Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Postin harmaahapsinen ämmä vitutti, kun kävin hakemassa lisäravinteet. Tökerösti määräsi minut lukemaan kännykästä sen saapumistekstiviestin numerolitanjan, kun yritin tarjota kännykkää. Luulisi olevan paljon helpompaa, että hän olisi sen ihan itse lukenut.

Se pistää itkettämään, mutta samalla sisäisesti nauramaan, kun musta jatkojohto heiluu iha mite sattuu painot käsis..se ei muistuta mitään tervettä, eikä mitään muuta kun sitä kun siimaleikkuri olis menny oikosulkuun.

Työt.... mutta enempi ihmetyttää. Ihmetyksen aihe on seuraava: tässäkin threadissa muutaman kerran aikaisemminkin olen huomannut että meissä +30 tai siinä lähellä 30v olevalla porukalla on tätä työuupumusta sekä kypsymistä siihen. Tässäkin nyt Powerhousu 29v ilmoitti että työt kypsyttää ja muutama +30 tunnustaa sitä samaa. Mutta kuinka ollakkaan kun sieltä sitten joku +20v elämää ja työ intoa täynnä optimisti kertoo ratkaisun kaikkeen. Miksi vitussa me ei älytty silloin 20vuotiaana että kuinka helppoa kaikki on ja töitä voi vaihdella lennosta sekä hakeutua siihen unelma ammattiin joka sitten on sitä saatanan ruusuilla tanssimista ja yhtä lomaa koko elämän. Osattiin varmaan odottaa että miten ajat/työt/talous ja koko työmaailma muuttuu +10vuodessa. Sekä kuinka sitten nämä nuoremmat intoa täynnä hehkuvat työnelämän uraohjukset sitten hoitavat kaikki niin täydellisesti.....
No tätä keskustelua voisikin jatkaa vaikka old school alueella.... mutta vituttaa niin työt kuin....... no antaa olla.

Toi olis kyllä hyvä avaus uudelle threadille.

Mä veikkaan, että nuorempana ei ole elintaso vielä noussut niin ei ole mistä karsia alaspäin. Nuorena elämä ei ole potkinut päähän niin tuntuu, että kaikki onnistuu. Ei ole vastuita perheestä, wanhenevista wanhemmista niin eipä paljon huoleta omakaan huominen. Ja ei olla tietenkään urauduttu nuorena yhden homman tekemiseen niin kaiken uuden aloittaminen on "helppoa", kun ei tavallaan tarvi pakittaa 10v menneisyyteen ja aloittaa tyhjästä ollen uudestaan märkäkorva.

Oon kyllä kelannut, että ammatinvaihto jossain vaiheessa olis kova juttu. Tarvii vaan ensin keksiä mikä se uus juttu vois olla mitä tekis seuraavan 10v. Jos suomen hygienialainsäädäntö ja byrokratia ois vähäisempi niin palaisin kotimaahan ja pystyttäisin *aidon* bbq paikan siedettävän ajomatkan päähän helsingin ytimestä ja myisin sellaista mättöä, että jengi ajaa sinne jonottamaan. Samasta luukusta sais myös maailman parhaan kahvin paikanpäällä paahdetuista pavuista. Toi ois mulle sopivaa downshiftaamista :)

edit. BBQ + kahvipaikan idean saa vapaasti pölliä ja minusta saa vakioasiakkaan, jos tuote toimii :D

Salilla, jossa käyn on myös pingispöytä ja nyrkkeilysäkki alakerrassa siten, että yläkerrasta näkee ikkunasta pingispöydän luo. Nyt pari kertaa pannut merkille kuinka lauma noin 15 vuotiaita tulee naistensa kanssa salille. Pojat tekevät pari toistoa liian isoilla painoilla ja kammottavalla tekniikalla, jonka jälkeen koko porukka painuu alakertaan pinkiponkia lätkimään. Mikähän järki on maksaa se 40-50€/kk jos käy pari kertaa pelaamassa pinkiponkia eikä muuten salilla käy lainkaan...

