Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Törkee flunssa ja kuume oli koko viikonlopun, ja nyt kerkesin olla terveenä jopa maanantaista tiistai aamuun, ja nyt oonki taas kipeenä...

On sattunu mullekin mutta pankkikortin tunnusluvulle. Ihme tunne kun on loppuunhöylätty monta vuotta vanha kortti ja yhden kerran kun pitäis näpytellä ne neljä numeroa niin ei löydy.. Ei muistunut mieleen ollenkaan ja piti uusia kortti. Outoa. Voikohan jotain muutakin kuin tuommosen numerosarjan unohtaa samalla tavalla? Esim sen missä on töissä tai nimensä tai sen että on naimisissa?

- - - Updated - - -

Mikäs muuten on kun tänään ei vituttanut.... mikään?

Heh, vasta pääsin sanomasta että pankkitunnukset unohtanut. Tänään olin menossa automaatille katsomaan n kerran viikossa käyttämäni kakkostilin saldoa. Ja pin koodi oli? öööh... En sitten muistanut. Kauppajonossa näin yhden tatuoinnin jossa oli numero 9, siitä sitten muistin mikä se pin koodini oli.

On se muuten jännä että on helvetin tarkka muisti ylipäätään, muistaa ihan naurettavan tarkasti asioita joita on tapahtunut ties kuinka kauan sitten ,mut sit vaan unohtaa jonkun ihan tavallisen asian.

Kipeenä ja pumppu hakkaa siks hirveesti. Sit piti vielä pari kuppia juoda iltapäivällä kahvia. Vittu. Karmee tunne niin fyysisesti että henkisesti. Kuvottaa jne. Koita ny nukkua ku sydän meinaa lähtee lentoon.

Kohta pitäs mennä nykii uudet sarjapainoenkat vedoissa, ei ole pelkoa.. Eilen piti alunperin mennä mut tuntu olevan roppa tukossa ni siirsin tähän päivään. Illalla sit jouduin tekeen töitä eli repimään maastavetoja tukeilla ja voi viddu että voi olla selkä tukossa. Kroppa otti tosta sen verran itseensä että herätti yölläkin parin tunnin välein hiestä märkänä.. (taidan jäädä himaan taatana)

Uskomatonta miten paljon tollanen vähänkin erilainen nostelu rasittaa.

Kipeenä ja pumppu hakkaa siks hirveesti. Sit piti vielä pari kuppia juoda iltapäivällä kahvia. Vittu. Karmee tunne niin fyysisesti että henkisesti. Kuvottaa jne. Koita ny nukkua ku sydän meinaa lähtee lentoon.
Mee lääkäriin, ei sen pumpun kuulu kipeenäkään hakata miten sattuu.

Ei varsinaisesti vituta, mutta pelottaa sitäkin enemmän. Ylihuomenna työterveyshuolto ja vuorossa laboratoriokokeet. Minulle verikokeet vievät peloissa ehdottoman ykkössijan. En saa helvetti vie edes kättä suoristettua jos ajattelen verikoetta. Piikit/rokotukset ja muut ovat ok, mutta verikokeet on sellaisia joita välttelen viimeiseen asti. Olen ollut suoli- ja vatsatähystyksessä ja vannon että menen molempiin uudestaan vaikka samanaikaisesti ennenkuin verikokeisiin.

Muutama kuukausi tehdessäni lisäravinnetilausta netissä sattu ostoskoriin eksymään eräänlaista proteiiniuutetta. Sellanen 50 ml puteli joka sekoitetaan veteen ja ryypätään treenin aikana. Tuotteen luvattiin parantavan suorituskykyä treenin aikana. Halvalla sai niin ajattelin kokeilla. Järkyttävän makuista mömmöä, mutta kun tarpeeksi laimensi veteen, niin makua ei juuri erottanut. Ensimmäinen purkki kun oli koetuksella, en juuri huomannut minkäänlaista vaikutusta treeniin.

