Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

japa sanoi:
Eikö perkele elämää saan koskaan sellaiseen taspainoon että niin kumpikin harrastus ja muu elämä sujuisi? Perkele! Nyt olen tässä saanut treenit kulkemaan parhaiten kuin koskaan ennen niin eikö sitten juuri viime talvena rakennettu kilpapyssy sitten hajoa. Treenaan nyt sitt tässä kun vituttaa taas rahan meno ja stressi siitä että kun ei ole kilpapyssyä jolla treenata ensi kesän kisoja varten. Perkele tuntuu taas siltä että kun nappaan kaikki harrastus välineet Kallaveteen ja rupean ryyppämään niin olisi elämä paljon huoletompaa :curs: :kippis1: :curs:
AAAARRRRRGGGhhhhhhhhhh, peeerrrrkeeelleeee!!!!! :curs:

Muista Dreamerin I laki:

Jokin asia on aina päin persettä.

Dreamer sanoi:
Muista Dreamerin I laki:

Jokin asia on aina päin persettä.

Minusta tuntuu että mun otsassa lukee niin että aina joku asia päin persettä. Ei voi olla aina näin huonoa tuuria!

Minussa ei ollut miestä syömään lounasta loppuun :( Kuivaa jauhelihaa ja vielä kuivempaa makaroonia. Mä junttasin ja junttasin ja homma alko kerääntyä poskiin. Alko jo pikkuhiljaa loppuu leukaperistä tehot ku piti junttaa ja purra. 2/3 kiukul pysty vetää ja sit loput roskikseen....

Tein kyllä vuoden tyhmimmän tempun pari päivää sitten salilla. Kaveri laittoi hyvän mättöbiisin soimaan ja hetken mielijohteesta hyppäsin yhden laitteen penkille tarkoituksena tehdä näyttävä rockihyppy. Hyppy kuitenkin jäi aika lyhyeksi kun pää osui suoraan katossa olevaan betonipalkkiin. Vähän aikaa tarvi itseään keräillä ja treeni loppui siihen.
No mutta kyllä itselleen pitää pystyä nauramaan.

Harvemmin avaudun tänne trediin, mutta nyt alkaa jo hieman tuntumaan, että joku ei tasan halua minun käyvän punttisalilla.

Olen nyt kerinnyt "treenaamaan" ~1 kuukauden, kahdeksan kuukauden treenitauon jälkeen. Aina kuitenkin meinaa olla jokin este(työt lähinnä) minun treeneille, mutta nyt tuntuu menevän jo hieman överiksi. Viiden päivän tauon jälkeen taas oli kovat halut päästä salille.

Menin aamulla varta-vasten kuuteen töihin, jotta pääsisin suoraan töistä treenaamaan tyhjälle salille. Tankkasin koko päivän ja keräsin hirveätä raivoa. Sitten kun pääsen salille, Trio niskalaukaus Cd-soittimeen, sali on tyhjä -> nupit kaakkoon, puoli tuntia kerkesin riehua.
Vilkasin sivulle ja näin jonkun pressun vilahtavan salin toisella puolella. Hetken ihmettelin (wtf?), sitten rävähtää KP kaverinsa (Boogie? En nähnyt tarkkaan, näin punaista) kanssa ovesta sisään ja aloittaa jonkun helvetin fotosession.
"(nasaaliäänellä) JoO ota se tyttö sylkkyyn, juu mene sinne rohkeasti vaan, just noin, ihq"

Koita siinä nyt sitten repiä ennätysrautoja.

HELLRAISER sanoi:
Tein kyllä vuoden tyhmimmän tempun pari päivää sitten salilla. Kaveri laittoi hyvän mättöbiisin soimaan ja hetken mielijohteesta hyppäsin yhden laitteen penkille tarkoituksena tehdä näyttävä rockihyppy. Hyppy kuitenkin jäi aika lyhyeksi kun pää osui suoraan katossa olevaan betonipalkkiin. Vähän aikaa tarvi itseään keräillä ja treeni loppui siihen.
No mutta kyllä itselleen pitää pystyä nauramaan.

:lol2: Kyllähän sitä tulee välillä naureskeltua itelleen ku miettii jälkeenpäin miten tyhmännäköseltä joku vikan toiston ilme tai jonkun laitteen kanssa säheltäminen näyttää. :)

Dreamer sanoi:
Älkää sitten kirjoituksiin lukijat lukeko minun tyylilläni. Se meni näin:

"No tässähän on vielä MONTA viikkoa aikaa! Alan ensi viikon maanantaina, klo 8.00. Nyt baariin!"

