Känniääliöt
Tämä tapahtui jo lauantaina, koska olo sen jälkeen on pari päivää ollut hieman heikko jäi vitutuksen purkaminen näin myöhään.
Eli tapahtuipa polttareissa (omissani). Olimme viettämässä toista aktiivista päivää(yötä) tampereen yöelämässä. Olimme tovin olleet jo eräässä ravitsemusliikkeessä ja tuli aika siirtyä saniteettitiloja katsastamaan. Tässä vaiheessä pitänee todeta, että kaikilla seuruestaamme oli normaalit vaatteet emmekä aiheuttaneet pahennusta käytöksellämme.
Saniteettitiloissa tottakai oli jonoa joten jonotimme kaverin kanssa kiltisti vuoroamme. Oman vuoromme koittaessa pääsimme vihdoin helpottamaan oloamme. Tällöin kuulen selkäni takaa tönimistä ja mesoamista. Sieltähän kusilaarille jonon ohi rynni

hauispaidassaan (175-180cm /110-120kg) tiukkaa lihaa. Sanoin siihen asiallisesti, että pääset tähän olen just lopettamassa. Mutta tämä

päättikin käydä kuristamaan kaveriani joka teki tarpeitaan vieressäni. Tässä vaiheessa mietin hetkisen aikaa, että mitäs tämä nyt on ja harkinnassa oli päähänlyöntikisan aloittaminen (lähinnä kaverin koko ja agret sai järjen palaamaan omaan päähän hetkeksi ) Ilmeisesti kusihätä oli niin kova, että päätti lopettaa kuristamisen ja alkoi tekemään tarpeitaan. Itsellä oli siinä vaiheessa takana jo riittävän monta tuopposta avaamaan sanaisen arkkuni. Kysymys kuuluikin: Mikäs sua oikein vaivaa? Eikös kuurittelu kannattaisi jättää jos noin huonolle tuullelle tulee. Vastaus tähän meni jotenkin tähän tapaa: Saatana, kun pääsen täältä pois mä tapan sut. Kuittasin tuon naureskelulla ja lähdin pois.
Terassilla ollessani mietin, että pitäiskö wc:n

sanoa portsareille. Ennen kuin itse ehdin mitään tekemään samainen

puskee täysi höyry päällä terassin läpi meikälle huudellen: Sulla oli jotain asiaa wc:ssa. Johon totesin vain ettei mulla mitään asiaa sulle ole. Tässä vaiheessa

tuli iholle ja reteesti otti tuopin minulta ym. Itsellä alkoi pikku hiljaa mitta tulemaan täyteen niin portsari nappasi tän kaverin pois. Josta iso kiitos ja täydet pisteet.
Vituttaa vaan tuommoiset tyypit, koko ilta olisi ollut pilalla jos siitä olisi nujakointi alkanut. Huomasinpa taas miksen baareissa hirveästi viihdy...