Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sekä Skydrive, jonka käyttö ei edes vaadi asentelua.
Mä just latasin nuo ja pari muuta ohjelmaa mutta en mää hiffaa :/ Voi hemmetti on vaikeeta tää nykyelämä :D Tätä nyt säätäny pari tuntii prkl! Mikä ihmeen synknorointi miten? Miten tää puhelin älyää että minun skydriveen lähettää kuvat???

Mä just latasin nuo ja pari muuta ohjelmaa mutta en mää hiffaa :/ Voi hemmetti on vaikeeta tää nykyelämä :D Tätä nyt säätäny pari tuntii prkl! Mikä ihmeen synknorointi miten? Miten tää puhelin älyää että minun skydriveen lähettää kuvat???
aika käsi näitten kaa näköjään. latasin koneelle noi ohjelmat kun ne pitää kännykkää lataa :D

Mulla on Nokia 800 ja tässä ainakin kun avaat kuvan, niin alalaidassa on pisteet, josta aukeaa valikko. Siellä taasen lukee "Jaa: Skydrive", josta sitten kuten nimi kertoo se lataa sen sun Skydrive accolle, josta voit sitten latailla ne koneelle.

Reissaaminen työn puolesta lentäen. Siis voi vittu että tohon lentämiseen menee maku. Ei se itse koneessa olo edes vaan se kaikki oheispaska ja jonottaminen. Varsinkin tollanen päiväreissaaminen on ihan perseestä. Jos joku haaveilee töissä lentämisestä niin voin kertoa että se on ihan perseestä. Venyy päivä aivan vitun pitkäksi ja kroppa ihan finaalissa kun vihdoin pääsee himaan.

Enkä edes lennä kuin max 10-20 lentoa vuodessa kaikkinensa.

Joku kelmi vei polkupyöräni työpäivän aikana. Kaupunki on sen verran pieni, että ei paljoa kannata ajella samalla kylällä mun pyörällä. Pyörällä ei ole käytännössä mitään rahallista arvoa, mutta siepoo ihan saatanasti!

Joku kelmi vei polkupyöräni työpäivän aikana. Kaupunki on sen verran pieni, että ei paljoa kannata ajella samalla kylällä mun pyörällä. Pyörällä ei ole käytännössä mitään rahallista arvoa, mutta siepoo ihan saatanasti!

Äitiltä pöllittiin joskus myös täälä tuppukylässä, äiti illemmalla etsiskeli sitä (samoin minä), joku poika tuli rehvänä vastaan sillä pyörällä (äitiä siis), äiti huusi et "jumalauta mun pyörä", jätkä kaatu sillä pyörällä ku säikähti, ja ku äiti meni ottaa pyöräänsä ni kehu vaan änkyttäen et "joo sain tän yheltä kaverilta päivällä" :D juu kyllä varmasti sai.

Miten voi unohtaa verkkopankin tunnukset. Perkele.

Lähes kymmenen vuotta ollut samat tunnukset, jotka on satoja kertoja naputeltu verkkopankkiin, ja nyt niitä ei muista. Aivan totaalinen black-out juuri ennenkuin pitää laskuja maksaa. Tietenkään niitä ei ole enää edes missään paperilla ylhäällä, koska eihän kukaan omia verkkopankkitunnuksiaan unohda...

Täytyy mennä lakki kourassa lähimpään pankkiin hakemaan uudet tunnukset.:face:

Lähes kymmenen vuotta ollut samat tunnukset, jotka on satoja kertoja naputeltu verkkopankkiin, ja nyt niitä ei muista. Aivan totaalinen black-out juuri ennenkuin pitää laskuja maksaa. Tietenkään niitä ei ole enää edes missään paperilla ylhäällä, koska eihän kukaan omia verkkopankkitunnuksiaan unohda...

...toi on ihan normaalia just kaksvitosilla ihmisillä. Odottele hetken aikaa, kyllä ne tunnukset palautuu mieleen hetken päästä.

Lastensuojelu.. Läheltä pääsee seuraamaan miten älytöntä noiden touhu on.. Kiteytettynä jos kakara sanoo että isä/äiti hakkaa kirveellä joka päivä nämä idiootit tekevät asiasta tutkintapyynnön.. Jonka jälkeen lasta juoksutetaan antamassa lausuntoja ympäri kyliä -> ja vaikka lapsi sanoisi että valehteli niin silti tutkinta menee poliisille asti aina :) Siinä sitten saa isi ja äiti jännitellä muutaman kuukauden mitä tuleman pitää..