(maanantaina klo 8.00)
"Ei hyvää päivää, pää hajoo tähän krapulaan! Nukun kyllä kunnes olo helpottuu, ei pysty oppimaan tässä kunnossa..."

(tiistaina aamulla)
"Jeps, nyt alan lukemaan. Kunhan nämä aamukahvit juon ensin. Pelaan nyt hiukan Civ 2:sta samalla kunnes kahvi alkaa piristää."

(tiistaina iltapäivällä)
"Voi VITUN mongoolit! Kyllä mä teille sneak attackit näytän! Kunhan saan ensin keksittyä leadershipin..."

...
Heh.. näin se menee mullaki. Ennen kesälomaa ajattelin, että kesällä on pirusti aikaa lukea. No kuinkas kävikään. 3 Viikkoa ennen kesäloman loppua ostin "ruotsin keskeinen sanasto" - kirjan, ja ajattelin että nyt rupeen lukemaan hulluna. No tossa se kirja on avaamattomana 2 viikkoa ollu vieressä ku oon selannu pakkista ja irkannu kaikki päivät. (ku ei oo muutakaan tekemistä) :lol2: :itku:

No onhan tässä vielä viikko aikaa, ja niistäkin menee ainaki 3 päivää festareilla/krapulassa. Jos sais edes kerran avattua ton kirjan.

Ennustus, minä 2 viikkoa ennen kirjoituksia (kirja vieläkin avaamattomana pöydällä): "Ei tässä enää kerkee mitään oppia 2 viikossa, muutenki ruottin kieli on niin perseestä. Luetaan sitten keväällä kunnolla muihin aineisiin". :jahas:

Vituttaa nämä pätkätyöt ja yliopiston hommat joissa kaikki vaan puhuu paskaa eikä kukaan myönnä rehellisesti että projekti on kyhätty kasaan vaan että kituva laitos pysyisi edes jotenkuten hengissä. Voi vitun vittu, ei näköjään pääse ikinä mihinkään siedettävään työpaikkaan!

1. Se, että kun ite pyytää vanhemmilta että saisko kyydin johonkin, niin vastaukseksi tulee 90% varmuudella: "ei olla mitää sun ilmasia taksikuskeja". Sitten kun pikkusisko haluu johonkin, ni tottakai sitä lähdetään.
2. Kaverit, jonka kanssa suunnitellaan mökkireissua pidemmän aikaa, kaverit jotka on tuntenu 3 vuotta, "hyvät" kaverit, ei otakaan allekirjoittanutta mukaan, vaan pikkusiskon, jonka tuntenu max. 3 vuotta.
3. Kaveri, jonka kanssa menossa festareille, hommaan mökin, hommaan kyydin junalle, kaveri välinpitämätön, kyllähän kaiken ehtii. Tottakai ehtii, lähtöhän on vasta huomenna! Mutta ei hätää, kaverin isukki maksaa koko helvetin matkan, niin ei haittaa vaikka mentäisiin puolen Suomen poikki turhaan. Harmi että minä maksan matkat tienatuista rahoista.

:curs: x 5

Kiitos, johan helpotti.

Edit: ja tietysti koko ajan nalkuttava faija, +1 :curs:

Andy_T sanoi:
Silmätulehdus. Uittu!

Tämä oli siis saman threadin sivulla 35. Silmätulehdus jatkuu... jatkunut nyt reilut viisi kuukautta. Nyt tuntuu siltä että tulehdus on ruvennut vaikuttamaan jo oikean silmän näkökykyynkin. Vituttaa niin ettei eteensä näe! (Eh eh)

Torstaina taas lääkärille itkemään pahaa maailmaa.

Saatana, veivät mun äidiltä perintökaluna saamani Jopon. On se kumma kun joku 1970-luvun pyörä kelpaa edelleen. Lukko ja ketju olivat taatusti niin suuria, ettei ihan yksittäinen ohikulkija saa mukaansa. Kuka jaksaa varastaa toisen ikivanhan Jopon. Perkele. :curs:

Dean Kuntz sanoi:
Vituttaa nämä pätkätyöt ja yliopiston hommat joissa kaikki vaan puhuu paskaa eikä kukaan myönnä rehellisesti että projekti on kyhätty kasaan vaan että kituva laitos pysyisi edes jotenkuten hengissä. Voi vitun vittu, ei näköjään pääse ikinä mihinkään siedettävään työpaikkaan!

Ja tämäkin vielä, samassa veneessä ollaan. Eikä kukaan tiedä mihin suuntaan pitäisi soutaa, tai edes missä on airot... :wall:

Raven sanoi:
Onko jotain huvittavia tempauksia sattunut salilla?

