Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pomppas auto katsastuksessa viimeviikolla, joku vitun raidetangonpää oli muka löystynyt. No ei mitään autoa huoltoon. Yhdellä huoltamolla missä kävin hintoja kyselemässä, niin huoltomies sanoi, että noin vähän ajetussa tuskin on tuota vikaa. Vein sitten kuitenkin auton erääseen toiseen halvempaan paikkaa. No tänään hain auton huollosta. Niin huoltomies vaan sanoi että oli ihan turha huolto eikä siinä vanhassa osassa ollut mitään vikaa.

No nyt on hyvä osa vaihdettu uuteen ja samalla köyhdyttiin melkein 150e. Vittu saa kuulla huomenna kunniansa se saatanan katsastaja ämmä kun meen näyttäämään autoa uudelleen.

:curs:

Mikä vittu siinä on että viimeset kaks päivää on pitänyt seistä vitun sateessa ja ojassa sekä uida lasivilloissa jne. muiden tekemien virheiden takia töissä? Siitähän sitä palkkaa maksetaan, mutta silti ihan helvetin pakko sataa sitä perkeleen vettä.

Vituttaa!

Just kun olin saanut ruokapuolen kohtuu hyvälle mallille ja ajattelin aloittaa treenaamaan kovempaa! Mutta jostain kuin puskasta tänään salilla ilmeistyi viiltävä olkapääkipu ja en uskaltanut jatkaa treeniä! :wall:
Vaikka en isoilla painoilla edes tehnyt...

Täytyy vaan toivoa että ei nyt rupee vaivaamaan... :itku:

Uuessa duunipaikassa oon viihtyny ihan hyvin, mutta siel raksalla häärää yks vanha tantta joka ei anna mun tehä työtäni. Alussa lähinnä huvitti ku se nappas multa lankut sylistä ku olin viemässä niitä ja ei antanu mun osallistua kantohommiin ku en ollu "aikaihminen". Tänää meinas jo pinna palaa ku muulle porukalle toi taukopaikalle pullaa, mutta mulle toi oman carneval-keksipaketin
:wall:

Avasinpa tuossa Valion 1,5litran kevytmaitopurkin ja mikäs vittu siellä olikaan, joku ötökkä. Ei oo kyllä ennen tällaista sattunut:curs:
Kuvamateriaalia ko. eliöstä.

Liitteet

• IMG_1607.webp
    IMG_1607.webp
    36 KB · Katsottu: 590
Vitutuskohde #1: Onko se sitten niin helvatun kauheeta jos ei joka päivä jaksa 13 - 14 tunnin työvuoron jälkeen nälkäisenä mennä tyttöystävää tapaamaan (lue: haukottelemaan, kärvistelemään nälissään ja torkkumaan). "No emmä vihanen oo, pettynyt vaan.." sitten saa seuraavat tapaamiset semmosta kyräilyä osakseen. On se niin älyttömän kauheeta kun jäi nyt yksi päivä väliin. Meinaa kotimatkalla melkeen nukahtaa rattiin ja saa mykkäkoulua kun ei voinut sitten mennä käymään. Hänelle se tarkoittaisi minun näkemistäni, minulle hänen näkemisensä lisäksi mm. 5 tunnin yöunia -> toista paskaa työpäivää peräjälkeen ja iltapalan skippaamista väsymyksen takia. Empatia olisi kivaa.

Toinen: Miten helvetissä on mahdollista, että kaikki, siis todellakin kaikki asiat kasaantuvat päällekäin. Olisi soittokeikkaa, toisen porukan kanssa matka soittamaan ulkomaille ja töitä päällekäin tällä hetkellä. Tuo tosin on vain yksi viikonloppu, muut viikot ja viikonloput ihan samaa paskaa.

Kolmas: Kännykkä ihan vitun paskana, mm. muiden puheesta ei saa mitään selvää. Yritä siinä sitten kommunikoida/selvitellä risontaa tyttöystävän taholta, kun et edes saa selvää mitä hän sanoo.

