Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

perkeleen perkele! :wall: sunnuntai-iltana 10 maissa iski joku kauhea vatsatauti.Paskaa lensi molemmista päistä 8 tunnin ajan.yöllä en saanut nukuttua ku yhteensä tunnin..aamulla olin niin voimaton että nukuin sitten koko seuraavan päivän.Tänään pääsin kunnolla ensimmäisen kerran sängystä ylös ja kunto on jo paljon parempi.Tosin kohta on lähdettävä kouluun parille tunnille istumaan ettei poissaolot ylitä sallittua rajaa.ei paljon nappaisi lentää jakson viimeisellä viikolla 2 kurssilta pihalle.Painokin tippui heti kättelyssä 3-4kg ja edessä on ainakin tämän viikon kestävä treenitauko... :curs:

Zener sanoi:
Oletkos sitten tämän vuoden ensimmäiset 8 kk virallisesti opiskelija, vaiko työläinen? Jos olet työläinen, ennen opiskelemaan lähtöä saat tienata vaikka miljoona euroa päivässä ennen opiskelun alkua ilman että se vaikuttaa tukiin millään tavalla. Sama juttu myös opintojen päättymisen jälkeen.

Ja muistaakseni vaikka olisit alkuvuodenkin opiskelija, niin tuettomilta kuukausilta saa tienata noin 1600 euroa kuussa. Tukikuukausina noin 500 euroa.

Ihan virallisesti opiskelija olen ja sen takiahan nuo vuositulorajat meneekin umpeen. Ja tosiaankin se vuoden aikana tienattu veronalainen tulo merkkaa pelkästään, ei se paljonko jonakin yksittäisenä kuukautena tienaa.

Noh, sitä sitten motivoituu tekemään joka viikonloppu syksyllä töitä ja mahd. iltaisin ja ei nosta tukee tai sit nostaa tukee ja elää sillä (huono vaihtoehto) :down:

Otti hieman päähän kun elisalta ilmottivat, että netti toimii torstaina (siirto, muuton takia) illalla pääsin kokeilemaan ni ei se mitää toiminu, perjantai päivä meni soitellessa elisalle, "halpoja" puheluita ja sit ne keksii et maanantaina seuraavan kerran, asentajat on lähteny viikonlopun viettoon! Maanantaina taas soittelua ja sit asentaja viel kertoo, et syy oli niissä, asentaja ei ollu laitanu jotain juttua oikein päin. Ja se vitutti eniten, että eka syytetään et on modeemi yms. paskana! :curs:

Flea sanoi:
Noh, sitä sitten motivoituu tekemään joka viikonloppu syksyllä töitä ja mahd. iltaisin ja ei nosta tukee tai sit nostaa tukee ja elää sillä (huono vaihtoehto) :down:

Niin se, että onko tuen nostaminen hyvä vai huono vaihtoehto riippuu siitä, kuinkan paljon tienaa niillä ilta- ja viikonlopputöillä.

Esim. omassa tapauksessani milloin sain opintotukeatukea ja asumislisää vähän vajaa 400 euroa/kk. Kun sitten olin kaupassa töissä, niin sain ilta ja viikonlopputöillä kasaan ehkä 500-700 euroa kuussa riippuen työvuorojen määrästä. Jos tuloraja meni yli jo kesätöissä tienatuilla rahoilla, niin syksyllä ei enää kannattanut tienata mielestäni mitään. Teet töitä kaikki mahdolliset illat ja viikonloput, mutta tienaat ehkä 200 euroa enemmän, kuin tienaisi keskittymällä täysin opiskeluun. Kun sitten laskee omalle työlle todellista tuntihintaa (~2 e/h), niin menee jo niin halvalla, että mielummin ottaa opintolainaa, jos säästöt loppuu.

Eli töitä ei kannata tehdä tulorajan täyttymisen jälkeen, ellei ole tarpeeksi hyvä palkka, tai sitten pimeetä työtä.

Zener sanoi:
Niin se, että onko tuen nostaminen hyvä vai huono vaihtoehto riippuu siitä, kuinkan paljon tienaa niillä ilta- ja viikonlopputöillä.

Esim. omassa tapauksessani milloin sain opintotukeatukea ja asumislisää vähän vajaa 400 euroa/kk. Kun sitten olin kaupassa töissä, niin sain ilta ja viikonlopputöillä kasaan ehkä 500-700 euroa kuussa riippuen työvuorojen määrästä. Jos tuloraja meni yli jo kesätöissä tienatuilla rahoilla, niin syksyllä ei enää kannattanut tienata mielestäni mitään. Teet töitä kaikki mahdolliset illat ja viikonloput, mutta tienaat ehkä 200 euroa enemmän, kuin tienaisi keskittymällä täysin opiskeluun. Kun sitten laskee omalle työlle todellista tuntihintaa (~2 e/h), niin menee jo niin halvalla, että mielummin ottaa opintolainaa, jos säästöt loppuu.

Eli töitä ei kannata tehdä tulorajan täyttymisen jälkeen, ellei ole tarpeeksi hyvä palkka, tai sitten pimeetä työtä.

Tuo on kyllä totta. Opintolainaakin on vaan jo "jonkin verran", että ei kehtaisi enää sitäkään ottaa. Vituttaiskohan se nyt sitten vuorostaan :D

Juuri kun vuokra-asunto alkaa olla kuosissa, kesä voittaa jne, niin astianpesukoneen liittymät etc tekevät pienen vesivahingon. No, onneksi ei ole oma kämppä.

Jeah, juuri kun toivuin ylirasittumasta ja sain itteni taas omaan huippukuntoon hyvin pitkälti, niin *THADAA* sairastuin yskään ja ehkä vähän nuhaan. Keuhkoissa tuntuu ihan kuin olisi jotain helvetin jäätä siellä. Niistin aamulla nenän ja sieltä tuli tykillä sellainen peukalon pään kokoinen tumman ruskea veri/räkä klöntti :curs:

PERKELE!!! Halun salille!!!

jaahas, eilen oli kuumetta 39.6 astetta. :(
Mulla oli viime viikollakin vähän kuumetta mut nyt se tuli sit takasin. Buranaa on tullu syötyä ni kuumekin on pysyny alhaalla. Taas jää muutamat salillakäynnit väliin :(

Voi jeesuksen vittu että nyt hajottaa. Viimesen 3 viikon aikana on kunto mennyt aivan vitusti huonompaan suuntaan. Jossain vaiheessa alkoi jo näyttämään omaan silmään siltä että asiat alkaa rullaamaan ja treenit luistamaan - sitten tultiinkin kipeäksi ja vaikka vittu mitä. Nyttenkin olkapäässä jokin paskana, kauhulla odottelen huomista olkapäätreeniä. Voi helvetin perkele. :curs:

Hehkutin juuri "Koko kroppa 3 kertaa viikossa" viestiketjussa miten en ole ollut flunssassa. Herra Murphy iski kovaa kulman takaa ja seuraavana aamuna heräsin flunssaisena. Flunssa iski vielä tavallista kovempaa. Jäi sitten sen HST-kierron maksimit hakematta. Argh.

Woi hevonvittu sentään, luvattiin kesätöitä talvella, nyt olikin sit tullu sähköposti et töitä ei oo :curs: Vittu mitä perseilyä, kuulin kavereilta et töitä ei ehkä olekkaan ja kysyin sit pomolta joka pisti postin et hyvä kun muistit, töitä ei oo, ei voinu sit ilmoittaa aikaisemmin, työt olis alkanu heti ens kuussa, PRKL :kippis1: Reilukerho kokoontuu saatana :whip:

vituttaa kun täällä olevat, yleensä melko nuoret (alle 18 v.) kuvittelee, että parin kuukauden salilla käyminen meinaa jo aivan hirveää kasvamista. Sitten mietitään täällä että miks mulla ei oo hauis kasvanut kymmentä senttiä, vaikka oon käynyt salilla jo kaksi ja puoli kuukautta. Ja mietitään et pitäiskö alkaa kahen kuukauden salilla harjoittelun jälkeen dieetille..voi vittu et vituttaa! Lisäksi ollaan joka asiassa niiiiin ammattilaisia, et ei paremmasta väliä. Tämä ei tietenkään päde kaikkiin, eikä ole tarkoitus yleistää..mutta olisi kuitenkin hyvä tajuta et ei kehonrakennus/voimailu ole mitään hetkessä tapahtuvaa muutosta, vaan se vie aikaa.

Frozenash sanoi:
Woi hevonvittu sentään, luvattiin kesätöitä talvella, nyt olikin sit tullu sähköposti et töitä ei oo :curs: Vittu mitä perseilyä, kuulin kavereilta et töitä ei ehkä olekkaan ja kysyin sit pomolta joka pisti postin et hyvä kun muistit, töitä ei oo, ei voinu sit ilmoittaa aikaisemmin, työt olis alkanu heti ens kuussa, PRKL :kippis1: Reilukerho kokoontuu saatana :whip:

Tuo on todella ilkeää! Ja olispa pomo voinu henkilökohtaisesti asiasta kertoa. Olis soittanut, eikä laittanut sähköpostia. Ja olis voinut tiedoittaa aiemminkin.
Toivottavasti saat vielä töitä jostain paremmasta paikasta, jossa työntekijää ostataan kohdella reilusti.

Ja mikä minua vituttaa.. Hmm.. Pitkästä aikaa vapaapäivä ja vettä satelee välillä. :jahas: Hei aurinko, minne hävisit?? :itku:

Paskaaaaaa... aneeminen olo yhdistettynä nuhaan, kurkkukipuun ja särkeviin lihaksiin vaivaa. Jää tämän päivän treeni väliin (aerobinen) vaikka jo aamusta into piukalla odotin... :itku:
Tästä revin tekosyyn pitää mättöpäivä, lähden tästä kohta ostamaan karkkia ja sikailen illan pakkista lukien. :evil: Perkele kun ois pullo rommia niin keittäisin kuuman rommitotin.

kohmelo sanoi:
vituttaa kun täällä olevat, yleensä melko nuoret (alle 18 v.) kuvittelee, että parin kuukauden salilla käyminen meinaa jo aivan hirveää kasvamista. Sitten mietitään täällä että miks mulla ei oo hauis kasvanut kymmentä senttiä, vaikka oon käynyt salilla jo kaksi ja puoli kuukautta. Ja mietitään et pitäiskö alkaa kahen kuukauden salilla harjoittelun jälkeen dieetille..voi vittu et vituttaa! Lisäksi ollaan joka asiassa niiiiin ammattilaisia, et ei paremmasta väliä. Tämä ei tietenkään päde kaikkiin, eikä ole tarkoitus yleistää..mutta olisi kuitenkin hyvä tajuta et ei kehonrakennus/voimailu ole mitään hetkessä tapahtuvaa muutosta, vaan se vie aikaa.

Jeh, ja lisää vettä myllyyn saavat kun täältä löytyy niin yllättävän monta 16-18 vuotiasta sälliä jotka on käyny salilla 8 kuukautta ja penkkitulos nousi 60-->125kg

:david:

Naiset,tai eritoten yksi nainen fituttaa!

Ollaan nyt muutaman kerran nähty ja kolme viikkoa sitten oli oikein herkkää menoa... :love:

Nyt tuntuu kun kyseinen neiti keksisi jatkuvasti tekosyitä siihen että ei kerkiä nähdä,milloin on kouluhommia,milloin saunailtaa,milloin ratsastustuntia.

Miksi aina kun tapaan mielenkiintoisen naisen käy näin... :itku: :wall:

Mika79 sanoi:
Naiset,tai eritoten yksi nainen fituttaa!

Ollaan nyt muutaman kerran nähty ja kolme viikkoa sitten oli oikein herkkää menoa...

Nyt tuntuu kun kyseinen neiti keksisi jatkuvasti tekosyitä siihen että ei kerkiä nähdä,milloin on kouluhommia,milloin saunailtaa,milloin ratsastustuntia.