4v poikani on kulkenut mukana salilla vuoden verran ja kerännyt ihailevia katseita. Lähinnä siksi, että hän kävelee suorilla alataljalle, vaihtaa tapin 10kg kohdalle ja alkaa tehdä puhtaita toistoja :)
Nooh...ompa kotona reenikassista löytynyt hilkkulevykin (1.25kg) ja nyt viimeisimpänä taljan tappi.

-humanteri-

Goatsilla sanoi:
TV-lupalasku tipahti eilen postilaatikkoon. Nyt, kaikki te IMBESILLIT, jotka katselette pokkana ylen kanavia (esim. ateenan olympialaiset ehkä?), mutta vingutte että ette halua maksaa "kun ei tule koskaan mitään katottavaa, nyyh nyyh", niin ***tu maksakaa se tv-lupa tai vannokaa ettette vahingossakaan koskaan katso ylen kanavia. Koska kun te VITTUILLAKSENNE jätätte maksamatta, VITTUILETTE samalla suoraan MINULLE, koska MINÄ maksan teidänkin katselunne. Ja minua VITUTTAA osallistua IMBESILLIEN tv-viihteen rahoittamiseen.
Etkä maksa. TV-lupien määrä nousee kokoajan mutta onks hinta tippunu? Eips. se vähän vituttaa :curs:

Päätin tallentaa yhden päivän ajalta nämä nopeat pääseikat,joita ei todellakaan tarvitse keksimällä keksiä.

*Aamulla oli maito loppu,en siis jaksanut keittää kahviakaan.

*Laitoin hiuksia geelillä pystyyn ja tottelin tuubin ohjeita: "Lämmitä pieni määrä geeliä kämmeniesi välissä kuitujen muodostamiseksi" Tein näin ja avasin kämmenet ja pyyhkäisin geeliä hiksia kohti. Tulos: Kuituja todella syntyi ja sain kaikki geelirihmat päin silmien verkkokalvoja. p.s. ei tuntunut kivalta.

*Olin lähtemässä pihasta,niin naapuri valitti mopon kovista äänistä...
"Voi,voi äänenvaimentimen villat on vähän loppu,annatko rahaa niin ostan uudet?"

*Ajoin Senaatintorille päin (liikennevahtina satunnaisesti siellä ja Temppeliaukiolla),Mannerheimintien mukulakivikatu oli kivaa ajoalustaa mopolla,jossa iskunvaimentimista on öljyt lähes loppu ja mopo saattaa kovassa "röykyssä" sammua,kun säädöt ei ole kohdillaan.

*Pääsin Senaatille ja turistibussit(joita ohjaan) olivat tulleetkin jo tuntia aiakisemmin ja kuskit olivat siis tehneet pysäköinnit oman päänsä mukaan. 90% sakkopaikoilla.

*Sain liikenteen järjestykseen ja kyttäsin vihaisesti ennestään tuttuja kus´pää kuskeja. Näitä ikäviä yksilöitä on onneksi todella vähän,mutta silti heitä mahtuu joukkoon. (haistattaavat vitut,hevonvitut ja paskat+valittaavat ja selittävät että minä en tiedä mitään...Ok,liikenteenohjaajan koulutus)

*Cd-soittimen akuista loppui virta,per...

*Torilla piti tulla käymään joku opaskeskuksen äijä,joka halusi tulla katselemaan kun teen duunia ja kyselemään jotain(turhanpäiväistä). Odottelin tätä äijää koko duunipäivän ja pysyin siis torilla koko ajan(en käynyt kahvilla,en kusella,en ostamassa mansikoita kauppatorilta...) ja sitä hyypiötä ei näkynyt koko päivänä.

*Lähdin duunista ja ihana paluumatka Manskua pitkin oli taas edessä,tälläkertaa hitaasti liikkuvassa liikenneruuhkassa helteen alla. Kone kävi tuosta nylkytyksestä kokoajan kuumana ja osoitti tahtomuksia sulamisaikeista.

*Pääsin kotipihaan. Valittaja-ämmä kyttäsi parvekkeeltaan ja pari puolituttua tyyppiä vanhasta koulusta tuli naljailemaan jotain siitä,että olin taas hakenut punttisalille kausikortin puoleksi vuodeksi eteenpäin,joten tuli extraa:

- - -
-Lisäravinteet olivat kuulemma ihan perseestä/hyödyttömiä.
-Salilla käynti on ääliöiden hommaa.
-Kaikilla salilla rullaavilla äijillä on kuulemma "pienen miehen kompleksi" ja siksi niiden pitää kuulemma todistella ihmisille jotain.
-Salilla käymällä ei kuulemma oppisi tappelemaan(miksi tarvitsisi tapella+kai siitä jotain hyötyä on,että mahd. vastustaja on kukkakeppi).

Sitten kyselivät,että olenko menossa salille tänään. Vastasin että en,sillä tänään on välipäivä ja kävin jo aamulla aerobisella juoksulenkillä. Heti tuli visualisaatiot: "Taatusti kävit joo tänäkin aamuna juoksemassa sellaisissa polkupyöräilijöiden ihonmyötäisissä kumihousuissa,vittu mitä homojen hommaa joku tuollainen pienen miehen kompleksi-kehoilu".

OK. p.s. olen hetero ja rakastan tyttöäni jo toista vuotta+aion rakastaa edelleen,se on mun bella. :haart:
- - -

*Olen köyhä opiskelija ja minulla ei ole rahaa ostaa lisäravinteita. Kauppaamani Kadetti ei kelpaa kenellekkään,koska kukaan ei näköjään tarvitse 200e. "kehonsiirtovälinettä",joka on rekisterissä mutta siinä on leima loppu.

*Sisällä on helvetin kuuma ja kun ikkunaa pitää auki, niin yöksi tulee taas kaikkia vitun hyönteisiä ja saatanan lihansyöjäömppömönkiäisiä jotka repii multa eliksiirit pellolle.

*TV:ssä näytetään kehitysapu-ja muiden köyhien maidee paskoista työoloista ja siellä joku sälli saa 31centtiä/h siitä,että se rakentelee työkseen Alpinen autostereoita.
Tai nainen jonka jokainen tekemä snobimerkki-jakku myydään ~180$ hintaan ja se itse saa jokaisesta 78centtiä.
Niken työntekijöiden palkka Dominikaanisessa tasavallassa on t-paitojen kohdalla 0,3% vähittäismyyntihinnasta,jne,jne...

*Sain kuulla bussikuskien jauhaneen minusta paskaa ja kertoneen opaskeskukseen minusta ihan täyttä bullshittiä olevia tietoja.
Pomo ja opaskeskus olivat keskustelleet minusta ja koska a.k.a. "boss" tuntee meikäläisen,niin opaskeskuksen saamat tiedot ei ollut mennyt sille läpi.
Oli kuulemma vain nauranut räkäisesti ja sanonut ottavansa selvää näistä tietyistä persenaama-bussikuskeista ja heidän oppaistaan,joista osa on rumia kuin rullaverhot.

*En voi ryypätä ja sammua unohtaen kaiken,sillä huomenna on duunipäivä ja vastustan totaalista rappioteini-käyttäytymistä. So long 0,7l Jägermeister+muut juomat.

*Doom III kaatuilee silloin tällöin ja eteen ei ole tullut vielä yhtä ainutta niin pelottavaa ja karjua rumilusta kuin Mike. Elän toivossa...

*En ole nähnyt naistani päivään,vain kuullut puhelimessa... :kuola:
p.s. naiseni ei ole se 0700- sarjan Tatjaana tai Turmushka.

*+Kaikkea muuta helvetin kivaa,joka ei pistä hymyilemään ihan ehdon tahdoin.
Koskaan ei ole vituttanut.

Tällä menoa mun Personal Diagnosis Order on hyvin vahvasti: PSYCOPATH.

-Opinnot käymistilassa jo useamman vuoden, en valmistu koskaan
-työn suhteen jo kutakuinkin ihan kuitti, vannoin aina, että en stressaa työstä, nyt teen kuitenkin sitä myös kotona(miksi helvetissä?)
-uni tulee jos tulee
-koko ajan kuuma/pieni hiki päällä
-kummallista sydämentykytystä
-työkaveri jolla repeat-mode päällä koko kesän kestäneestä remontista, ei myöskään omaa muuta elämää kuin tapetoinnin
-työkaveri, jolla ei ole hommia ja puhuu 8h päivässä paskaa samaanaikaan kun itellä loppuu tunnit kesken(onneksi ylitöissä saa olla rauhassa :rolleyes: )
-toisten kesälomat
-paskat kelit, vettä sataa aamulla ja iltapäivällä kun poljen pyörällä töihin/töistä
-parisuhteesta ei tietoakaan,vain varatut naiset yrittävät pelata jotain peliä

Siinä näin aluksi. Jostain kumman syystä treeni kuitenkin kulkee hyvin...vielä. Ja työpaskakin loppuu parin viikon sisällä :thumbs:

Back
Ylös Bottom