Seuraavan kerran kun taas kiiruhdin salille päätin ottaa koetukselle toisen purkin ja purkki kului jälleen ilman minkäälaista vaikutusta. Ajattelin että paskaa myivät, mutta sama käyttää purkit loppuun kun muutaman euron maksoivat ja niitä kerran tuli tilattua. Kun sekoittelin viimeistä purkkia salilla juomapulloon havahduin, kuinka litkun väri oli aivan erilainen kuin aiempien. Tarkemmin pulloa tutkailtua huomasin, että kyseisen pullon maku oli joku passionhedelmä tms. aiemmat olivat olleet appelsiinin makuisia ja luonnollisesti niiden väri oli ollut oranssahtavaa. No sen kummemmin aihetta miettien sekoitus, muutaman ryypyt ja jalkapäivää viettämään. Ja voi jumalauta kun se treeni kulki hyvin, poweria riitti kyykätä helposti sarjat loppuun ja tuntu että virtaa olisi ollut vaikka koko kropan treenaamiselle. Ihan kuin olis jonku piristysruiskeen saanu. Ajattelin että kaikki on vaan tämän litkun ansiota, lumevaikutusta tai ei ja olin varma että kun kotiin pääsen käyn kehaisemassa tuotetta sivulla josta ne tilasin.

Kotona sitten vaimo kysäsee että oonko ottanut sen viinat jääkaapista. Asiasta tietämättömänä olin tietenkin hämillään ja vastasin että en. Noh vaimo kertoi, että oli säilönyt näihin tyhjiin puteleihin viinaa, koska niitä on helppo ottaa baariin piilopulloiksi. Siinä vaiheessa mulle selkeni että olin vetänyt 50 milliä tapsa viinaa kyykky-prässi-päivän aikana.

Kotona sitten vaimo kysäsee että oonko ottanut sen viinat jääkaapista. Asiasta tietämättömänä olin tietenkin hämillään ja vastasin että en. Noh vaimo kertoi, että oli säilönyt näihin tyhjiin puteleihin viinaa, koska niitä on helppo ottaa baariin piilopulloiksi. Siinä vaiheessa mulle selkeni että olin vetänyt 50 milliä tapsa viinaa kyykky-prässi-päivän aikana.

...niin mihin ne on helppo piilottaa?? :D

MET-Rx_Whey_Protein_Shot_500.jpg

50ml tapsaa lantrattuna veteen, eikä muka huomaa viinan. Hyvä ku ei saa kunnon lantrauksellaka tuota hirveetä makua karkotettua, niin miten sitte vedellä. Hieman taitaa olla värikynää tuossa tarinassa.

T-101 Ei ollut tuota vaan BioTechin Protein Fuel merkkistä tavaraa. Ja en minä niitä piilopulloja ota vaan vaimo. :) Ja toiselle nipottajalle, en nyt muista oliko tapsaa vai mitä viinaa, jotain 40 prossasta kuitenki. Sekoitapa sellasta viinaa 5 senttilitraa litraan vettä ja kerroppa maistuiko kovasti. Pieni sivumaku tulee, mutta sen sekoittaa erehdyttävästi tuohon protskuun ainakin tuossa yhteydessä. ;)

Pitäis löytää järkevä työmatka-auto dieselkoneella mikä ei kuluta hirmuisesti. Vituttaa vaan kun ei jumalauta ole mitään mitä vois ajatella. Ei siis oikein yhtään mitään. Kaksi ainoaa vaatimusta on ja ne on ilmastointi ja vakionopeudensäädin, mutta siihen jo kaatuu. Monta hyvää olisi kyllä, mutta vituttaa kun niissä ei ole sitä vakionopeudensäädintä. Kuka helvetti tilaa uuden auton ilman vakionopeudensäädintä? Loput on sitten liian kalliita, liian vanhoja tai ajettu ihan homona. Ja tosiaan mulla ei mielestäni ole liian tiukat kriteerit, kun siihen hintahaarukkaan ja vuosimallirajoihin mahtuu kyllä kasa autoja, mutta kun niissä ei vittu ole sitä vitun vakkaria.

Kuka helvetti tilaa uuden auton ilman vakionopeudensäädintä?
On aivan vitun typerää ettei se oo vakiovarusteena kaikissa autoissa. Ei voi jumalauta olla niin kallis toteuttaa noinkin vanha keksintö.

Nykyaikaisen vakionopeudensäätimen keksi sokea insinööri Ralph Teetor vuonna 1945. Hänen ideansa syntyi turhautumisesta, joka seurasi siitä, että hänen asianajajansa kiihdytti ja jarrutti jatkuvasti puhuessaan. Ensimmäinen auto, joka käytti Teetorin tekniikkaa, oli Chrysler Imperial vuodelta 1958. Tämä systeemi käytti vetoakselin pyörimistä nopeuden mittaamisen ja solenoideja kaasun säätämiseen tarvittaessa.

Back
Ylös Bottom