Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kouluun meneminen tuottaa älyttömiä vaikeuksia. Pääkopassa jokin vikana, saatana. Ahistaa ja tulee melkeinpä huono olo kun ajatteleekin sinne menemistä. :urjo:

On ihanaa että on kevät ja kesäkin tulee kohta, mutta mutta. On niin valosaa jo aikasin aamulla, että mä en saa unta!! :itku:
Mukava herätä kuuden aikaan aamulla vapaapäivänäkin vaikka nukuttas vieläkin niin maan perkeleesti.. :(

Sinttu sanoi:
On ihanaa että on kevät ja kesäkin tulee kohta, mutta mutta. On niin valosaa jo aikasin aamulla, että mä en saa unta!! :itku:
Mukava herätä kuuden aikaan aamulla vapaapäivänäkin vaikka nukuttas vieläkin niin maan perkeleesti.. :(

Yksi sana: pimennysverhot! Me hankittiin sellainen pimentävä rullaverho keväällä 2004 ja voin sanoa, että unenlaatu parani heti. Ja nuo ei mitään järjettömän kalliita edes ole, omamma ostettiin Prismasta. Taisi jotain 30 euron pintaan olla hinta.

Miks mua masentaa/vituttaa?

Mulla on tyttöystävä, hiton hyviä kavereita ja muutkin asiat pääpiirteittäin kunnossa, mutta silti kauhea masennus koko päivän ollu :(

Pexi_ sanoi:
Miks mua masentaa/vituttaa?

Mulla on tyttöystävä, hiton hyviä kavereita ja muutkin asiat pääpiirteittäin kunnossa, mutta silti kauhea masennus koko päivän ollu :(

lol, et kai ole tosissas, että jos elämän pääpiirteet on kunnossa, että ei vituttaisi joskus?

Ehkä treenit menee huonosti? Voisi mennä paremmin?

Muutenkin kun on pääpiirteet elämässä kunnossa, niin sitten alkaa vituttaa sellaiset pienemmät asiat elämässä.

Ei muuta.

MEV sanoi:
lol, et kai ole tosissas, että jos elämän pääpiirteet on kunnossa, että ei vituttaisi joskus?

Ehkä treenit menee huonosti? Voisi mennä paremmin?

Muutenkin kun on pääpiirteet elämässä kunnossa, niin sitten alkaa vituttaa sellaiset pienemmät asiat elämässä.

Ei muuta.
Ihan oikeessa oot, ettei aina voi olla hyvä fiilis. Mut ei mua tällä tavalla oo masentanu pitkään aikaan. Viimeeks sillo ku asiat oli paljon huonommin. Treeneissä en oo käyny viikkoon sairauden takia, mutta tiedän että pääsen jo huomenna treenaamaan. Joku pikku asia mun mieltä kai painaa. Ei vaan oo kivaa kun mieli on maassa ja muutenkin on paha olla.

Flunssa tulossa - En anna sen tulla - Lääkkeitä perkuleesti - Jägermeister loppu :itku: - Millä nyt lääkitä - Vitamiineja ja lääkkeitä - Positiivinen ajattelu - Kesä tulee - Ranne parantuu - Rannalle meneminen - Bulgaria - Raibishkelu - Intti - Vuoden täyshoitoloma, mistä maksetaan

Eiköhän flunssa oo aika nopeesti tipotiessään :)

Timba79 sanoi:
Yksi sana: pimennysverhot! Me hankittiin sellainen pimentävä rullaverho keväällä 2004 ja voin sanoa, että unenlaatu parani heti. Ja nuo ei mitään järjettömän kalliita edes ole, omamma ostettiin Prismasta. Taisi jotain 30 euron pintaan olla hinta.