Miksi aina kun tapaan mielenkiintoisen naisen käy näin...
Joo... toi on tuttua. Yksi tyttö jonka kanssa olen viime aikoina liikkunut oli samantyylinen tapaus... meni viime aikoina tosin hiukan paskamaisesti baari-keikatkin ristiin kun mullekaan ei aina sopinut sen ajat ja päinvastoin. Sitten tulee yöllä viestiä että "voi kun oisit tänään mun vieressä nukkumassa". ihq

Viime perjantaiksi oli jo aiemmin sovittu, että mennään baariin (sitä ennen ei oltu tavattu pariin viikkoon kun olin kipeänä ja välillä sillä oli jotain yms.) ja sitten se ilmoittikin ettei käy kun lupasi mennä lauantaina aamusta hoitamaan/ratsastamaan kaverin hevosella... :wall:
En ole jaksanut enää pitää yhteyksiä sen kummemmin, koska en jaksa aina olla yhteydenottaja ja välinpitämättömyydellä pääsee pitemmälle. ;) Tai no exää kivittäisin jos vain näkisin sen baarissa, se on mun loppuelämän missio.

Proteos sanoi:
En ole jaksanut enää pitää yhteyksiä sen kummemmin, koska en jaksa aina olla yhteydenottaja ja välinpitämättömyydellä pääsee pitemmälle. ;) Tai no exää kivittäisin jos vain näkisin sen baarissa, se on mun loppuelämän missio.
hei liity klubiin. kivitetään exämme yhdessä :D voi mitä nautintoa se olisikaan :hyper: :nolo: vituttaa tää ns. kuukauden tauko, että herra sit siinä ajassa saa elämän kuntoon ja minä kilttinä tyttönä odotan ja toivon että jatkettaisiin :itku: mutta minä en ota yhteyttä kun kuukausi on kulunut. exä saa ite soitella, jos tuntee tarvetta. välinpitämättömyys voisi toimia sit, kun en mäkään jaksa soitella ja kerjätä exää takaisin. kun olen tehnyt selväksi että mitkä on mun tunteet jne. jos ei kerran kiinnosta enää, miksi vitussa pitää jotain kuukauden taukoja. häh?! :wall: :curs: mut tää asia nyt vituttaa aina.
muuta vitutusta aiheuttaa:
1. parin kuukauden pahoinvointi. meinaa ruoka tulla aina ylös, ei tee mieli syödä jne, heikottaa ja pyörryttää. paino tippunut entisestään ja luut näkyy, ei kiva :(
2. unihäiriöt. vituttaa heräillä keskellä yötä kun kaikki asiat pyörii mielessä..
3. työharjoittelu. kiva kiitti ohjauksesta, vitun lehmät! mussuttakaa läskiperseet pullaa ja leventäkää perseitänne vielä entisestään :urjo:
4. asuntoasiat. kuinka vaikeaa on löytää uusi kämppä?! :wall:

Aylah sanoi:
3. työharjoittelu. kiva kiitti ohjauksesta, vitun lehmät! mussuttakaa läskiperseet pullaa ja leventäkää perseitänne vielä entisestään :urjo:
4. asuntoasiat. kuinka vaikeaa on löytää uusi kämppä?! :wall:
Opiskeletko sairaanhoitajaksi tai lähihoitajaksi? Laihana lohtuna voin kertoa, että mulla oli kanssa perushoidon harjoittelussa ekana vuotena (opiskelen sairaanhoitajaksi) erittäin surkeat ohjaavat hoitajat. Palautetta tekemisistään ei saanut päin naamaa, vaan lähinnä palautelomakkeisiin kirjoittivat arvosteluja, jotka eivät olleet kylläkään mitään rakentavaa kritiikkiä vaan enemmänkin suoraa vittuilua. Kun neuvoja tai apua pyysi, sai katsoa niiden nyrpeitä naamoja ja "ei ehdi" kitinää. Tietenkään potilaita ei voi hoitaa kun pitää istua kahvilla nurisemassa miten vittumaista työ on ja miten kusipäitä potilaat ovat. Mulle tuli ensiksi paha mieli ja sitten sairas vitutus kun näin miten ne kohteli potilaita. Mut pelasti uran vaihdolta osaston ainoa nuorehko lähihoitaja, joka osasi hoitaa ja jaksoi neuvoa ja opettaa.
Eli ei muuta kuin tsemppiä, pyydä vaan rohkeasti aina apua ja ohjausta kun sitä tarttet, ja jos et sitä siitä huolimatta saa, niin sanot siitä rohkeasti palautekeskustelussa opettajan ja ohjaavien hoitajien kanssa. Koska sä olet ilmainen työntekijä, niin sulla on oikeus saada palkakses ohjausta ja opetusta niin paljon kuin vain haluat.

Back
Ylös Bottom