Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

V-I-T-U-T-T-A-A
1. Paineet
2.Huolet
3.Päättötyö
4.Treenit
5.Kokeet
6.Ajokortti
7. Kaiken kruunaa huono itse varmuus kun ei tule sitä *Minä Pystyn tähän* tunnetta .. Ja automaattisesti lykkää joka asiaa esimerkiksi jospa aloittaisin
vasta huomenna päättötyön tekemisen saatna
Kaikki nämä seuraavan 2kuukauden sisällä prkl :rolleyes: :wall:

Edit.
8. Suomi ei saa mitalia Olympialaisista
Tiesitkö, että ei-juutalaiset israelilaiset eivät saa ostaa tai vuokrata maata Israelissa?

Tiesitkö, että autojen rekisterikilvet Israelissa on merkitty väreillä, jotta juutalaiset voidaan erottaa ei-juutalaisista?
Esimerkiksi Hebronissa 85% vedestä varataan noin 400:lle juutalaiselle "uudisasukkaalle", kun taas 15%:n osuus joudutaan jakamaan Hebronin 120 000 ei-juutalaisen kesken.

Tiesitkö, että Israel julkaisi erään postimerkin kunnioittaakseen miestä, joka hyökkäsi siviilejä kuljettaneeseen bussiin, tappaen useita ihmisiä?

Neljän vuoden suhde karilla ja kesälomat ohi. Vähän vaikea motivoitua työntekoon..

Piti saada koulu loppuun että olis voinu hakee seuraavaan kouluun mutta meidan koululla ei vissiin ole mitään kiirettä hoitaa mun asioita. Vittu olen soittanut sinne joka toinen päivä että mitä mun pitäis tulla sinne tekemään että saisin laput pois sieltä niin vastaus on että: "katsotaan tästä jotain tehtäviä vaikka sulle", mutta kuitenkaan ei mitään tapahdu. Vittu taas meni yks vuosi hukkaan sen takia no ei tässä mikään muu auta kun mennä töihin ja purkaa kiukku salille... :curs:

Mä en kestä näitä äijien kommenttejä bodynaisista!
Mitäs helvettiä tommonen kommentointi kuulu tälläselle palstalle?

Enhän minäkään kirjoittele johonkin autotuning-palstalle, miten epäeroottisia ja oksettavia sellaset autot on.

Oman mielipiteensä voi asioista toki ilmaista, mutta jos muuta sanottavaa ei ole kuin joku oksari-hymiö, voi sen jättää varmaan tekemättä.

En ole Schmoe, enkä kehonrakentajaksikaan itseäni luokittele, joten siitäkään tämä purkaus ei johdu.

Kasvakaa hyvät miehet fyysisesti ja psyykkisesti, niin ei tarvitse kokea vahvempia naisia niin pahaksi uhaksi!

Vähän helpotti... mutta V***ttaa vaan niin ankarasti!

Smart sanoi:
Vähän helpotti... mutta V***ttaa vaan niin ankarasti!

Punttinaisethan siis nimenomaan on seksikkäitä :haart: . Jos tarkoitat tätä hymiötä :kuola: , niin se ei suinkaan ole oksarihymiö vaan just päinvastoin kuolahymiö. Kuvaa siis nimenomaan tosi seksikästä näköaistimusta. ;)

Kuuluisi varmaan jonkin sortin aerobiskomediaan mutta menköön..

Tuli Turun Aurasillalla vastaan reipas kuntoilija keskellä
pahinta ruuhka-aikaa. Mies hölkkäili ilman paitaa, jalassaan
farkkujen päällä jalkapainot. Moinen saattaa mennä vielä
läpi, mutta hepulla oli käsipainot mukana ja niillä se huitoi
niin maan perkeleesti erillaisia liikesarjoja.

Kuka tunnustaa? :jahas:

Ruben Stillerin treenit:

-sisääntulo vastaanottotiskille
-12-17min läpänheittoo virkailijan kaa (vai mikskä sitä nyt kutsutaan)
-pukuhuoneeseen astuminen
-hengailua yksin 7-12min
-läpänheittoo toiset 7-12min treenikaverin kaa (joka on nähtävästi aina myöhässä sovitusta treeniajasta)
-vaatteiden vaihto
-salille astuminen
treeniä 1h, josta 15-25min läpänheittoo
-takas pukuhuoneeseen
-läpänheittoo 10-15min
-suihkuhuoneeseen astuminen
-pikasuihku ja sauna 15-22min
-läpänheittoo 10-15min
-vaatteet päälle
-pukuhuoneesta ulos vastaanottotiskille
-läpäheittoo taas 7-12min
-ulosmeno

Eli Mr.Stillerin kunnonkohotus/laardinpoisto sessio kestää n.7 tuntii, josta treeniä n.30min :D

maxmussel sanoi:
Niin siis, eli siihen "lukkoon": se taitaa olla semmonen david-merkkinen (pun un-intentional)? Paina ylempi pinna sisään. Kuuluu klik. Ja taas kulkee. Sen ku vetää ulos, niin painoa onkin 100kg enempi.

Juu, on david. ;) Olen joskus yrittänyt sitä lukkoa räplätä edestakaisin, mutta se ei kai ole kulkenut loppuun asti, koska ei ole taakka helpottanut. Ensi kerralla osaan sitten toimia. Niin tai siis toki ensi kerralla mä pystyn jo vetämään sillä 100 kilolla. :D

ironchef sanoi:
siis niinqu käyks se vaatteet päällä ensin suihkussa ja sitte saunassa ja vaihtaa sitte vasta vaatteet? :eek:

:hyper:

joo, ei kato tarvii sit pestä treenivaatteita himas, ni jää enemmän aikaa läpänheittoon :D paljokohan Benil on puhelinlasku??

Galileo sanoi:
Kuuluisi Kuuluisi varmaan jonkin sortin aerobiskomediaan mutta menköön..

Tuli Turun Aurasillalla vastaan reipas kuntoilija keskellä
pahinta ruuhka-aikaa. Mies hölkkäili ilman paitaa, jalassaan
farkkujen päällä jalkapainot. Moinen saattaa mennä vielä
läpi, mutta hepulla oli käsipainot mukana ja niillä se huitoi
niin maan perkeleesti erillaisia liikesarjoja.

Kuka tunnustaa?

:avokonttorirepeäminen

Ja taas saa kollegat aihetta kattella meikäläistä nenänvartta pitkin... :D

VelttoV sanoi:
Toi reidenlähentäjäjuttu ja vanha äijä voi johtua esim tekonivelen tai lonkkaleikauksen vuoksi. Eli lääkäri on suositellut. Tuo on hyvä liike lonkan kuntoutukseen.

Tämä nyt osoittaa just sen, ettei koskaan pitäisi nauraa kenellekään, eikä luulla tietävänsä jotain. Metsään menee kumminkin. :david:

Salilla käy poikaystävänsä kanssa ''treenaamassa'' tyttöystävä, joka on kuin elävä nukke; pieni ja sievä sen kun pulloon pistäis.Vaatteet ja meikit,hiukset on salilla aina viimeisintä muotia/huolellisesti laitettu.Hänen treenaamisensa hymyilyttää aina:tekee 2-3 eri liikettä tunnin aikana 2kg painoilla ja leuhuttelee kasvojaan sarjojen välillä, kun on niin kuuma. Ja juttelee poikakaverilleen.Enimmäkseen kuitenkin vain seisoskelee/istuu.Suihkussa tyttö kyllä lotraa ainakin vartin verran,tulee varmaan huima hiki rankasta treenistä.
Mua se tyttö katsoo aina vähän kieroon, kun rehkin naama punaisena :D

Catherina sanoi:
Salilla käy poikaystävänsä kanssa ''treenaamassa'' tyttöystävä, joka on kuin elävä nukke; pieni ja sievä sen kun pulloon pistäis.Vaatteet ja meikit,hiukset on salilla aina viimeisintä muotia/huolellisesti laitettu.Hänen treenaamisensa hymyilyttää aina:tekee 2-3 eri liikettä tunnin aikana 2kg painoilla ja leuhuttelee kasvojaan sarjojen välillä, kun on niin kuuma. Ja juttelee poikakaverilleen.Enimmäkseen kuitenkin vain seisoskelee/istuu.Suihkussa tyttö kyllä lotraa ainakin vartin verran,tulee varmaan huima hiki rankasta treenistä.
Mua se tyttö katsoo aina vähän kieroon, kun rehkin naama punaisena :D
Juu, näitä tapauksia mahtuu ainakin yksi joka salille :rolleyes: Kumma että ne kundit jaksaa raahata noita nukkeja mukana, kun niillä yleensä on vielä tapana mennä lirkuttelemaan niille kundikavereille juuri kun heput on tekemässä jotain sarjaa... Varmaan niin mustasukkaisia toisistaan ettei voi antaa toisen mennä rauhassa treenaamaan/voi jättää toista treenin ajaksi yksikseen.

