Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu kun on kuukauden treenit menny päin vittua kaikenmaailman sairauksien takia. Ensin oli allergiasta johtuvaa nuhaa sitten, joku helvetin vatsa pöpö jota kesti yli 2 viikkoa ja nyt oon vielä kuumeessa.

Timba79 sanoi:
Mistä näitä sikiää? Minkä takia sitä pitää heti ruveta haastamaan riitaa jos on väähään keskivertoa lihaksikkaampia ymprillä? Joku pätemisen tarve eukolle vai mitä? Ei voi ymmärtää... :wall: Onko sitten ihme jos kuppiloissa ja nakkikiskajonoissa joku saa joskus selkäänsä?

En itse oikein jaksa uskoa siihen että kenellekään olisi lihaksikkuus kriteeri haastaa riitaa. Ei ainakaan itselleni ole koskaan tullut kukaan riitaa haastamaan, mutta taas kaverille, joka on samankokoinen ja isompikin, on riidanhaastoja tullut useampiakin. Tosin en ole kovin lihaksikas, joten kyse voi olla puhtaasti myös siitä. :(

Musta sekin menee komedian puolelle, kun Lou Ferrigno tekee mikkipainoilla hauista (hänelle niiden pitäis olla mikkipainot, vaikka kyseessä onkin pudotussarja) Pumping Ironissa hirveesti puhisten ja isä psyykkaa vieressä.

Lähtöpainotkaan ei ollut mitkään kovin ihmeelliset Ferrignon kokoiselle kaverille, itse asiassa naurettavan pienet (joo tiedän, kyse ei ole voimanostosta).

jaki_ sanoi:
Sitä voisi harjoittaa muutenkin kuin 60€kuukausi hintaan, en ole meinan nähnyt herran muuta tekevän.
:offtopic: Näillä vekottimilla on aivan omat kilpailunsakin.
http://www.soutuliitto.fi/concept.htm
Lisäksi moni esim. sulkavansoutuun osallistuva harjoittelee talvet tälläisillä.

Tämäkin herra saattaa hyvinkin vetää aivan kunnon tavoitteellista treeniä..aerobista tosin.

Pii sanoi:
:offtopic: Näillä vekottimilla on aivan omat kilpailunsakin.
http://www.soutuliitto.fi/concept.htm
Lisäksi moni esim. sulkavansoutuun osallistuva harjoittelee talvet tälläisillä.

Tämäkin herra saattaa hyvinkin vetää aivan kunnon tavoitteellista treeniä..aerobista tosin.

:offtopic:
Yhdellä salilla oli tuollaiset soutulaitteet, jotka oli kytketty joihinkin tietokoneisiin ja sai ottaa kisaa ruudulla näkyvää tietokonetta- tai viereistä kaveria vastaan. Ruudulla näkyi joku äijä soutamassa, jota sitten ohjailtiin soutamalla koneella:D

No nyt muakin vituttaa kun pari viikkoa on treenit kulkenu niin hyvin, mutta sitten luontoäiti/jumala/mikälie iskee mulle jumalattoman flunssan!!

Kuuden vuoden suhde loppu just.
Kaikki oli loistavasti kunnes emäntä vaan päätti et ei täs taidakaan tulla mitään. Just oltiin ajateltu pistää muksu tulolle kun meillä oli kaikki niin loistavasti. Sen mielestä mä en haluu mennä elämässä eteenpäin...WTF??Naiset on jänishousuja. Ensin ne saa miehen tekemään kaiken niiden eteen ja sit kun lähes kaikki on saavutettu, huomataan et elämässä pitää mennä eteenpäin. Se on näköjään eteenpäin menemistä että romutetaan kaikki ja alotetaan alusta uus elämä.
Salilla ei kulje kun ei oo aivot mukana. :wall:
WIIIDUDDAAA niin widusti.

VOIMIA Makelle.

Itselläkin meni elämän palapelit uusiksi n.kk sitten, ehkäpä mittasuhteiltaan eri luokassa, koska mulla vain 6kk seurustelua takana, mutta kyllä se vaan satuttaa. Kaverit auttaa ja aika. Kuten jo mainittua, VOIMIA!

Matsku sanoi:
Tiesitkö, että ei-juutalaiset israelilaiset eivät saa ostaa tai vuokrata maata Israelissa?

Tiesitkö, että autojen rekisterikilvet Israelissa on merkitty väreillä, jotta juutalaiset voidaan erottaa ei-juutalaisista?
Esimerkiksi Hebronissa 85% vedestä varataan noin 400:lle juutalaiselle "uudisasukkaalle", kun taas 15%:n osuus joudutaan jakamaan Hebronin 120 000 ei-juutalaisen kesken.

Tiesitkö, että Israel julkaisi erään postimerkin kunnioittaakseen miestä, joka hyökkäsi siviilejä kuljettaneeseen bussiin, tappaen useita ihmisiä?

