Voi vittukun voi olla vaikeaa siirtää lumia 900 kuvia koneelle :L
Kaksi sanaa. Dropbox+synkronointi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi vittukun voi olla vaikeaa siirtää lumia 900 kuvia koneelle :L
Kaksi sanaa. Dropbox+synkronointi.
Mä just latasin nuo ja pari muuta ohjelmaa mutta en mää hiffaa :/ Voi hemmetti on vaikeeta tää nykyelämä :D Tätä nyt säätäny pari tuntii prkl! Mikä ihmeen synknorointi miten? Miten tää puhelin älyää että minun skydriveen lähettää kuvat???Sekä Skydrive, jonka käyttö ei edes vaadi asentelua.
aika käsi näitten kaa näköjään. latasin koneelle noi ohjelmat kun ne pitää kännykkää lataa :DMä just latasin nuo ja pari muuta ohjelmaa mutta en mää hiffaa :/ Voi hemmetti on vaikeeta tää nykyelämä :D Tätä nyt säätäny pari tuntii prkl! Mikä ihmeen synknorointi miten? Miten tää puhelin älyää että minun skydriveen lähettää kuvat???
Mä just latasin nuo ja pari muuta ohjelmaa mutta en mää hiffaa :/ Voi hemmetti on vaikeeta tää nykyelämä :D Tätä nyt säätäny pari tuntii prkl! Mikä ihmeen synknorointi miten? Miten tää puhelin älyää että minun skydriveen lähettää kuvat???
Joku kelmi vei polkupyöräni työpäivän aikana. Kaupunki on sen verran pieni, että ei paljoa kannata ajella samalla kylällä mun pyörällä. Pyörällä ei ole käytännössä mitään rahallista arvoa, mutta siepoo ihan saatanasti!
Miten voi unohtaa verkkopankin tunnukset. Perkele.
Lähes kymmenen vuotta ollut samat tunnukset, jotka on satoja kertoja naputeltu verkkopankkiin, ja nyt niitä ei muista. Aivan totaalinen black-out juuri ennenkuin pitää laskuja maksaa. Tietenkään niitä ei ole enää edes missään paperilla ylhäällä, koska eihän kukaan omia verkkopankkitunnuksiaan unohda...
Täytyy mennä lakki kourassa lähimpään pankkiin hakemaan uudet tunnukset.:face:
Siinä sitten saa isi ja äiti jännitellä muutaman kuukauden mitä tuleman pitää..Lastensuojelu.. Läheltä pääsee seuraamaan miten älytöntä noiden touhu on.. Kiteytettynä jos kakara sanoo että isä/äiti hakkaa kirveellä joka päivä nämä idiootit tekevät asiasta tutkintapyynnön.. Jonka jälkeen lasta juoksutetaan antamassa lausuntoja ympäri kyliä -> ja vaikka lapsi sanoisi että valehteli niin silti tutkinta menee poliisille asti ainaSiinä sitten saa isi ja äiti jännitellä muutaman kuukauden mitä tuleman pitää..
Niiden on pakko tutkia jokainen ilmianto.
Lähipiirissä seurannut tapausta jossa katkera sukulainen teki vittuillessaan aivan puutaheinää ilmiannon. Vaikka juttu oli täysin perätön, silti aiheutti tapaamisen lapsen ja vanhemman kanssa lastensuojelussa ja kotikäyntikin oli lähellä.
-Lisäksi isä on profiloitunut väkivaltaiseksi, Juu hän on kalju ja tatuoitu mies joka vielä treenaa punttia ja nyrkkeilyä.
kummosia määriä olet vetänyt!?
Kohti uusia tuulia. Ota nyt hetki rennosti, oot sen varmasti ansainnut.Työttömänä työnhakijana taas.. Pidin muutaman viikon hermoloman töistä ja sillä välin oli oma paikka täytetty selvästi kokeneemmalla henkilöllä. Toiselta kantilta tämä oli pienoinen helpotus, sillä sain melko usein paskaa niskaani vähäisestä työkokemuksesta johtuen ja en muutenkaan tullut toimeen muiden työntekijöiden kanssa.
Miten voi unohtaa verkkopankin tunnukset. Perkele.
Lähes kymmenen vuotta ollut samat tunnukset, jotka on satoja kertoja naputeltu verkkopankkiin, ja nyt niitä ei muista. Aivan totaalinen black-out juuri ennenkuin pitää laskuja maksaa. Tietenkään niitä ei ole enää edes missään paperilla ylhäällä, koska eihän kukaan omia verkkopankkitunnuksiaan unohda...
Täytyy mennä lakki kourassa lähimpään pankkiin hakemaan uudet tunnukset.:face:
Hahah, mulle on käynyt joskus tuo ihan sama juttu :D Ja nimenomaan verkkopankkitunnusten kanssa.
Käyt tekemässä jotain muuta ja tuut takaisin niin kyllä se sieltä tulee. RUpeet vaan naputtelemaan, se tulee lihasmuistista.