Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MEV sanoi:Niin ja sitten haarojenväli...
MEV sanoi:niin ja sitten mua vituttaa pallien ajaminen. Ei häpykarvojen ajelu mitään, mutta kun on ne VITUN pallit!!! PERKELE!!! Pitää ajaa niin varovaisesti ettei tule haavereita.
Niin ja sitten haarojenväli... kestää niin etanan kauan.
Pitäisit vaihtaa kait rautaa. Koneella kuitenkin vedän suurimman osan karvoista pois ensin.
Ei, vaan palleja.Tähtityttö sanoi:Vittuakos ajelet sitten.
Tomi sanoi:Ei, vaan palleja.
Tähtityttö sanoi:Vittuakos ajelet sitten. Hyi helvetti! :D
kgb sanoi:Saatanan hidastelijat liikenteessä pitäisi ampua. Vanha porvoontie 60 alue mersu ajaa hitaasti meitsi lähtee ohittamaan, tietty poliisit toisella puolella tietä. Lopputulos mulla 98km/h 500e sakkoa ja kortti pois:(
kgb sanoi:Saatanan hidastelijat liikenteessä pitäisi ampua. Vanha porvoontie 60 alue mersu ajaa hitaasti meitsi lähtee ohittamaan, tietty poliisit toisella puolella tietä. Lopputulos mulla 98km/h 500e sakkoa ja kortti pois:(
Sitä saa, mitä tilaa.Omskakas sanoi:Hmmmmm... Ei varmaan auta jälkiviisastelu, mutta jos mersu ajoi vain 60 km/h, niin minkä tehden se piti ohittaa melkein neljääkymppiä kovemmalla vauhdilla?Sitä saa, mitä tilaa.
Two Sheds sanoi:Tää ****n kone ****ttaa niin *******sti :curs:
Just ladannu 94.3% leffast ja tilttaa -> lataus alkaa uudelleen nollasta :curs: :wall:
Te teette jätkät oikeesti jotain päin vittua. :lol2:Reikähuuli sanoi:Sama homma täällä. Joskus pysähtyy lataus ihan tuosta vaan, eikä suostu jatkamaan sitä ja sitten kun käynnistää ohjelman uudestaan niin aloittaa lataamisen alusta. :curs: