Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ungo sanoi:Kouluun meneminen tuottaa älyttömiä vaikeuksia.
Sinttu sanoi:On ihanaa että on kevät ja kesäkin tulee kohta, mutta mutta. On niin valosaa jo aikasin aamulla, että mä en saa unta!! :itku:
Mukava herätä kuuden aikaan aamulla vapaapäivänäkin vaikka nukuttas vieläkin niin maan perkeleesti.. :(
Pexi_ sanoi:Miks mua masentaa/vituttaa?
Mulla on tyttöystävä, hiton hyviä kavereita ja muutkin asiat pääpiirteittäin kunnossa, mutta silti kauhea masennus koko päivän ollu :(
Ihan oikeessa oot, ettei aina voi olla hyvä fiilis. Mut ei mua tällä tavalla oo masentanu pitkään aikaan. Viimeeks sillo ku asiat oli paljon huonommin. Treeneissä en oo käyny viikkoon sairauden takia, mutta tiedän että pääsen jo huomenna treenaamaan. Joku pikku asia mun mieltä kai painaa. Ei vaan oo kivaa kun mieli on maassa ja muutenkin on paha olla.MEV sanoi:lol, et kai ole tosissas, että jos elämän pääpiirteet on kunnossa, että ei vituttaisi joskus?
Ehkä treenit menee huonosti? Voisi mennä paremmin?
Muutenkin kun on pääpiirteet elämässä kunnossa, niin sitten alkaa vituttaa sellaiset pienemmät asiat elämässä.
Ei muuta.

Timba79 sanoi:Yksi sana: pimennysverhot! Me hankittiin sellainen pimentävä rullaverho keväällä 2004 ja voin sanoa, että unenlaatu parani heti. Ja nuo ei mitään järjettömän kalliita edes ole, omamma ostettiin Prismasta. Taisi jotain 30 euron pintaan olla hinta.

ronjeremy sanoi:Vituttaa kun:
- Kämppä on sen näköinen kun siellä olis puliukko asunu vuoden
- Töissä on stressiä
- Ei ole jaksanu treenata
- Maha on kasvanu
:wall:
Ja naisasiat on ihan rempallaan :(
ööh.. :jahas: mä en käy baarissa sen takia, että ettisin sieltä jotain miestä.. mut miten vain. se vain sattuu ärsyttämään toi lintujen viserrys yhtä paljon kuin jotain ehkä ärsyttää se kun kuulee naapurin käyvän kusella. ja sit kun joutuu aamulla heräämään aikaisin töihin, ei kiva yhtään jos ei saa kunnolla nukutuksi. :curs: ja kyllä korvatulpat on käytössä, mutta kun ne prkl ei pysy korvissa ja sit herää siihen viserrykseen. :itku: turhamainen, kyllä.Dragon sanoi:Nooh come on. Ei suakaan ketään tuu ampumaan kun nau'ut baarissa miestä... :(
Aylah sanoi:ööh.. :jahas: mä en käy baarissa sen takia, että ettisin sieltä jotain miestä.. mut miten vain. se vain sattuu ärsyttämään toi lintujen viserrys yhtä paljon kuin jotain ehkä ärsyttää se kun kuulee naapurin käyvän kusella. ja sit kun joutuu aamulla heräämään aikaisin töihin, ei kiva yhtään jos ei saa kunnolla nukutuksi. :curs: ja kyllä korvatulpat on käytössä, mutta kun ne prkl ei pysy korvissa ja sit herää siihen viserrykseen. :itku: turhamainen, kyllä.
:lol2: no en ihan teltassa sentään asu :D tällä hetkellä asunto on kerrostalon ensimmäisessä kerroksessa. tietenkin heti tuossa parvekkeen edustalla on kaikenlaista kuusta ja mäntyä, jossa sit tietty linnut tykkää lauleskella ja varsinkin näin keväisin kun kaikilla luontokunnan asukkailla on kevättä rinnassa :jahas: , piipitys on myös sen mukaista.. mutta onneksi on kohta muutto kahdeksaan kerrokseen uuteen kerrostaloon, jossa ei kuulu lintujen viserrysJeme sanoi:Ei millään pahalla mutta nukutko teltassa vai miten sä kuulet noin hyvin kaikki äänet! vai onko sulla vaan niin hyvä kuulo?
Mä en ainakaan kuule sisälle linnun laulua tai sit mä olen vaan niin kuuro... :lol2: