka nakkelee painoja ja käyttäytyy niinkuin omistais koko vitun salin. Täytynee kasvaa niitä isommaksi sitten vetää lättyyn. :evil:

Rinta ollut jo 2 vko jotenkin kipeenä, enkä oo pystyny treenaamaan kuin jalkoja kunnolla. Kieltämättä jalat on vähän jälessä, mutta perse vois vähän rauhottuu kasvun suhteen. Rinta on mielestäni pienentynyt ihan _selvästi_ varsinkin kun olin dietillä ensimmäisen viikon "rinta paskana" -teemaviikosta. Läskiä niissä oli kyllä ennen diettiä, mutta tuntuu silti kuin rinnat pienenisi koko ajan. Lisäksi tänään vituttaa muutkin asiat. Perkele.

Emäntä jätti.
Reeni ei kulje kun emäntä jätti ja vituttaa suunnattomasti.
Vituttaa kaikki virnuilijat jotka nauttii toisten paskasta olosta. :curs:

Fortuna sanoi:
Emäntä jätti.
Reeni ei kulje kun emäntä jätti ja vituttaa suunnattomasti.
Vituttaa kaikki virnuilijat jotka nauttii toisten paskasta olosta. :curs:

Saman paskan kävin itse läpi alkukeväästä. Kyllä se siitä ja nyt olen taas onnellisessa parisuhteessa, vaikka pari kuukautta sitten tuntui siltä, että elämä on pelkkää paskaa. Oikeastaan nykyinen on lähes kaikissa suhteissa parempi kuin exä, koska on ihmisenä paljon helpompi, eikä oikuttele yms. (ainakaan vielä...), on vähemmän perfektionisti, ei tuijota yhtä paljoa peiliin, eikä tärkeintä ole aina olla edustava ja on lisäksi vielä söpömpi ulkonäöllisesti kuin exä. :haart:

vituttaa yks juttu ku en yhtään tiiä mitä mun pittäis tehä.. Muija kaverin porukat tappelee ja mun pitää mennä aina välil väliin ettei se juoppo äijä vejä sitä emäntää lättyyn.. Se vaan menee aina samalla lailla että emäntä haukkuu huutaa ja hakkaa tätä äijää mut enhän mä voi mitään sanoo. Sit ku tää äijä ei enää jaksa katella ja kuunnella vaan pistää vähä vastaan nii pitää mennä repiin se irti. Sit käsken sen äijän mennä pihalle ja kokeilen rauhotella sitä emäntää nii se vaan juoksee perään ja jatkaa huutamista ja vittuilua.. Yrittää komentaa sitä ku pikkulasta! mut enhän mä voi siihen puuttuu!! oon sanonu että nakkais sen äijän pihalle.. VITUTTAA!! miten muut toimis? ihan oikeesti?

Rookie^ sanoi:
vituttaa yks juttu ku en yhtään tiiä mitä mun pittäis tehä.. Muija kaverin porukat tappelee ja mun pitää mennä aina välil väliin ettei se juoppo äijä vejä sitä emäntää lättyyn.. Se vaan menee aina samalla lailla että emäntä haukkuu huutaa ja hakkaa tätä äijää mut enhän mä voi mitään sanoo. Sit ku tää äijä ei enää jaksa katella ja kuunnella vaan pistää vähä vastaan nii pitää mennä repiin se irti. Sit käsken sen äijän mennä pihalle ja kokeilen rauhotella sitä emäntää nii se vaan juoksee perään ja jatkaa huutamista ja vittuilua.. Yrittää komentaa sitä ku pikkulasta! mut enhän mä voi siihen puuttuu!! oon sanonu että nakkais sen äijän pihalle.. VITUTTAA!! miten muut toimis? ihan oikeesti?
Mikä vitun sankari sä olet? Akka hakkaa ja komentelee miestänsä ja sä neuvot HÄNTÄ heittämään miehensä ulos? Taptap.

Rookie^ sanoi:
Kannattaisko heittää ehkä ennemminkin se eukko sinne pihalle vähän rauhoittumaan? Mikä oikeus naisilla on hakata sen enempää kuin miehilläkään? Ihan yhtä lailla perheväkivaltaa tuokin on. Soita vaikka poliisit.

