Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tomi sanoi:
Ok, tuossa. Lauantaiaamun ensimmäinen purjosatsi oli niin valtaisa, että minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin tallentaa tuo taianomainen Kodak-hetki 6230:n kameralla. :kuola:

ps. taustalla oleva ananaspurkki antaa jotain mittakaavaa... Helposti kaksi litraa purjoa :D

Kiitos. Oli todella informatiivinen pläjäys.

Sulla taitaa olla tallessa noita pusseja useampikin? Löytyy varmaan ne gynoleikkauksen jälkeiset "nallevanukkaat" jostain hyllyltä vielä minigrip-pusseissa nimettyinä? :D

Niistä eri ripulisatseista jos vielä tekisit sen "slideshow" gif-animaation niin sitten ei oikeesti olis mullakaan enää mitään sanottavaa, mihinkään. :lol2: ;)

Olisin tyydytetty.

Ei tuolla koulussa vaan yksinkertaisesti jaksa istua. Kohta varmaan tulee monoa sieltäkin ja sitten vasta lysti alkaa. Siinä menee samalla ilmainen punttisalikin ja täytyy muuttaa takaisin himaan. No eipä tarvitsisi jokapäivä enää exää katsella.

Nyt kyllä vituttaa aivan suunnattomasti. Venäytin mavea tehdessä jonkun lihaksen selässä, ja nyt vihloo todella pahasti. Toivottavasti ei ole mitään pahempaa kuin venähdys. :curs:

-Pva- sanoi:
Nyt kyllä vituttaa aivan suunnattomasti. Venäytin mavea tehdessä jonkun lihaksen selässä, ja nyt vihloo todella pahasti. Toivottavasti ei ole mitään pahempaa kuin venähdys. :curs:

itellä selkä ollu rikki jo 6 viikkoa, ku tuli tehtyä mavea. pikkusen väärä asento ja voila! eka kerta lekurissa ku kävin sanovat et lihas vaa venähtäny, ku valitin et selkään oli ilmaantunut pieni "pallo", ei parannusta joten toisen kerran lekuriin pätevämmälle lääkärille joka tutki tarkemmin. ja diagnoosi oli: selkärangan ja lonkan välinen nivel revähtänyt ja siitä tullu se pattiki. eiku kortisoonia niveleen je lepoa. mut eipä oo parantunu ku on nii hankala olla töissäkään mitään selällä tekemättä olla :( kaikki menee tän selän takia perseelleen, treenit ja harrastukset! :curs:

ps. toivottavasti oot selvinny pelkällä lihaksen venähtämisellä!

pyörän kumi puhkesi matkalla salille kun sinne vihdoin olin menossa :curs: :curs:
kunnon asuntoa ei löydy sit millään :itku: :curs:
on niin huono olo että oksettaa koko ajan. ei auta syödä mitään, kun ylös meinaa tulee kun ajatteleekin jääkaapille menoa :urjo: :itku: tai olla vähän rankka treeni
porukat
exän miettiminen :itku:

että paistaa se aurinko taas vaihteeksi tähänki risukasaan. NOT!

Tomi sanoi:
Ok, tuossa. Lauantaiaamun ensimmäinen purjosatsi oli niin valtaisa, että minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin tallentaa tuo taianomainen Kodak-hetki 6230:n kameralla. :kuola:

ps. taustalla oleva ananaspurkki antaa jotain mittakaavaa... Helposti kaksi litraa purjoa :D

:lol2: :urjo:

Mulla on ollut pientä köhää varmaan kuukauden ajan jo ja nyt sitten vajaa viikko sitten koko kurkku turposi kunnolla eikä nieleminen oikein tuntunut hyvältä harrastukselta. Sain sitten aikaseksi mennä lääkäriin (yleensä virusperäiset taudit on menny itestään pois parissa päivässä) kun tuntui että oireet vaan pahenee eikä buranat enää auta kunnolla. Lääkärissä sanottiin että on peitteitä kurkussa ja annettiin jotain antibiootteja. Tuoteselosteessa lukee "...oireet lievenevät JO muutaman päivän päästä..." Mikä vitun JO? Mä haluan heti sitä lievitystä perkele!

Naisasioista ei jaksa nyt puhuakaan, mutta hiukan rektaalista nekin on. Tosin tän perkeleen taudin takia ei jaksa niiden eteen mitään tehdäkään...

Sattui pikku onnettomuus. Terävä lasikuidun reuna viilsi päkiästä 5x1 cm palasen, ja palanen jäi roikkumaan pikkuvarpaasta pienen ihosuikaleen varassa.

