Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt alkaa jo pikkuhiljaa vituttamaan aivan kunnolla nämä jatkuvat vammat, mitkä rajoittaa urheilemista. Edelleen vasen olkapää on mitä on, erityisesti solisluun seudun kiinnityskohdan ympäristöstä. Lisäksi viikko sitten sain salibandytreeneissä kaksinkamppailutilanteessa suoran iskun kyynärpäästä tuohon rintakehän vasemmalle puolelle, jonka seurauksena ilmeisesti kylkiluussa nyt sitten jonkin sortin hiusmurtuma. Kunnolla happea keuhkoihin vetäessä, eli rintakehän laajentuessa tuo kohta tuntuu todella vittumaiselta. Siis ei saatana, voisiko näistä päästä vähäksi aikaa eroon, jotta voisi urheilla edes jokseenkin normaalisti. :( Saatanan saatana.

Vituttaa tää jatkuva väsymys.
Vituttaa siitä johtuva saamattomuus.
Vituttaa kun aika matelee mutta viikot menee hujauksessa.
Vituttaa kun ei palaudu kunnolla liikunnasta.
Vituttaa kun ei kerkeä tuttujakaan tapaamaan.
Vituttaa ens viikon työmatka pietariin.
Vituttaa kun pietarin hotelleissa haisee vesikin vehkeelle.
Jos ens yönä sais hyvät unet ni vois vituttaa vähemmän.

Vituttaa tämä vitutus, kun ei ole mitään syytä olla vittuuntunut.

Nimen vieressä olevasta nuolesta painat ja sieltä valitset.

Kaveri näytti jo missä se pitäis olla, mutta siinä missä hänellä on "Viestit", mulla on pelkkä viiva. Eipä siinä sitten. Urlin kirjoittamalla sinne pääsee, mutta en käsitä miksen minä pääse samaa kautta sinne kuin muutkin.

Kaveri näytti jo missä se pitäis olla, mutta siinä missä hänellä on "Viestit", mulla on pelkkä viiva. Eipä siinä sitten. Urlin kirjoittamalla sinne pääsee, mutta en käsitä miksen minä pääse samaa kautta sinne kuin muutkin.

Koita toisella selaimella?

Pitää keksiä uus gradun aihe. Tulloo kivasti uutta lukemista.

Pitäis löytää järkevä työmatka-auto dieselkoneella mikä ei kuluta hirmuisesti. Vituttaa vaan kun ei jumalauta ole mitään mitä vois ajatella. Ei siis oikein yhtään mitään. Kaksi ainoaa vaatimusta on ja ne on ilmastointi ja vakionopeudensäädin, mutta siihen jo kaatuu. Monta hyvää olisi kyllä, mutta vituttaa kun niissä ei ole sitä vakionopeudensäädintä. Kuka helvetti tilaa uuden auton ilman vakionopeudensäädintä? Loput on sitten liian kalliita, liian vanhoja tai ajettu ihan homona. Ja tosiaan mulla ei mielestäni ole liian tiukat kriteerit, kun siihen hintahaarukkaan ja vuosimallirajoihin mahtuu kyllä kasa autoja, mutta kun niissä ei vittu ole sitä vitun vakkaria.

Jos sulla on vielä Astra, niin turvallinen on siirtyminen Omegaan ;) vakkari ja ilmastointi karvalakista alkaen. 2 litranen kiisseli vie alle 5.5 litraa jalalla. 2.5 litranen alle 6. Ajettavuus huippu, kestävyyys pienemmällä koneella niin ja näin. Veneen käsipumppu rokkaa :D

Pitäis löytää järkevä työmatka-auto dieselkoneella mikä ei kuluta hirmuisesti. Vituttaa vaan kun ei jumalauta ole mitään mitä vois ajatella. Ei siis oikein yhtään mitään. Kaksi ainoaa vaatimusta on ja ne on ilmastointi ja vakionopeudensäädin, mutta siihen jo kaatuu. Monta hyvää olisi kyllä, mutta vituttaa kun niissä ei ole sitä vakionopeudensäädintä. Kuka helvetti tilaa uuden auton ilman vakionopeudensäädintä? Loput on sitten liian kalliita, liian vanhoja tai ajettu ihan homona. Ja tosiaan mulla ei mielestäni ole liian tiukat kriteerit, kun siihen hintahaarukkaan ja vuosimallirajoihin mahtuu kyllä kasa autoja, mutta kun niissä ei vittu ole sitä vitun vakkaria.

Joo ihmettelin ku veli osti käytetyn 330d bemarin ja siinä on kaikki vitun navigaattorit ja automaattilaatikot ja tutkat edessä ja takana ja kattoluukku mut vittu ei ollu sitten vakionopeudensäätimeen enää riittäny rahat :D

Back
Ylös Bottom