No eipä noi aina ole talutuksessakaan vaan ihan yksikseen tulee salille viimeisen päälle laitettuna ja treenitempo on n. kevyt sarja/puoli tuntia ja välillä just kävästään tarkistaan meikit. kiva hyviä perseitä on kattoo, mut ei noilla ole mitään tekemistä salilla oikeesti.

No mun mielestä ei ne vaatteet ja ulkonäkö salilla kävijää tee, vaan se miten siellä treenataan eli näin ollen mitä on kaupallisilla saleilla porukkaa on katellut kun he treenaa niin jos multa kysytään niin salilla kävijöistä 50% ei sinne kuulu.
On niin löysän näköistä meininkiä ja jutellaan niitä näitä kavereiden kaa, eikä edes hikiä saada pintaan.
Mutta jokainen saa tehdä niinkuin haluaa aivan sama ei kiinnosta, pää asia kun itse pääsee omiin tavoitteisiin.

Tää seuraava ei ainakaan musta ollut sit hauskaa :)

Kerran olin ihan tuskassa vääntämässä olkapäitä. Ensin pystypunnerrukset aivan apinana ihan loppuun saakka. Sit oli vuorossa viparit sivulle. Muutama sarja lämmittelyy ja sit tohina päälle. Eka sarja meni ihan hyvin. Toiseen sarjaan taas reuha päälle. Alkoi olla olkapäät aika hyvin pumpissa ja rikki. Hiukan sit alaslaskussa v'äsyminen sai aikaan ettei ihan ollut optimi vartalon asento. Painot kun laskin alas yhteen niin hiukan vihlaisi :) Oli nimittäin se ja juuri se jäänyt niiden punttien väliin :) No mua silloin aliuksi hiukan nauratti mutta kun jomotus alkoi ja huomasin että nahkakin lähti niin oli nauru aika kaukana :)

No onneksi uskaltaa nyt jo nauraa omille tolloiluilleen :)

PMLats sanoi:
Juu, näitä tapauksia mahtuu ainakin yksi joka salille :rolleyes: Kumma että ne kundit jaksaa raahata noita nukkeja mukana, kun niillä yleensä on vielä tapana mennä lirkuttelemaan niille kundikavereille juuri kun heput on tekemässä jotain sarjaa... Varmaan niin mustasukkaisia toisistaan ettei voi antaa toisen mennä rauhassa treenaamaan/voi jättää toista treenin ajaksi yksikseen.
"Olen niiiiiin mustis omasta kullannuppu-mussukka-köriläästäni! Kyllä tässä kelpaa mun 190 senttisen, 73 kiloisen mahtibodarimieheni kainalossa keikistellä. Tulkoot te muut lutkat rumiksi kateudesta!"

By the way, kuka sano et niillä nukeilla on hyvät perseet? Minä en ainakaan hirveästi kiihotu a) luuviulusta tai b) hyllyvästä tyynypyllystä, oli se sitten kuinka pieni tahansa! Ja yleensä kun tällaisen nuoren (18-20v) nuken sattuu näkemään jolla ON hyvä perse, niin ainakin mua harmittaa kun tietää miten hieno perse tulee todennäköisesti olemaan piloilla parin vuoden sisällä. "Emmää viitti enää mennä salille kun joka toinen perjantai. En haluu liian isoja lihaksii. Mennääks Arnoldsiin kahville?"

Nelosen(?) päivächatistä poimittua noin 2 viikkoa sitten:

Tyttö1: "Hajotkaa kateudesta seuraaetsivät naiset!Mul on jo aivan ihana kainalo mihin käpertyä.Miehinen bodattu 193cm/83kg mies!"
Tyttö2: "Ei toi 193cm/83kg oo mikään bodattu. Naurettavaa!Oma mies 188cm/91kg, siinä vasta bodari!"

neutraali sanoi:
No mun mielestä ei ne vaatteet ja ulkonäkö salilla kävijää tee, vaan se miten siellä treenataan eli näin ollen mitä on kaupallisilla saleilla porukkaa on katellut kun he treenaa niin jos multa kysytään niin salilla kävijöistä 50% ei sinne kuulu.

Tampereen Atleticolla kuulemma jotkut äijät suihkii itteensä hajusteita ennen reeniä. Eräs maineikas tamperelainen kehonrakentaja kertoi vähän legendaa.. :D

Back
Ylös Bottom