Oikeastaan ei vituta kun olisi voinut käydä paljon pahemminkin.

Tässä vaiheessa tekisi mieli kysyä Jesuiitalta millä salilla käy, en nimittäin yhtään ihmettelisi jos ko. mavesankari olisin minä. :rolleyes:

Ungo sanoi:
Tässä vaiheessa tekisi mieli kysyä Jesuiitalta millä salilla käy, en nimittäin yhtään ihmettelisi jos ko. mavesankari olisin minä. :rolleyes:

Jos kerran tiedostat tekniikkavirheesi, niin miksi et laita tankoon vähempää painoa ja tee oikealla tekniikalla? Mutta jos sulla on jokin perustelu tuolle, niin sekin olisi kiva kuulla.

WTA sanoi:
Jos kerran tiedostat tekniikkavirheesi, niin miksi et laita tankoon vähempää painoa ja tee oikealla tekniikalla? Mutta jos sulla on jokin perustelu tuolle, niin sekin olisi kiva kuulla.

Äh, se tekniikka meni perjantaina aivan päin vittua. Tiedostin sen kyllä heti tuon paskan sarjan jälkeen. Ensi kerralla sitten vähemmän rautaa ja enemmän huomiota tekniikkaan. Opetteluahan tämä salilla käyminen on ja virheitä tulee tehtyä liikaakin. Muttaku ilman niitä ei taida oppia? :itku:

Gillyanne sanoi:
MerZi, jaksamista ja sympatiahali sinulle! Itse seurustelin kymmenisen vuotta sitten hyvinkin samanlaisen "tapauksen" kanssa - kun silloinen kumppani otti viinaa, meni se lähes poikkeuksetta överiksi, ja lopputuloksena oli hyvin usein :itku:. Väkivaltaiseksi hän ei koskaan ryhtynyt, mutta verbaalisesti hyvinkin ilkeäksi ja aggressiiviseksi, ja monta kertaa sain hävetä hänen "örvellyksiään" kavereidemme edessä. Tutulta kuulostaa myös tuo krapula-aamujen katuminen ja "kuun taivaalta lupaaminen"... Monta kertaa asiasta juteltiin, mutta eipä se paljoakaan auttanut, kun viina miestä seuraavan kerran vei :(

Suhde päättyi sittemmin ihan muista syistä, mutta sen se ainakin opetti, että kukaan ei voi kumppaniaan raitistaa/hänen alkoholinkäyttöään järkevöittää ...

Tuo Gillyannen teksti olisi voinut olla ihan täysin mun kirjoittamaa. Lähdin vastaavanlaisesta suhteesta viime keväänä enkä todellakaan ole kyllä päätöstäni katunut. Hirveintä oli se, kun mies lupasi aina muuttuvansa, ja sama kierre jatkui silti aina vaan. Sitä on vaan niin hyväuskoinen ja sinisilmäinen, että haluaa sokeasti uskoa toisen sanoihin. Ehkä kuitenkin lopulta loukkauksia oli tarpeeksi. Sairaalloinen mustasukkaisuus vaivasi ja söi luottamusta ja takana oli myös pettämistä (siis mies petti, en minä), ties mitä uhoamis/örvellys/haukkumis/sikailujuttuja... kertoja jolloin mies selosti ylpeänä kännipäissään hakanneensa jonkun, haukkui minut maan rakoon - huoraksi, vitun idiootiksi jnejne... en edes tiedä mikä se viimeinen pisara oli, mutta jostain sitten sain voimaa sille päätökselle. Kai sitä vaan tuli liian usein miettineeksi, että milloin on riittävän onneton päättääksensä suhteen? Myös kysymys siitä pyöri mielessä, kuinka pitkään olen valmis olemaan toisen tukipilarina ja satunnaisten vitutuskohtausten raivonpurkamiskohteena. Rakkautta oli siitä suhteesta aika vaikea enää löytää :( Vaikka lopulta mies muuttui, ei se enää auttanut koska minä en rakastanut. Ja rakastaminen oli loppunut siihen, että en pystynyt enää luottamaan, kunnioittamaan enkä arvostamaan silloista miestäni.