Naapurirakkautta ilmassa!
Isännöitsijä soitti äsken ja kertoi, että alakerran akka oli taas valittanut minusta taloyhtiön kokouksessa. Mulla on muka koko ajan rampannut vieraita ja oon aiheuttanut meluhäiriöitä. Nyt se akka miettii, että pitäisköhän sen muuttaa pois.
Voi vitun vittu, tää saatanan muumio on valittanut kaikesta mahdollisesta kohta kaks vuotta eli niin kauan kun oon tässä talossa asunut. Hittoako ostaa asunnon kerrostalon ekasta kerroksesta, ei tarvi aukoa melusta ja muusta, ostais earit ja tunkis ne nenäänsä, muuttais sit hautausmaalle:curs:

vituttaa nää reikäpäät liikenteessä. mikä yhdistää kaksi ihmisryhmää. finninaamaiset lippalakkipäät karvanoppacorollissa ja perheen isät uudessa tilaihmeessään perheineen. no tietenkin se, että molemmat tulee vastaan vastaan omalla kaistalla!

voi vittu! parissa viikossa on nyt tullut reilu pari tuhatta kilometriä ja joka helvetin mutkassa joku tulee keltasella viivalla omalla kaistallani vastaan!

keltanen viiva = ei saa ohittaa.. ja miksikö? koska silloin on tulossa joko risteys, tai ei ole tarpeeksi näkyvyyttä ohittamiseen. ei ne huvikseen siinä tiessä ole.

vaikka sitä nopeusrajotusta ei noudateta, niin kattokaa nyt vittu niitä viivoja! paljon helpompikin ajaa ylinopeutta jos kattoo viivoista milloin voi ohittaa. mm. mäkisessä kohdassa näkee viivoista, onko vastassa katvealueita joissa voi olla vastaantulijoita.

nimim. renkaat kulmikkaina.

Rookie^ sanoi:
miten muut toimis? ihan oikeesti?

Mä panostaisin enemmän sinuna siihen muijakaveriin sen vanhempien sijaan. Helvetin todennäköisesti tuolla parivaljakolla pitää mennä siihen äärimmäiseen kärjistymiseen asti, ennen kuin heräämisiä tapahtuu. Anna vittu olla, niin vituttaakin vähemmän.

Rookie^ sanoi:
Muija kaverin porukat tappelee ja mun pitää mennä aina välil väliin ettei se juoppo äijä vejä sitä emäntää lättyyn.. Se vaan menee aina samalla lailla että emäntä haukkuu huutaa ja hakkaa tätä äijää mut enhän mä voi mitään sanoo. Sit ku tää äijä ei enää jaksa katella ja kuunnella vaan pistää vähä vastaan nii pitää mennä repiin se irti. Sit käsken sen äijän mennä pihalle ja kokeilen rauhotella sitä emäntää nii se vaan juoksee perään ja jatkaa huutamista ja vittuilua.. Yrittää komentaa sitä ku pikkulasta! mut enhän mä voi siihen puuttuu!! oon sanonu että nakkais sen äijän pihalle.. VITUTTAA!! miten muut toimis? ihan oikeesti?

Jos paat sen ukon pihalle jäähyttelee niin estät vaikka sit väkisin sen eukon perässä menon niin rauhottuu nopeemmin, mutta tuosta tulee äkkiä sellanen traditio missä mennään tiettyyn pisteeseen kun tiietään että kohta tulee Rookie ja pelastaa. Toinen vaihtoehto on estää heti sitä eukkoa lyömästä jos se alottaa anna vaan huutaa mut kun pidetään ne kädet omalla puolella niin kaikki on ok.

Ja tietty voit aina suositella kovaan ääneen perheterapiaa ;)

Kuten Trifixion tossa sanokin niin kannattanee pitää vaan siitä omasta tyttöystävästä huolta, ankeetahan tuo on sillekkin...

