voi jumalauta. 10 tunnin päästä pitäs olla koulussa. Ja uni tulee aikaisintaan kolmelta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä oo vielä tullu. Vittu :curs:yajo sanoi:voi jumalauta. 10 tunnin päästä pitäs olla koulussa. Ja uni tulee aikaisintaan kolmelta.
yajo sanoi:voi jumalauta. 10 tunnin päästä pitäs olla koulussa. Ja uni tulee aikaisintaan kolmelta.
Ehkä maailman vittumaisinta, kun noin käy...Mika79 sanoi:Tyttö jota kerkisin tapailla ja luulin jo elämäni naiseksi tapasi viime viikonloppuna ilmeisesti elämänsä miehen joka ei ole minä.
Mistään seurustelusta nyt ei meillä voinut vielä puhua mutta itse taisin olla vähän ihastunut. :wall:
No,kai se tästä...uutta matoa koukkuun vaan.
On sitä pahemmistakin jutuista selvitty.
Pittbull_82 sanoi:Vittu, työvuoroa jäljellä vielä 10 h, nyt jo piippaa verenpaine.. :curs: Kaikki kusee taas ja jos jotain haluat saada tehdyksi niin tee itse.. Perkele.. :wall:
Vittu.. :wall:
inflames Lakkaa noteeraamasta kokonaan, luulis sillä muijan tukehtuvan vitutukseen, huomiota se tahtoo käytöksellään..
Heitto näin naisen näkökulmasta :evil:
Voiko vitutukseen kuolla?
ja unohtaa kokonaan vanhan. Tuntuu pikkuhiljaa toimivan...inflames sanoi:Sen kyllä olen huomannut nyt että mitä vähemmän huomiota hälle antaa, niin sitä enemmän hän sitä yrittää saada.
Oliko sulla nauhuri salilla mukana, vai onko sulla nuin hyvä muisti ;)Dragon sanoi:Kahden 18v. teinin dialogi eilen salilla:
[
]{aitsu sanoi:Tyttö meni vatsalihaspenkkiin, ja rupesi tekemään sarjoja ihan hyvin. Kun tytsyn paukut oli loppumassa tämäei päästänyt tyttöä pois penkistä vaan komensi/pakotti sitä aloittelijatytsyä ottamaan PAKKOTOISTOJA vatsapenkissä! Sitä menoa jatkui sitten jotakin 4-6 sarjaa ja aina
pakotti tytön ottamaan niitä pakkotoistoja missä itse nosti tyttöä selästä.
Vuodenoscar tälle miehelle