Nykyisessä suhteessa kaikki asiat on aivan toisin. Vieläkin välillä silti havahtuu miettimään niinkin hölmöjä asioita, kuin että voiko kertoa käyneensä kahvilla miespuolisen koulukaverinsa kanssa ilman että toinen alkaa mököttää... hah! Sitten sitä herää todellisuuteen ja muistaa taas, että nyt ollaan aivan erilaisessa suhteessa. Helpottaa aika paljon kun molemmilla on itsetunto kunnossa, omat ystävät ja sosiaalinen luonne eikä mitään järkyttäviä patoutumia tai nuoruuden traumoja. Nyt tuollaiset asiat, kuten mustasukkaisuus, ryyppyreissut haukkumisineen jne. tuntuvat onneksi todella kaukaisilta.

Merzi kovasti voimia sinulle. Kannattaa miettiä tarkkaan, mitä omalta elämältäsi haluat. Ei ole väärin olla välillä itserakas ja vaatia ITSELLEEN hyvää. Senkin kustannuksella, että joutuu tekemään vaikeita päätöksiä. Onnea tässä maailmassa kyllä riittää, pitää vaan järjestää olosuhteet mahdollisimman otollisiksi :)

Huh.. tulipas tilitys, ja noin vanhaan postiin vielä vastaus :nolo: Ehkä kuitenkin on hyvä, että huomataan meillä olevan kohtalotovereita!

EDIT: Lisätäänpäs tähän vielä yksi asia, kun vitutusthreadiin kerta kirjoitetaan. Vituttaa se, että meitä kilttejä tyttöjä viedään niin helpolla. Mikä helvetti siinä on, että niin sinisilmäisesti haluaa uskoa toisen ihmisen hyvyyteen, ja joka kerta silti pettyy. Tai no ei ihan joka kerta. Mutta siihen asti, kunnes tajuaa ettei kaikki ihmiset vaan kertakaikkiaan ole hyviä. Vituttaa myös se, että tuollaiset viinanhuuruiset sekopäät viitsivät ylentää itsensä ja vielä tulla anelemaan, että eikö sittenkin voitais vielä koittaa.

Vasemmassa polvessa jotain häikkää. Kipeä jos menee kyykkyyn tai muuta vastaavaa. Ei voi jalkoja kunnolla/lähes ollenkaan treenata salilla.

Työt loppu<>rahat loppui, ajokortin ajo kesken vielä eikä tiedä onko rahaa siihenkään enään. Kesä tulee saa vähän rentoutua mutta sit pitäs taas keksiä jotain; opiskelemaan? Eipä innosta.

Paska elämä.

Koipireisi sanoi:
Sattui pikku onnettomuus. Terävä lasikuidun reuna viilsi päkiästä 5x1 cm palasen, ja palanen jäi roikkumaan pikkuvarpaasta pienen ihosuikaleen varassa.

Oikeastaan ei vituta kun olisi voinut käydä paljon pahemminkin.

Ai saakeli...kirpaisi ihan yhtä paljon kuin ajatus siitä, että joku olisi laittanut partakoneen teriä vesiliukumäen loppupäähän.

Hyi helvetti että oksettaa, työharjoittelu kirurgisella osastolla alkaa viikolla 16. Mua ei kiinnosta koko opiskeluala, tekis mieli heittäytyä lattialle parkumaan... :itku: :itku: :itku: Palkallisia töitä ei voi tehdä koska toi henkinen raiskaus vie viikosta 38 tuntia, vittu! Se on
satavarmaa, että ilmaisena työntekijänä en todellakaan ala tekemään viikonloppu- ja yövuoroja. Jos hoitoalan harjottelu edes ois palkallista, niin sais laittaa mut tekemään ihan mitä vuoroja tykkää, mutta kun minä olen ilmaista työvoimaa, joka kuitenkin joutuu tekemään kaikki vittumaisimmat hommat, niin valitsen ainakin työvuoroni, saatana, vaikka henki menisi. :whip: Tällä hetkellä vituttaa toi harjottelu niin ettei veri kierrä. Tänä keväänä Tove pänttää farmasian pääsykoekirjoja, ja kaasuttaa hevon helvettiin turun kusipääkorkeakoulun päähänpotkimistyön koulutusohjelmasta jos Åbo Akademin portit aukeavat.

Tove sanoi:
Hyi helvetti että oksettaa, työharjoittelu kirurgisella osastolla alkaa viikolla 16. Mua ei kiinnosta koko opiskeluala, tekis mieli heittäytyä lattialle parkumaan... :itku: :itku: :itku: Palkallisia töitä ei voi tehdä koska toi henkinen raiskaus vie viikosta 38 tuntia, vittu! Se on
satavarmaa, että ilmaisena työntekijänä en todellakaan ala tekemään viikonloppu- ja yövuoroja. Jos hoitoalan harjottelu edes ois palkallista, niin sais laittaa mut tekemään ihan mitä vuoroja tykkää, mutta kun minä olen ilmaista työvoimaa, joka kuitenkin joutuu tekemään kaikki vittumaisimmat hommat, niin valitsen ainakin työvuoroni, saatana, vaikka henki menisi. :whip: Tällä hetkellä vituttaa toi harjottelu niin ettei veri kierrä. Tänä keväänä Tove pänttää farmasian pääsykoekirjoja, ja kaasuttaa hevon helvettiin turun kusipääkorkeakoulun päähänpotkimistyön koulutusohjelmasta jos Åbo Akademin portit aukeavat.
jep, mä tiedän tunteen. tänään alkoi työharjoittelu eräässä vanhainkodissa. vatsantoimistusta seuraavat viisi viikkoa, jes! :urjo: noh, on kai se muutakin:) vitutus paha, kun ei tiedä mitä tehdä, ja olo ihan niin urpo. mullakin ne nakitti heti aamuvuoroja seitsemältä alkaen ja todellakin ilmaista työvoimaa, prkl :curs: siinähän taas noustaan puoli kuusi. vali vali vali vali vali jne, mut silti. päätäkin särkee niin pirusti ettei meinaa nähdä. :itku: on tää hoitoala sen verran kivaa, että suosittelen. NOT!

Laskeskelin tossa, että eihän sitä pystykään olemaan syksyllä osa-aikaisissa hommissa ja nostamaan opintotukee samalla, kun oon nyt tän vuoden ensimmäiset 8kk duunissa. Syksyllä siis taas opiskelemaan...On se tuo Kela ja sen vapaan vuositulon rajat, ihan niinkuin noilla tulorajoilla rahoiks pisteltäs :( . Pitää kait rueta säästämään ihan tosissaan ja maksaa syksyn eläminen niillä ja kituuttaa tästä eteenpäin koko vuosi tai sitten yrittää tehdä niin paljon osa-aika duunia syksyllä, että selviäis ilman tukia, mikä taas hankaloittaa tuota opiskelua aika lailla. Kela ei tee elämisestä helppoo, vittu nautin siitä hetkestä, kun pääsen tuosta instituutiosta eroon.

Flea sanoi:
Laskeskelin tossa, että eihän sitä pystykään olemaan syksyllä osa-aikaisissa hommissa ja nostamaan opintotukee samalla, kun oon nyt tän vuoden ensimmäiset 8kk duunissa. Syksyllä siis taas opiskelemaan...On se tuo Kela ja sen vapaan vuositulon rajat, ihan niinkuin noilla tulorajoilla rahoiks pisteltäs :( . Pitää kait rueta säästämään ihan tosissaan ja maksaa syksyn eläminen niillä ja kituuttaa tästä eteenpäin koko vuosi tai sitten yrittää tehdä niin paljon osa-aika duunia syksyllä, että selviäis ilman tukia, mikä taas hankaloittaa tuota opiskelua aika lailla. Kela ei tee elämisestä helppoo, ----- nautin siitä hetkestä, kun pääsen tuosta instituutiosta eroon.

Oletkos sitten tämän vuoden ensimmäiset 8 kk virallisesti opiskelija, vaiko työläinen? Jos olet työläinen, ennen opiskelemaan lähtöä saat tienata vaikka miljoona euroa päivässä ennen opiskelun alkua ilman että se vaikuttaa tukiin millään tavalla. Sama juttu myös opintojen päättymisen jälkeen.

Ja muistaakseni vaikka olisit alkuvuodenkin opiskelija, niin tuettomilta kuukausilta saa tienata noin 1600 euroa kuussa. Tukikuukausina noin 500 euroa.

Zener sanoi:
Ja muistaakseni vaikka olisit alkuvuodenkin opiskelija, niin tuettomilta kuukausilta saa tienata noin 1600 euroa kuussa. Tukikuukausina noin 500 euroa.

- Jokaista tuetonta kuukautta kohden 1515 euroa.
- Jokaista tuellista kuukautta kohden 505 euroa

www.kela.fi

Integrandi sanoi:
- Jokaista tuetonta kuukautta kohden 1515 euroa.
- Jokaista tuellista kuukautta kohden 505 euroa

www.kela.fi

Ja ainoa mikä loppupeleissä merkkaa on vuositulon määrä (eli ihan sama, tienaatko vuodessa esim. yhdessä kuukaudessa 9000 euroa, vai 9 kuukauden ajan 1000 euroa kuussa). Toi quotattu juttu on vaan laskennallinen kaava.

Back
Ylös Bottom