Neljäs: Töiden takia (ks. kohta 1: 13 - 14 tunnin työvuorot) en pääse ostamaan uutta kännykkää. Vituttaa moinen. Rankasti. Myös monet muut hankinnat, osa kiireisiä, ovat rästissä, kun ei vaan ole kauppojen aukioloaikoihin vapaa.

Viides: Töiden takia ei paljon salilla ole tultu käytyä. Parhaimmillaan olin 20 päivää putkeen pitkää vuoroa töissä (siis myös viikonloput), joten salitaukoa on nyt takana noin 1½ kk.

Välivitutus, jonka huomasin tätä tarkastaessani: Salilla rupes juuri hommat luistamaan ennen taukoa. Oikeestaan ekaa kertaa. Voihan vittu.

Kuudes: Vituttaa se, että näitä vitutuksen aiheita vaan sikiää joka puolelta.

Seitsemäs: Niin, asuntokin pitäis hankkia, mutta mistä ja miten, kas siinä pulma.

Eiköhän siinä sitä yhdelle illalle.

Ei riitäkään. Tuossa kaverin kanssa juttelin yo-juhlaillasta ja tajusin, että omalta osaltani (itsekin siis valmistuin) se meni muiden parisuhdeongelmien vatvomiseen, oksennuksen siivoamiseen ja kuinkas muutenkaan: vitutukseen. Onneksi oli myös illassa kohokohtia.

Eriö, eli virallinen paskaämpäri painuu nukkumaan. Jos vaikka huomenna pysyisi hereillä töissä ja syntyisi astetta vähemmän tuhoa. Vittu.

:david: :nolo: Voi helevetinperkele!!
Autosta loppu sitten bensa matkalla duuniin.Olin kuvitellut että noin voi käydä oikeastaan vain blondeille tai sitten kauhuelokuvissa.Itseäänhän tässä voi vaan syyttää,mutta vituttaa kyllä kun kohta alkaa tärkeä palaveri ja on ihan hikinen olo kun tuli reippailtua tuo jäljellä ollut kolme kilometriä suht rivakkaa vauhtia...

Vittu, kofeiinipäänsärky. Kahvi on närästäny jo pidemmän aikaa, joten päätin vaihtaa minttuteehen. Toisin sanoen, vaihdoin närästyksen päänsärkyyn. Koko ajan tekis mieli keittää saatanallisen mustat presidentit ja toivottaa riemuiten tervetulleeksi vatsahaava, mutta järki sanoo ettei kannata, ei tätä päänsärkyä enää kovin kauaa voi kestää. Voi vittu että mulla on elämä, tarttee tällasesta asiasta repiä arjen dramatiikkaa... elämä, mikä se on? :rolleyes:

BadTaste sanoi:
...vitun...Vittu...saatana... :curs:
Ja jotta vielä vitutusta maksimoitaisiin, niin siitä renkaasta, mikä oli ollut irti huollossa, irtosi ja meni hukkaan pölykapseli.
:curs:^vitunisoluku

mxm sanoi:
Avasinpa tuossa Valion 1,5litran kevytmaitopurkin ja mikäs vittu siellä olikaan, joku ötökkä. Ei oo kyllä ennen tällaista sattunut:curs:
Kuvamateriaalia ko. eliöstä.
Kannattaa valittaa, saat helposti lavan rahkaa tms. Mulla oli kerran mökillä etana maidossa (ei tietenkään avaamattomassa). Meinasin tukehtua ensin etanaan kurkussa ja sen jälkeen nauruun ja maitoon.

Arvid sanoi:
Kannattaa valittaa, saat helposti lavan rahkaa tms. Mulla oli kerran mökillä etana maidossa (ei tietenkään avaamattomassa). Meinasin tukehtua ensin etanaan kurkussa ja sen jälkeen nauruun ja maitoon.