(Sitä on niiiiin helppo neuvoo netissä....jepjep :jahas: )

Nielurisaleikkaus ja kurkku VITU KIPEE! ei ees tee mieli syödä vaikka iha vitummone nälkä. Ruoka jota saan syödä täytyy olla kylmää ja pehmeetä esim. sauvasekotettu jauhelihakeitto kylmänä oli aika jännä...

juu ehken mä ihan selittany tarpeeks tarkasti.. Siis tää emäntä omistaa tän talon ja tää ukko on sen uus äijä. Eli siis mun muijakaverin "isäpuoli". Joka on alkoholisti. Joten en mää voi mennä avautuun tälle emännälle ku siitä tulis sit isompia ongelmia mulle ja mun muijakaverille. Jos mä oisin töissä nii tietäsin tasan tarkkaan mitä tekisin mutta ku yksityiselämässä pittäis miettiä sitäki miten pyssyis väleissä näitten kanssa. Ja se äijä ei oo muijakaverin ja sen sisarusten suosiossa. Ja yleensä kaikki nää riidat johtuu sen äijän juomisesta. Se on kännissä 24/7. Kyllähän mä antasin olla mutta ei mun tyttökaveri kattois sitä hyvällä jos en väliin menis. Ja se on kaikist pahinta ku siihen menee mun muijakaveri ja muut huutaan ja vastaavaa. Kyllä mää tiiän että se on samallalailla lyömistä vaikka nainen lyö ja että se tilanne kärjistyy siihen tilanteeseen sen naisen käyttäytymisen takia. Oon yrittäny jotenki vihjata tyttökaverille mut siitä tulee taas meille riidat. Onnellinen oisin jos ei tarttis puuttua ollenkaan.

En mä itte kattelis vaan lähtisin lätkimään jos miun tyttö käyttäytyis samallalailla, mut hankalahan sitä on jossitella ku en mä oo alkoholistikaan.

Rookie^ sanoi:
Kyllähän mä antasin olla mutta ei mun tyttökaveri kattois sitä hyvällä jos en väliin menis. Ja se on kaikist pahinta ku siihen menee mun muijakaveri ja muut huutaan ja vastaavaa. Kyllä mää tiiän että se on samallalailla lyömistä vaikka nainen lyö ja että se tilanne kärjistyy siihen tilanteeseen sen naisen käyttäytymisen takia. Oon yrittäny jotenki vihjata tyttökaverille mut siitä tulee taas meille riidat. Onnellinen oisin jos ei tarttis puuttua ollenkaan.

Toi tilanne on varmasti tosi stressaava koko perheelle. Toisaalta aikuiset ihmiset tekevät omat valintansa. Jos mies ei suostu hakemaan ammattiapua tai nainen ei suostu lähtemään suhteesta niin minkäs siinä vois. Mun mielestä se, että sä meet väliin jopa mahdollistaa ton juomisen ja perheväkivallan. Muijas vanhempien ei täydy ottaa vastuuta kontroloimasta käytöksestä koska sä tuut kuitenkin väliin ennen kun mitään tosi pahaa pääsee tapahtumaan. Teet sen tietysti hyvää ajatellen ja ymmärtäen muijasi huolen mitä tapahtuu.

Mun mielestä näiden vanhempien pitää ottaa vastuu omasta toiminnasta ilman että sekottaa muut mukaan. Se kuuluu jo osaksi tota peliä. Jos jompi kumpi haluaa apua tilanteeseen niin silloin kaikkien tuki on tietysti tarpeen. Jos ette pääse pois sieltä niin soita poliisit, tulee ainakin viranomasten tietoon jollain tapaa. Ja yritä myös tukea tyttöystävääsi keskittymään omaan/teidän elämään ja ymmärtämään ettei voi auttaa ihmisiä jotka ei halua apua.

Mutta tsemppiä teille kaikille. Nää nyt oli mun ajatuksia tälleen nopeeta, ei totuuksia.

Voi ny vittu saatana. Mikä vittu kotona opetetaan jos 5v. mukula ei saatana osaa kusta vessanpönttöön itsenäisesti?!?!?! Ilmeisesti ei mitään Yksi vanhempien hoitolapsista höösäsi vessassa varmaan 10 min sitten se tuli sieltä pois ja mun astuessa vessaan lattiamatto on märkä kusesta ja yllättäen kastelen sitten sukkani siinä. Kyllä tuli kakaralle pientä opastusta ton jälkeen asiasta: "Mitä eroa on vessanpytyllä ja lattialla?"

Hyvää tiistaita toivoo kusisukka :curs:

Back
Ylös Bottom