perkeleen perkele! :wall: sunnuntai-iltana 10 maissa iski joku kauhea vatsatauti.Paskaa lensi molemmista päistä 8 tunnin ajan.yöllä en saanut nukuttua ku yhteensä tunnin..aamulla olin niin voimaton että nukuin sitten koko seuraavan päivän.Tänään pääsin kunnolla ensimmäisen kerran sängystä ylös ja kunto on jo paljon parempi.Tosin kohta on lähdettävä kouluun parille tunnille istumaan ettei poissaolot ylitä sallittua rajaa.ei paljon nappaisi lentää jakson viimeisellä viikolla 2 kurssilta pihalle.Painokin tippui heti kättelyssä 3-4kg ja edessä on ainakin tämän viikon kestävä treenitauko... :curs:

vituttaa tää ns. kuukauden tauko, että herra sit siinä ajassa saa elämän kuntoon ja minä kilttinä tyttönä odotan ja toivon että jatkettaisiin :itku: mutta minä en ota yhteyttä kun kuukausi on kulunut. exä saa ite soitella, jos tuntee tarvetta. välinpitämättömyys voisi toimia sit, kun en mäkään jaksa soitella ja kerjätä exää takaisin. kun olen tehnyt selväksi että mitkä on mun tunteet jne. jos ei kerran kiinnosta enää, miksi vitussa pitää jotain kuukauden taukoja. häh?! :wall: :curs: mut tää asia nyt vituttaa aina.