Joo, mä pirautin tänään Valion kuluttajapalveluun ja kerroin asiasta. Ne lupas lähettää hyvitykseksi Valio-lahjakortin, saa nähdä monenko euron kortti sieltä nyt sitten tulee. Kävin myös hakemassa uuden maidon tilalle samasta putiikista ja sain sen ilmaiseksi kun kerroin ötökkämaidosta eli en ainakaan oo menettänyt mitään paitsi yhden jokailtaisista maitosessioista:D

mxm sanoi:
Joo, mä pirautin tänään Valion kuluttajapalveluun ja kerroin asiasta. Ne lupas lähettää hyvitykseksi Valio-lahjakortin, saa nähdä monenko euron kortti sieltä nyt sitten tulee. Kävin myös hakemassa uuden maidon tilalle samasta putiikista ja sain sen ilmaiseksi kun kerroin ötökkämaidosta eli en ainakaan oo menettänyt mitään paitsi yhden jokailtaisista maitosessioista:D

Ei perhana ja kui usein tuleekin juotuu maito suoraan purkista sen enempiä katsomatta... :eek: :)

Suomen jalkapallo A-maajoukkueen puppelointi vekkuli-Muurisen johdolla. Joka ikinen kerta nämä asiat päättyvät tällä tavalla ja se tuntuu pahalta. Vitutus on väärä sana. Paha mieli kätkee sisälleen jotain suurempaa.

Jos Antti luet tämän, niin toivon sinun nyt tekevän miehekkään ja ainoan oikean ratkaisun. Kiitän sinua eteenpäin menosta, mutta nyt on aika ottaa suurempia askeleita eteenpäin. Uuden valmentajan johdolla.

:itku:

Nyt vituttaa todella ankarasti, niin ankarasti, että todellakin postaan tänne.
Aamulla herätys siihen kun nuohoojamies tulee vittumainen virne naamalla lasku kädessään ovesta sisään ja toitottaa että allekirjotusta kaipaa. Päivä muuten ihan normaalisti, paras ystävä vaan päätti pistää välit poikki tossa parikytä minsaa sitte, syyttä suotta. Ja huomenna oottaa Vielä pari mottia puita takapihalla ja rahaakaa ei oo ja suoraansanoen : vittu.

Olin tossa juuri äsken salilla ja tarkotuksena oli reenata reidet ja kädet. Noh, voimaahan ei ollut nimeksikään ja hiki virtasi, kuin olisi suihkussa käynyt. Kun reidet oli reenattu olisi pitänyt siirtyä ojentajaosastoon niin tuli saatanan huono olo, että katsoin parhaaksi lopettaa reenit siihen. :urjo:

Treenit ovat muutenkin hieman takkuilleet viimeisen 1kk aikana, jalat vihoitelleet enemmänkin ja flunssaa ollut yms. :curs:

Ja sitten tietenkin tää allergia, joka on nyt juuri pahimmillaan. :wall:

Mulla on huomenna ruotsin ja enkun tentit. Enkun kurssissa valitsin option b:n eli tee kasa tahtäviä, niin ei tarvitse osallistus tunnille. Tehtäviä on aika plajon, mutta ei se vituta, tosin mulla olis ollut puoli vuotta aikaa tehdä nää, eikä vasta kaksi päivää ennen tenttiä.

Mutta voi vittu. Kurssin on Management English ja koulu kauppakorkea, mutta tehtävät ovat yliopistotason sijaan leikkikoulu paskaa. Vittu piirrä jotain mindmappeja ympäristöön liittyvistä asioista, mainitse ainakin viisi eri synonyymiä sanalle jäte. How concerned are you about environment? Ihan vittuilakseni olen vastannut näihin yhdellä tai kahdella sanalla. Ihan pelkkää ajanhukkaa. Saatana! Näitä on niin paljon, että menee koko päivä aina näiden tekemiseen, mutta ei näistä silti mitään opi. On vaan helvetin moinen työ etsiä joku yksi sana kolmen sivun tekstinpätkästä.

Nyt vituttaa entistä enemmän, riehuin vähä eilen ton vitutuksen takia yöllä, nyt ei porukatkaan enää puhu, luonnollisesti siis, en saa salilippuja, en massii ruokiin, enkä muutakaan tällästä.. Että näin tänään. En tiiä pitäskö itkeä vaiko nauraa.

Back
Ylös Bottom