Lastensuojelu.. Läheltä pääsee seuraamaan miten älytöntä noiden touhu on.. Kiteytettynä jos kakara sanoo että isä/äiti hakkaa kirveellä joka päivä nämä idiootit tekevät asiasta tutkintapyynnön.. Jonka jälkeen lasta juoksutetaan antamassa lausuntoja ympäri kyliä -> ja vaikka lapsi sanoisi että valehteli niin silti tutkinta menee poliisille asti aina :) Siinä sitten saa isi ja äiti jännitellä muutaman kuukauden mitä tuleman pitää..

Niiden on pakko tutkia jokainen ilmianto.

Lähipiirissä seurannut tapausta jossa katkera sukulainen teki vittuillessaan aivan puutaheinää ilmiannon. Vaikka juttu oli täysin perätön, silti aiheutti tapaamisen lapsen ja vanhemman kanssa lastensuojelussa ja kotikäyntikin oli lähellä.

Niiden on pakko tutkia jokainen ilmianto.

Lähipiirissä seurannut tapausta jossa katkera sukulainen teki vittuillessaan aivan puutaheinää ilmiannon. Vaikka juttu oli täysin perätön, silti aiheutti tapaamisen lapsen ja vanhemman kanssa lastensuojelussa ja kotikäyntikin oli lähellä.

Tiedän.. Järjenkäyttö ei ole ikävä kyllä pakollista.. Sellainenkin negatiivinen asia tuossa on että yleensä epäiltyä kuullaan viimeisenä joka taas aikaansaa sen että epäilty ei pääse esim: todistamaan että lapsi puhui palturia..
Tapauksesta sen verran että lapsi väitti isänsä lyöneen häntä tilanteessa joka ei ole mahdollinen fysiikan sallimissa rajoissa, 5minuutissa tää isä olisi voinut todistaa valehtelun ja lasta ei oltaisi painostettu ja retuuteltu ympäri kaupunkia. (veikkaan että lapselle jää tästä tapauksesta aikamoiset traumat, huomionhakuisuuden takia)
-Lisäksi isä on profiloitunut väkivaltaiseksi, Juu hän on kalju ja tatuoitu mies joka vielä treenaa punttia ja nyrkkeilyä.

Työttömänä työnhakijana taas.. Pidin muutaman viikon hermoloman töistä ja sillä välin oli oma paikka täytetty selvästi kokeneemmalla henkilöllä. Toiselta kantilta tämä oli pienoinen helpotus, sillä sain melko usein paskaa niskaani vähäisestä työkokemuksesta johtuen ja en muutenkaan tullut toimeen muiden työntekijöiden kanssa.

kummosia määriä olet vetänyt!?

Ei kai se määrä niinkään kunhan kännissä on vaan se kuinka usein dokaa, itellä oli reilu 2kk putki.
Ekalla kerralla "vaati" huomattavasti enemmän.
Mullahan olisi tosiaan voinut tulla tulehdus tällä tokalla kertaa jo yhestä kepusta, kesti kuitenkin sen 2kk.

Työttömänä työnhakijana taas.. Pidin muutaman viikon hermoloman töistä ja sillä välin oli oma paikka täytetty selvästi kokeneemmalla henkilöllä. Toiselta kantilta tämä oli pienoinen helpotus, sillä sain melko usein paskaa niskaani vähäisestä työkokemuksesta johtuen ja en muutenkaan tullut toimeen muiden työntekijöiden kanssa.
Kohti uusia tuulia. Ota nyt hetki rennosti, oot sen varmasti ansainnut.

Hahah, mulle on käynyt joskus tuo ihan sama juttu :D Ja nimenomaan verkkopankkitunnusten kanssa.
Käyt tekemässä jotain muuta ja tuut takaisin niin kyllä se sieltä tulee. RUpeet vaan naputtelemaan, se tulee lihasmuistista.

Hahah, mulle on käynyt joskus tuo ihan sama juttu :D Ja nimenomaan verkkopankkitunnusten kanssa.
Käyt tekemässä jotain muuta ja tuut takaisin niin kyllä se sieltä tulee. RUpeet vaan naputtelemaan, se tulee lihasmuistista.

Kävin salilla välissä eikä senkään jälkeen tullut muistiin, joten hain pankista uudet. :D

Pitää kyllä uusille tunnuksille keksiä jokin hyvä paikka, mikäli tämä dementia uusiutuu.

Ps. Ei vieläkään muistu vanha tunnus.

On sattunu mullekin mutta pankkikortin tunnusluvulle. Ihme tunne kun on loppuunhöylätty monta vuotta vanha kortti ja yhden kerran kun pitäis näpytellä ne neljä numeroa niin ei löydy.. Ei muistunut mieleen ollenkaan ja piti uusia kortti. Outoa. Voikohan jotain muutakin kuin tuommosen numerosarjan unohtaa samalla tavalla? Esim sen missä on töissä tai nimensä tai sen että on naimisissa?

- - - Updated - - -

Mikäs muuten on kun tänään ei vituttanut.... mikään?

Back
Ylös Bottom