Päätin tallentaa yhden päivän ajalta nämä nopeat pääseikat,joita ei todellakaan tarvitse keksimällä keksiä.
*Aamulla oli maito loppu,en siis jaksanut keittää kahviakaan.
*Laitoin hiuksia geelillä pystyyn ja tottelin tuubin ohjeita: "Lämmitä pieni määrä geeliä kämmeniesi välissä kuitujen muodostamiseksi" Tein näin ja avasin kämmenet ja pyyhkäisin geeliä hiksia kohti. Tulos: Kuituja todella syntyi ja sain kaikki geelirihmat päin silmien verkkokalvoja. p.s. ei tuntunut kivalta.
*Olin lähtemässä pihasta,niin naapuri valitti mopon kovista äänistä...
"Voi,voi äänenvaimentimen villat on vähän loppu,annatko rahaa niin ostan uudet?"
*Ajoin Senaatintorille päin (liikennevahtina satunnaisesti siellä ja Temppeliaukiolla),Mannerheimintien mukulakivikatu oli kivaa ajoalustaa mopolla,jossa iskunvaimentimista on öljyt lähes loppu ja mopo saattaa kovassa "röykyssä" sammua,kun säädöt ei ole kohdillaan.
*Pääsin Senaatille ja turistibussit(joita ohjaan) olivat tulleetkin jo tuntia aiakisemmin ja kuskit olivat siis tehneet pysäköinnit oman päänsä mukaan. 90% sakkopaikoilla.
*Sain liikenteen järjestykseen ja kyttäsin vihaisesti ennestään tuttuja kus´pää kuskeja. Näitä ikäviä yksilöitä on onneksi todella vähän,mutta silti heitä mahtuu joukkoon. (haistattaavat vitut,hevonvitut ja paskat+valittaavat ja selittävät että minä en tiedä mitään...Ok,liikenteenohjaajan koulutus)
*Cd-soittimen akuista loppui virta,per...
*Torilla piti tulla käymään joku opaskeskuksen äijä,joka halusi tulla katselemaan kun teen duunia ja kyselemään jotain(turhanpäiväistä). Odottelin tätä äijää koko duunipäivän ja pysyin siis torilla koko ajan(en käynyt kahvilla,en kusella,en ostamassa mansikoita kauppatorilta...) ja sitä hyypiötä ei näkynyt koko päivänä.
*Lähdin duunista ja ihana paluumatka Manskua pitkin oli taas edessä,tälläkertaa hitaasti liikkuvassa liikenneruuhkassa helteen alla. Kone kävi tuosta nylkytyksestä kokoajan kuumana ja osoitti tahtomuksia sulamisaikeista.
*Pääsin kotipihaan. Valittaja-ämmä kyttäsi parvekkeeltaan ja pari puolituttua tyyppiä vanhasta koulusta tuli naljailemaan jotain siitä,että olin taas hakenut punttisalille kausikortin puoleksi vuodeksi eteenpäin,joten tuli
extraa:
- - -
-Lisäravinteet olivat kuulemma ihan perseestä/hyödyttömiä.
-Salilla käynti on ääliöiden hommaa.
-Kaikilla salilla rullaavilla äijillä on kuulemma "pienen miehen kompleksi" ja siksi niiden pitää kuulemma todistella ihmisille jotain.
-Salilla käymällä ei kuulemma oppisi tappelemaan(miksi tarvitsisi tapella+kai siitä jotain hyötyä on,että mahd. vastustaja on kukkakeppi).
Sitten kyselivät,että olenko menossa salille tänään. Vastasin että en,sillä tänään on välipäivä ja kävin jo aamulla aerobisella juoksulenkillä. Heti tuli visualisaatiot: "Taatusti kävit joo tänäkin aamuna juoksemassa sellaisissa polkupyöräilijöiden ihonmyötäisissä kumihousuissa,vittu mitä homojen hommaa joku tuollainen pienen miehen kompleksi-kehoilu".
OK. p.s. olen hetero ja rakastan tyttöäni jo toista vuotta+aion rakastaa edelleen,se on mun bella. :haart:
- - -
*Olen köyhä opiskelija ja minulla ei ole rahaa ostaa lisäravinteita. Kauppaamani Kadetti ei kelpaa kenellekkään,koska kukaan ei näköjään tarvitse 200e. "kehonsiirtovälinettä",joka on rekisterissä mutta siinä on leima loppu.
*Sisällä on helvetin kuuma ja kun ikkunaa pitää auki, niin yöksi tulee taas kaikkia vitun hyönteisiä ja saatanan lihansyöjäömppömönkiäisiä jotka repii multa eliksiirit pellolle.
*TV:ssä näytetään kehitysapu-ja muiden köyhien maidee paskoista työoloista ja siellä joku sälli saa 31centtiä/h siitä,että se rakentelee työkseen Alpinen autostereoita.
Tai nainen jonka jokainen tekemä snobimerkki-jakku myydään ~180$ hintaan ja se itse saa jokaisesta 78centtiä.
Niken työntekijöiden palkka Dominikaanisessa tasavallassa on t-paitojen kohdalla 0,3% vähittäismyyntihinnasta,jne,jne...
*Sain kuulla bussikuskien jauhaneen minusta paskaa ja kertoneen opaskeskukseen minusta ihan täyttä bullshittiä olevia tietoja.
Pomo ja opaskeskus olivat keskustelleet minusta ja koska a.k.a. "boss" tuntee meikäläisen,niin opaskeskuksen saamat tiedot ei ollut mennyt sille läpi.
Oli kuulemma vain nauranut räkäisesti ja sanonut ottavansa selvää näistä tietyistä persenaama-bussikuskeista ja heidän oppaistaan,joista osa on rumia kuin rullaverhot.
*En voi ryypätä ja sammua unohtaen kaiken,sillä huomenna on duunipäivä ja vastustan totaalista rappioteini-käyttäytymistä. So long 0,7l Jägermeister+muut juomat.
*Doom III kaatuilee silloin tällöin ja eteen ei ole tullut vielä yhtä ainutta niin pelottavaa ja karjua rumilusta kuin Mike. Elän toivossa...
*En ole nähnyt naistani päivään,vain kuullut puhelimessa...

p.s. naiseni ei ole se 0700- sarjan Tatjaana tai Turmushka.
*+Kaikkea muuta helvetin kivaa,joka ei pistä hymyilemään ihan ehdon tahdoin.
Koskaan ei ole vituttanut.
Tällä menoa mun Personal Diagnosis Order on hyvin vahvasti:
PSYCOPATH.