Jaa jaa. Voisin karusti kysyä, että miten vitussa tää suo vituttaa. Tuskin harmittelet esim. etelä-amerikan slummien köyhiä, mutta jutkut on sitten niin pahoja, että Suomessa asuvaa henkilöö pistää vituttaan tommoset jutut.

Edit: Ehkä vähän turhan provosoiva sävy, mutta älkää välittäkö.

Kraftwerk n sanoi:
En itse oikein jaksa uskoa siihen että kenellekään olisi lihaksikkuus kriteeri haastaa riitaa. Ei ainakaan itselleni ole koskaan tullut kukaan riitaa haastamaan, mutta taas kaverille, joka on samankokoinen ja isompikin, on riidanhaastoja tullut useampiakin. Tosin en ole kovin lihaksikas, joten kyse voi olla puhtaasti myös siitä. :(

No ei tällästa onneks ole turhan usein sattunut. Ja kaukana minäkään mistään lihaksikkaasta olen, mutta kyllä sitä nyt treenaamattomasta jampasta sentään erottuu jo.

Mutta tällä kyseisellä tapauksella oli selvästi jotain "bodareita" vastaan, siihen malliin se hoijaan kääri ja pullisteli, eli selvästä provosi ja haastoi riitaa. Hänen eukkonsa rauhoitteli tätä tapausta ja veti syrjempään, laittoi kättä suun teen jne. Toivottavasti oli ainutlaatuinen tapaus.

Edit: vielä senverran, että ensin en koko kaveria huomannutkaan, enkä minä ainakaan minkäännäköstä provoa hänelle esittänyt. En tönäissyt vahingossa enkä mitään muutakaan, en tiedä vaan mikä pätemisen tarve sillä oli.

Timba ja Kraftwerk n kokeilkaa jotain perähikiän baaria, niin varmasti tulee joku kysymään että paljon penkistä nostat. Tai viellä parempi että olet sieltä kotoisin olevan muijan kanssa siellä, niin varmasti löytyy joku untamo dorkailemaan ja uhoamaan. Olen sen verran monta kertaa kokenut tuon asian. Ja painotan että en todellakaan ole itse provonnut tai muutenkaan käytöksellä aiheuttanut mitään, pikemminkin yritän olla mahdollisimman huomaamaton.(eipä tuota kokoakaan ole niin että näkyisin kovin hyvin mutta silti joku dorka aina bongaa minut)

No itse vitutukseen voisin laittaa sen että miksi aina tulee niin vaikeita ratkaisuja elämässä eteen että menee niin unet kun ruokakin pari päivää pieleen ja se kostautuu stressinä ja flunssana.
pppppeeeeeeeerrrrrkkkelee :curs:

En millään jaksanut lukea koko ketjua läpi, eli voi olla, että jollekin on käynyt kuten mulle tossa pari päivää sitten.

Menin sitten salille tekemään jalkatreeniä jonka usein aloitan kyykyllä. Tein muutamia lämmittelysarjoja ja venyttelin vähän. Mulla oli shortsit jalassa (näyttäisi olevan paha etikettirike mun salilla) kun kyykätessä tulee melko kuuma. Aloin tekemään sarjoja ja siinä sitten alkoi jo hiki puskemaan pintaan. Kolmannen sarjan toisessa toistossa alaspäin mennessä kuului epämiellyttävä "rrriiitttss." Arvasin heti mitä oli käynyt. Piru vieköön...Shortsit sekä kalsarit repesi takapuolesta ja kunnolla. Kevyt puna siinä nousi kasvoille koska salilla oli myös muita treenaamassa. Luikin bärsse paljaana pukuhuoneeseen ja vaivihkaa kotiin naureskelemaan.

Tein jalkatreenin seuraavana päivänä.

Fabien sanoi:
VOIMIA Makelle.

Itselläkin meni elämän palapelit uusiksi n.kk sitten, ehkäpä mittasuhteiltaan eri luokassa, koska mulla vain 6kk seurustelua takana, mutta kyllä se vaan satuttaa. Kaverit auttaa ja aika. Kuten jo mainittua, VOIMIA!

Kiitos.
Unohdin mainita että koimme lopputalvesta keskeytyksen :( .
Oli kova paikka pitää omaa tyttöään käsissä jonka elämä oli pakko lopettaa jo 14cm mittasena.
Oli laskettu aika muistaakseni 21,7.
Mun elämä muuttaa tulevana keskiviikkona pois.
Ei jaksa kun :itku:
Kolme viikkoa sit kaikki oli loistavasti :love: ja kaikki kaverit kadehti meitä kun ollaan niin onnellisia ja elämästä ei puutu mitään.
Kiitos vielä kerran ja zemppiä myös sulle.

Kraftwerk n sanoi:

En tiedä.

