Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On sattunu mullekin mutta pankkikortin tunnusluvulle. Ihme tunne kun on loppuunhöylätty monta vuotta vanha kortti ja yhden kerran kun pitäis näpytellä ne neljä numeroa niin ei löydy.. Ei muistunut mieleen ollenkaan ja piti uusia kortti. Outoa. Voikohan jotain muutakin kuin tuommosen numerosarjan unohtaa samalla tavalla? Esim sen missä on töissä tai nimensä tai sen että on naimisissa?
- - - Updated - - -
Mikäs muuten on kun tänään ei vituttanut.... mikään?
Mee lääkäriin, ei sen pumpun kuulu kipeenäkään hakata miten sattuu.Kipeenä ja pumppu hakkaa siks hirveesti. Sit piti vielä pari kuppia juoda iltapäivällä kahvia. Vittu. Karmee tunne niin fyysisesti että henkisesti. Kuvottaa jne. Koita ny nukkua ku sydän meinaa lähtee lentoon.
Kotona sitten vaimo kysäsee että oonko ottanut sen viinat jääkaapista. Asiasta tietämättömänä olin tietenkin hämillään ja vastasin että en. Noh vaimo kertoi, että oli säilönyt näihin tyhjiin puteleihin viinaa, koska niitä on helppo ottaa baariin piilopulloiksi. Siinä vaiheessa mulle selkeni että olin vetänyt 50 milliä tapsa viinaa kyykky-prässi-päivän aikana.
Mun aina niin rauhallinen sali oli eilen ammuttuna täynnä! Mikä vitun äkillinen fitnessbuumi... Jos tää on pysyvää, tipahtaa viihtyvyys puntilla rankasti :wall:
Ja toiselle nipottajalle, en nyt muista oliko tapsaa vai mitä viinaa, jotain 40 prossasta kuitenki. Sekoitapa sellasta viinaa 5 senttilitraa litraan vettä ja kerroppa maistuiko kovasti. Pieni sivumaku tulee, mutta sen sekoittaa erehdyttävästi tuohon protskuun ainakin tuossa yhteydessä. ;)Niinhän se dementiassa tuppaa olemaanOn se muuten jännä että on helvetin tarkka muisti ylipäätään, muistaa ihan naurettavan tarkasti asioita joita on tapahtunut ties kuinka kauan sitten ,mut sit vaan unohtaa jonkun ihan tavallisen asian.

On aivan vitun typerää ettei se oo vakiovarusteena kaikissa autoissa. Ei voi jumalauta olla niin kallis toteuttaa noinkin vanha keksintö.Kuka helvetti tilaa uuden auton ilman vakionopeudensäädintä?
Nykyaikaisen vakionopeudensäätimen keksi sokea insinööri Ralph Teetor vuonna 1945. Hänen ideansa syntyi turhautumisesta, joka seurasi siitä, että hänen asianajajansa kiihdytti ja jarrutti jatkuvasti puhuessaan. Ensimmäinen auto, joka käytti Teetorin tekniikkaa, oli Chrysler Imperial vuodelta 1958. Tämä systeemi käytti vetoakselin pyörimistä nopeuden mittaamisen ja solenoideja kaasun säätämiseen tarvittaessa.
50 kilsaa suuntaansa. Diesel kannattaa ja vakkari on niin näppärä että siitä en luovu. En etenkään kun koko matka on motaria.^^Vissiin pitkä työmatka?
Youtubeen tuli joku uusi päivitys ja sieltä ei löydä enää mitään.
Mistä vitusta löydän mm. postilaatikon tuolta?