Niin kai se pitäis lähtee ostoksille..Oikein vituttaa kun aamusin valoa rupee tunkemaan joka paikasta, vaikka mulla on sälekaihtimet ja suht paksu/valoa päästämätön verho edessä..Ei auta itku markkinoilla:)

Infernaalinen flunssa!!! Olen levännyt, napsinut lääkkeitä ja juonut paljon kaikkea terveellistä. Nyt se kaikki neste tuntuu kertyneen mun kasvoihin. En saa silmiä kunnolla auki kun kasvot on niin turvoksissa. Onneksi en ole allerginen siitepölylle. Ainakaan en ole ennen ollut *koputtaa puuta*. Torstaihin mennessä on PAKKO parantua :itku:

Vituttaa kun:

- Kämppä on sen näköinen kun siellä olis puliukko asunu vuoden
- Töissä on stressiä
- Ei ole jaksanu treenata
- Maha on kasvanu

:wall:

Ja naisasiat on ihan rempallaan :(

ronjeremy sanoi:
Vituttaa kun:

- Kämppä on sen näköinen kun siellä olis puliukko asunu vuoden
- Töissä on stressiä
- Ei ole jaksanu treenata
- Maha on kasvanu

:wall:

Ja naisasiat on ihan rempallaan :(

Allekirjoitan kaikki muut väitteet paitsi ton treenaamisen ja mahan kasvamisen. Onneks on sentään salilla jaksanu käydä.

Mittautin rasvaprosenttini tänään kehon sähkönvastusta mittaavalla mittarilla saaden tulokseksi 28,7% :curs:

Onneksi laitteen luotettavuus on kyseenalainen :D Onhan tuota ylimääräistä, muttei ihan noin paljoa.

Dragon sanoi:
Nooh come on. Ei suakaan ketään tuu ampumaan kun nau'ut baarissa miestä... :(
ööh.. :jahas: mä en käy baarissa sen takia, että ettisin sieltä jotain miestä.. mut miten vain. se vain sattuu ärsyttämään toi lintujen viserrys yhtä paljon kuin jotain ehkä ärsyttää se kun kuulee naapurin käyvän kusella. ja sit kun joutuu aamulla heräämään aikaisin töihin, ei kiva yhtään jos ei saa kunnolla nukutuksi. :curs: ja kyllä korvatulpat on käytössä, mutta kun ne prkl ei pysy korvissa ja sit herää siihen viserrykseen. :itku: turhamainen, kyllä.

Noh ei tuollainen iloinen peipon tai pajulinnun laulu vielä häiritse, mutta annas olla kun tuo kesä tulee niin mun ikkunan alle saapuu fasaanikukko haareminsa kera. Ja vittu kun se rääkäisee, niin ekana ei tule mieleen sana "laulu". En oo viimeiseen pariin vuoteen tarvinnut herätyskelloa, kun se automaattinen herätys tulee siitä ulkoa kuuden aikoihin.

Jos kesällä innostun bulkkaamaan, niin fasaanipaisti saattaa hyvinkin päätyä ruokalistalle.

Aylah sanoi:
ööh.. :jahas: mä en käy baarissa sen takia, että ettisin sieltä jotain miestä.. mut miten vain. se vain sattuu ärsyttämään toi lintujen viserrys yhtä paljon kuin jotain ehkä ärsyttää se kun kuulee naapurin käyvän kusella. ja sit kun joutuu aamulla heräämään aikaisin töihin, ei kiva yhtään jos ei saa kunnolla nukutuksi. :curs: ja kyllä korvatulpat on käytössä, mutta kun ne prkl ei pysy korvissa ja sit herää siihen viserrykseen. :itku: turhamainen, kyllä.

Ei millään pahalla mutta nukutko teltassa vai miten sä kuulet noin hyvin kaikki äänet! vai onko sulla vaan niin hyvä kuulo?

Mä en ainakaan kuule sisälle linnun laulua tai sit mä olen vaan niin kuuro... :lol2:

Jeme sanoi:
Ei millään pahalla mutta nukutko teltassa vai miten sä kuulet noin hyvin kaikki äänet! vai onko sulla vaan niin hyvä kuulo?

Mä en ainakaan kuule sisälle linnun laulua tai sit mä olen vaan niin kuuro... :lol2:
:lol2: no en ihan teltassa sentään asu :D tällä hetkellä asunto on kerrostalon ensimmäisessä kerroksessa. tietenkin heti tuossa parvekkeen edustalla on kaikenlaista kuusta ja mäntyä, jossa sit tietty linnut tykkää lauleskella ja varsinkin näin keväisin kun kaikilla luontokunnan asukkailla on kevättä rinnassa :jahas: , piipitys on myös sen mukaista.. mutta onneksi on kohta muutto kahdeksaan kerrokseen uuteen kerrostaloon, jossa ei kuulu lintujen viserrys :) :rock:

Back
Ylös Bottom