Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Niinhän sen pitäisi ja siksi se niin kovasti vituttaakin. Katsoin vielä sitä tiedostoa ja koon kohdalla luki 0 tavua :itku:

niin ja sitten mua vituttaa pallien ajaminen. Ei häpykarvojen ajelu mitään, mutta kun on ne VITUN pallit!!! PERKELE!!! Pitää ajaa niin varovaisesti ettei tule haavereita.
Niin ja sitten haarojenväli... kestää niin etanan kauan.
Pitäisit vaihtaa kait rautaa. Koneella kuitenkin vedän suurimman osan karvoista pois ensin.

MEV sanoi:
niin ja sitten mua vituttaa pallien ajaminen. Ei häpykarvojen ajelu mitään, mutta kun on ne VITUN pallit!!! PERKELE!!! Pitää ajaa niin varovaisesti ettei tule haavereita.
Niin ja sitten haarojenväli... kestää niin etanan kauan.
Pitäisit vaihtaa kait rautaa. Koneella kuitenkin vedän suurimman osan karvoista pois ensin.

Vittuakos ajelet sitten. Hyi helvetti! :D

Just sain kaverilta puhelun että 2 mun hyvää kaveria joutunu auto-onnettomuuteen ja makaavat sairaalassa koomassa.. Vituttaa noi saatanan kaahailevat pennut perkele :curs: :curs:

Yleinen vitutus taas vaihteeks päällä. En saa asioita tehtyä, mitkä pitäis. Hävittiin matsi tänää. Nenä vuotaa. Vituttaa toi ihmisten dokaaminen. Olin eilen jo ja tänään olis taas pitäny, vittu. Joidenki pitää vielä lukeekki.

Golgis, lähetäänkö dokaamaan nytte vitutukseen :D

Tähtityttö sanoi:
Vittuakos ajelet sitten. Hyi helvetti! :D

No, jos häpykarvat ajelee, niin sitten koko shit. Tulee esteettisesti hienompi luukki. Ja haarojenväli myös, sen takia, koska se vaan kuuluu siihen kokonaisuuteen. Tulee jotenkin keskeneräinen fiilis, jos jätän ajelematta haarojenvälin.

Saatanan hidastelijat liikenteessä pitäisi ampua. Vanha porvoontie 60 alue mersu ajaa hitaasti meitsi lähtee ohittamaan, tietty poliisit toisella puolella tietä. Lopputulos mulla 98km/h 500e sakkoa ja kortti pois:(

kgb sanoi:
Saatanan hidastelijat liikenteessä pitäisi ampua. Vanha porvoontie 60 alue mersu ajaa hitaasti meitsi lähtee ohittamaan, tietty poliisit toisella puolella tietä. Lopputulos mulla 98km/h 500e sakkoa ja kortti pois:(

Mersulla saa ajaa just sitä nopeutta mitä huvittaa. Se on ainoa auto maailmassa, loput on ajoneuvoja jotka helpottaa liikkumista paikasta a paikka b. ;). nojoo, ei varmaan huumori uppoa tässä kohtaa..

Tässsä ollaan, vitun hönöössä ja huomenna sukuloimaan koko viikonlopuksi, eihän siinä muuten mitään mutta intti on heinäkuussa ja kaikki sukulaiset näin viime vkl..

Ps. Tää sopii myös tonne känni/krapulka threadiin

kgb sanoi:

Hmmmmm... Ei varmaan auta jälkiviisastelu, mutta jos mersu ajoi vain 60 km/h, niin minkä tehden se piti ohittaa melkein neljääkymppiä kovemmalla vauhdilla? :rolleyes: Sitä saa, mitä tilaa.

Omskakas sanoi:
Hmmmmm... Ei varmaan auta jälkiviisastelu, mutta jos mersu ajoi vain 60 km/h, niin minkä tehden se piti ohittaa melkein neljääkymppiä kovemmalla vauhdilla? :rolleyes: Sitä saa, mitä tilaa.

piti näyttää... :lol2:

Tässä maailman typerin valitus; lento lähtee tossa illemmalla. Lentokentälle kestää päästä reilut 3 tuntia. Kämppä josta muutan nyt pois on niin helvetin karseassa kunnossa enkä ole pakannut enkä ole roudannut eipakattujakamojani postiin josta ne lähtisi sitten Suomeen päin kun ei voi kaikkea ottaa koneeseen.
Mutta kun on niin karseat kankkunen ja laiskotus niin heitänpä kaiken roskiin pääsee siitäkin.
Joo ei auta nyt hommiin. vois tän koneenkin pakata. ei vaan jaksais millään. enkä mä muista monelta se kone lähti ja miltä kentältä toivottavasti siltä miltä luulen etten nyt ole liian pitkään tässä vaan istuskellut pyörittelemässä peukaloita. vois tarkistaa tän jutun joo...

Two Sheds sanoi:
Tää ****n kone ****ttaa niin *******sti :curs:
Just ladannu 94.3% leffast ja tilttaa -> lataus alkaa uudelleen nollasta :curs: :wall:

Sama homma täällä. Joskus pysähtyy lataus ihan tuosta vaan, eikä suostu jatkamaan sitä ja sitten kun käynnistää ohjelman uudestaan niin aloittaa lataamisen alusta. :curs:

Reikähuuli sanoi:
Sama homma täällä. Joskus pysähtyy lataus ihan tuosta vaan, eikä suostu jatkamaan sitä ja sitten kun käynnistää ohjelman uudestaan niin aloittaa lataamisen alusta. :curs:
Te teette jätkät oikeesti jotain päin vittua. :lol2:

Vaihtakaa softaa, mitä tollasen kanssa tappelee? BitComet toimii liiskatessa ja julkaisuihin vaikkapa BitTornado.

Back
Ylös Bottom