Ari Kokkonen sanoi yhdessä haastattelussa ettei ikinä pukeudu baareissa ns. bodivaatteisiin koska sillä saisi vain riitoja ja haasteita aikaiseksi.
Voi olla että tietyille junteille se on itsetunto kysymys. Heti kun nähdään lihaksikas äijä, niin pitää mennä urputtamaan "oot sä olevinaan joku isokin äijä?"

Manuel sanoi:
Jaa jaa. Voisin karusti kysyä, että miten vitussa tää suo vituttaa. Tuskin harmittelet esim. etelä-amerikan slummien köyhiä, mutta jutkut on sitten niin pahoja, että Suomessa asuvaa henkilöö pistää vituttaan tommoset jutut.

Edit: Ehkä vähän turhan provosoiva sävy, mutta älkää välittäkö.

Vituttaa nuo juutalaiset ja sitten tälläset hollywoodin aivopesemät idiootit jotka alkaa heti puolustelemaan niitä kun joku tuo julki jonkun tosiasian niistä.

Ketuttaa niin ankarasti kun eilen uuden heraprostkujauhopussin hakiessani nappasin vain hyllystä tutun näköisen pussin sen kummemmin katsomatta. Yöllä heräsin tuskanhikeen: "voi pyhä hantteli, älä anna sen olla maustettua!".
Nukuin ukon kainalossa, enkä päässyt vääntäytymään samantien katsomaan sitä herättämättä, ja mitä yöllä kahdenaikaan olis voinut asialle tehdäkään. Aamulla ensimmäiseksi kaapille katsomaan: "Aaarghh ! Vaniljanmakuinen !" verenpaine paukahti ylärajalle ja pääsi sellaiset ärräpäät että linnutkin pakeni pihapuusta... :curs:
Tanantanantana !!! Mihin kettuun mä nyt tuon sekoitan että saa tuon maun peittymään... :itku: Sisulla vedän vaikka kuinka pyrkisi takaisi... Kerpele !
Jos olisi ollut suklaan makuista :urjo: , olisin lähtenyt köyttä rasvaamaan samantien...

osku sanoi:
Vituttaa nuo juutalaiset ja sitten tälläset hollywoodin aivopesemät idiootit jotka alkaa heti puolustelemaan niitä kun joku tuo julki jonkun tosiasian niistä.

Hollywoodin aivopesemät.. Paljon paskempaa syytä et olisi voinut keksiä mielipiteelleni. On otta, että juutalaiset ärsyttää. Ne on hajaantunu muualle maailmaan, vähän kuin romanitkin. Romaneistahan ei tunnetusti kovin pidetä, sen todisti yksi väittely täällä hiljattain.

Ainut ero vaan juutalaisten ja romanien välillä on se, että juutalaiset ovat yleensä menestyneitä työelämässä ja keskitasoa rikkaampia, missä sitten asuvatkaan. Lisäksi he eivät ole läheskään niin suuri ongelman aiheuttaja kuin romanit elinympäristössään, ts. muut ihmiset tekevät heistä ongelman täysin käsittämättömillä ennakkoluuloillaan. Ihmisen perusluonteeseen kuuluu sitten se kateus ja siinä on ehkä yksi syy, miksi heitä vihataan, kun he menestyvät.

Tällä hetkellä juutalaiset ovat ympäri maailmaa palaamassa kotimaahansa. Suuri osa sinne varmaan menisikin heti, jos tilanne olisi siellä toinen.
Eikö maailman päättäjien kannattaisi siis antaa jutkuille tämä pieni maapalansa, että he pääsevät omalle tontilleen ja ei tarvi olla muiden ihmisten halveksunnan ja ärsytyksien kohteena muualla.

Sori offtopic. Mutta kumotaan se sillä, että mua vituttaa, kun ko. asia on näin.

Manuel sanoi:
Tällä hetkellä juutalaiset ovat ympäri maailmaa palaamassa kotimaahansa. Suuri osa sinne varmaan menisikin heti, jos tilanne olisi siellä toinen.
Eikö maailman päättäjien kannattaisi siis antaa jutkuille tämä pieni maapalansa, että he pääsevät omalle tontilleen ja ei tarvi olla muiden ihmisten halveksunnan ja ärsytyksien kohteena muualla.

Sori offtopic. Mutta kumotaan se sillä, että mua vituttaa, kun ko. asia on näin.

Ensinnäkin se maapala on pöllitty palestiinalaisilta.Toinen ärsyttävä juttu niissä on ne korvaukset jota ne vinkuu vieläkin siitä että iso iso iso isän veli tapettiin keskitysleirillä ja toisaalta niiden omat touhut ei juurikaan poikkea natsien vastaavista.En yhtään ihmettele minkä takia niitä alettiin tunkea uuniin Saksassa.

Back
Ylös Bottom