Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt vituttaa.. Nukkumaan pitäis mennä mut sisätiloissa lämmintä n.30c ja röörit auki eikä mitään vaikutusta!! onneks ei aamulla tartte aikasin nousta mut on tä hikoilu jotain uskomatonta!! :curs:
Niin ja tämmönen vittumainen kesäflunssa päällä vielä! :wall:

Mua vituttaa tän foorumin sensuuri, tietty topic pistettiin kiinni heti kun siinä alettiin puhua asiaa. :curs:

Jos joku ternimaitokauppias, mistä juuri tämä foorumi on puhunut paskaa aikojen alusta saakka, sattuu delaamaan omaa typeryyttään niin hänestä tehdään foorumilla yhtäkkiä lähes kaikkien pitämä suurmies. Eihän Hitleristäkään tullut kuoltuaan pyhimys, vai tuliko mielestänne? :worship:

Onhan toisen kuolema aina surullinen juttu (varsinkin lastensa kannalta), mutta ei se sitä ihmistä miksikään muuta. :(

Muuten, mitä ihmettä 3-vuotias lapsi tekee moottoriveneen perässä vedettävänä? :wall:

Kesälomaa enää viikko jäljellä ja tuntuu ku oisin nukkunu koko kesän yli...ja kouluunkin pitäs mennä vielä kaheks vuodeks, perkele :down:

yajo sanoi:
Kesälomaa enää viikko jäljellä ja tuntuu ku oisin nukkunu koko kesän yli...ja kouluunkin pitäs mennä vielä kaheks vuodeks, perkele :down:
Sama homma.. kesäloma meni ohi eikä saanu vaihteeks mitään aikaseks :rolleyes: Ei tuota jaksa alkaa murehtimaan. :rock:

tikkuniska sanoi:
Sama homma.. kesäloma meni ohi eikä saanu vaihteeks mitään aikaseks :rolleyes: Ei tuota jaksa alkaa murehtimaan. :rock:

Nojoo, lukion viimonen vuosi alkaa vihdonki, nyt on vaan aikamoiset paineet tulossa kirjotuksista, onneksi oli sen verran järkeä että älysi lukea jonkin verran kesälomalla, täytyis vaan keksiä mihin menee jatko-opiskelemaan, "onneksi" on intti välissä niin saa vähän aikaa vielä miettiä mitä tulevaisuudelta haluaa.

tiny_tinman sanoi:
"onneksi" on intti välissä niin saa vähän aikaa vielä miettiä mitä tulevaisuudelta haluaa.

Näin minäkin asian järkeilin vielä vuosi sitten.

Vitut se intti mitään onneksi on. :D

Saatana

Puoli vuotta olkapää vaivannu ja haitannu treenejä.
Rahat loppu, niinkuin aina.
Eukko jätti juhannuksena, pitkään vei että vähän edes yli pääsi, ystäviksi halusi...nyt ei ole tullut kun vittuilua sieltäpäin. Pyysi ravintolaan mukaan, siellä olisi ollut uusi poikakaveriehdokaskin (no TOTTAKAI haluan mennä sinne hajoamaan). Kertoo vähän väliä uusista miehistä joita on tavannu, kuinka ihania ne on ollut jne. Nyt sit pikku kiistelyn jälkeen viestitti että se voisi kertoa siitä itsestään jonku kauhean jutun, mutta ei taida kertoakaan. Tottakai alko vaivaamaan, ja halusin tietää, varsinki jos minä siihen liityn mitenkään. LÖI LINJAT KIINNI! SAATANA! :curs: :curs:
Nyt mielessä pyörii vaan että se on pettäny mua ku oltiin yhdessä...jota jossain vaiheessa epäilin, mut "eihän mun kulta sellasta"
Lopullisesti eroon en pääse, koulua yhdessä vielä vuosi edessä :rolleyes:

Potkikaa mua nyt perseelle että osaan lopettaa välittämästä ja haistattaa pitkät vitut koko ämmälle!

rasittavaa...

Vittu että vituttaa, joku kumipää alkoi tänä aamuna porailemaan seiniin reikiä iskuporakoneella tuossa puoli kymmenen aikaan. Vittu viikon ainoa päivä, jolloin olisi varaa nukkua pitkään ja sitten tommonen stnan idiootti pilaa senkin mahdollisuuden.

Kiva olla 55 tuntia viikossa töissä ja kuunnella lepopäivä remontin ääniä. Käsittääkseni järjetyssäännössäkin on kohta, joka määrää ääntä päästävien remonttien ajaksi 8-20 arkisin.

Saatana. Jos mä saan selville kuka se tässä rapussa on, tiedossa on verbaalihierontaa.

inflames sanoi:
Saatana

Eukko jätti juhannuksena, pitkään vei että vähän edes yli pääsi, ystäviksi halusi...nyt ei ole tullut kun vittuilua sieltäpäin. Pyysi ravintolaan mukaan, siellä olisi ollut uusi poikakaveriehdokaskin (no TOTTAKAI haluan mennä sinne hajoamaan). Kertoo vähän väliä uusista miehistä joita on tavannu, kuinka ihania ne on ollut jne. Nyt sit pikku kiistelyn jälkeen viestitti että se voisi kertoa siitä itsestään jonku kauhean jutun, mutta ei taida kertoakaan. Tottakai alko vaivaamaan, ja halusin tietää, varsinki jos minä siihen liityn mitenkään. LÖI LINJAT KIINNI! SAATANA! :curs: :curs:
Nyt mielessä pyörii vaan että se on pettäny mua ku oltiin yhdessä...jota jossain vaiheessa epäilin, mut "eihän mun kulta sellasta"

Potkikaa mua nyt perseelle että osaan lopettaa välittämästä ja haistattaa pitkät vitut koko ämmälle!

rasittavaa...
Kusipää ämmä,+ :urjo:, mut eihän sun oo pakko vastata sen puheluihin.
Laita sille tekstarii et oot löytäny suloisen, kauniin + maailman ihanimman tytön ja että et haluu kuulla sen paskajuttuja enää ikinä, ni eiköhän se siitä :) .

inflames sanoi:
Saatana

rasittavaa...

sano sille mother fucker bitcille et fuck of slut!!muijat on ihan perseestä,ei niitten kanssa kannata pitää ku hauskaa!jos nyt siitäkään mitään tulee.

snowball sanoi:
Kusipää ämmä,+ :urjo:, mut eihän sun oo pakko vastata sen puheluihin.
Laita sille tekstarii et oot löytäny suloisen, kauniin + maailman ihanimman tytön ja että et haluu kuulla sen paskajuttuja enää ikinä, ni eiköhän se siitä :) .

Tattis! :)

vois kokeilla

Jos sussa on miestä edes vähän niin ei kannata mussuttaa sen kanssa lempeitä vaan sanoo että sulla on hoito käynnissä ja että sulla ei oo aikaa sille. Kunnioita itseäsi ja unohda tollaset pelleilyt. Sua on kusetettu joten käy suihkussa ja aloita puhtaalta pöydältä rinta rottingilla!

yani sanoi:
Parkkipirkko lätkäisi juuri 35 euron sakon salin edustalla, koska olin unohtanut laittaa pysäköintikiekon paikalleen. Pimeällä kujalla tavataan paskalakit.

Terveisin: mies ja samuraimiekka. :evil:

Kiekko oli kuitenkin jäänyt hieman näkyville, mutta se oli tietenkin väärässä ajassa. Sakossa oli rikkeeksi mainittu kiekon poisjättö tai kiekkoon asetettu väärä aika. Umpikierona savolaisena päätin tietenkin laittaa valituksen menemään toimistolle. Värittelin että kiekossa oli kyllä oikea aika, mutta kun kiekon löysä levy oli tietenkin liukunut itsestään väärälle kohdalle. Todistusaineistoksi laitoin vielä löysimmän löytämäni parkkikiekon mukaan.

Laatikosta löytyi nyt kirje. Kirjeen sanoma on hyvin selvä: valituksenne on hyväksytty! Rahat palautetaan kahden viikon kuluessa.

:hyper:

sonyn 10 Cd-boxi hävis eilen autosta kun oli ovet auki kaupungilla pari minsaa :curs: , hanskalokerossa oli boksi, no sellaista sattuu, pääasia ettei hajoittanut autosta mitään. Niin ja toinen mikä vitutti oli se kun oli pari päivää bannia pakkikselle :( .

Back
Ylös Bottom