Ei tule kuuloonkaan että laittaisin eri valmistajan kiekkoja sekaisin tankoon, saati esim. kaksi vitosta ja kympin. Aina samanlaiset levyt molemmilla puolilla ja siten että kiekot ovat kokojärjestyksessä, isoimmat sisimpänä. Neuroottista, mutta takaa mielenrauhan.

25 horrible reactions to Chris Brown at the Grammys.
http://www.buzzfeed.com/mjs538/horrible-reactions-to-chris-brown-at-the-grammys

Siis kuinka saatanan idiootteja noi muijat on?

fuuuu_by_gamerdudexi.jpg

Mulla vähän samantyylinen. Mä en ikinä pistä penkkiin 25 kg painoja, ne kilot kun on paivamapia kuin muut kilot. Eli aina max 20 kg levyjä. Teidän, olen :david:
Kaikkihan nyt tuon tietää että ne 25kg punaiset limput painaa enemmän kuin esim. 20kg sininen ja 5kilon limppu perään. Ei niitä kannata käyttää.

Painot pitää myös olla painojärjestyksessä. Ja penkissä sininen aina alimmaisena. Muuten painaa liikaa.

Ja kaikki tietää myös, että metalliset 20kg limput painaa enemmän kuin ne paksummat versiot, joten niitä ei ainakaan maksimeihin laiteta!

Ja kaikki tietää myös, että metalliset 20kg limput painaa enemmän kuin ne paksummat versiot, joten niitä ei ainakaan maksimeihin laiteta!

Täällä mitä joskus punnittiin noita Leokon kumisia (painonnosto) levyjä sekä rautasia (voimanosto) kiekkoja, niin kumiset tais heittää sen 100g, kun taas esim rautaset kympin kiekot oli jotain 11,9kg ja siitä isommat heitti kanssa sen pari kiloa, joten kyllä tommonen 4 kiloa vaikuttaa jo vitusti kovissa maksimeissa. Noita rautasia ei tule siis koskaan käytettyä muutakuin pakon edessä, ja jossain mavessa on muutenkin vittumaista tommosilla kun kilisee ja tärähtelee ikävästi.

Itsellänikin on tuo paino neuroosi. Aina isoja 20 tai 15 kilosia, niiden järjestyksellä tosin ei ole väliä. Vituttaisi treenata salilla jossa on noita Leokon millin paksusia kiekkoja kun ei näyttäisi painot miltään :)

Itsellänikin on tuo paino neuroosi. Aina isoja 20 tai 15 kilosia, niiden järjestyksellä tosin ei ole väliä. Vituttaisi treenata salilla jossa on noita Leokon millin paksusia kiekkoja kun ei näyttäisi painot miltään :)

Jep :D Täällä tosin vuosi takaperin meni iso osa kiekoista uusiksi, tosin onneksi noi kumiset Leokot jäi. Suurin osa metallisista Leokoista vietiin ja tilalle tuli täynnä reikiä olevia kumikiekkoja.

Tänää ajatuksissani pumppailin face-pullia ja yks veto osu nenään. Näytti varmaa tyhmält vierestä, mut herätti hyvin :D Ei onneks tullu kovaa ettei alkanu verta tulemaan, sit oiski ollu hupaisaa.

Soluasuminen. Edellinen kämppis onnistu naaraamaan uskomattoman typerän muijan baarista. Kuuntelin sitä panemista 2kk putkeen joka pv, välillä kolmekin kertaa päivässä. Muutaman kerran nukuin peltorit päässä kun en jaksanu enää. No ne onneks muutti helvettiin ja tilalle tuli uus kaveri. Nyt on kk menny ja SEKIN on onnistunu naaraan jonkun tänne. Vittu mä voitan lauantaina lotossa ja muutan johkiin väestönsuojaan asumaan, 100km päähän kaikesta elävästä. Soluasuminen on saatanasta.

Soluasuminen. Edellinen kämppis onnistu naaraamaan uskomattoman typerän muijan baarista. Kuuntelin sitä panemista 2kk putkeen joka pv, välillä kolmekin kertaa päivässä. Muutaman kerran nukuin peltorit päässä kun en jaksanu enää. No ne onneks muutti helvettiin ja tilalle tuli uus kaveri. Nyt on kk menny ja SEKIN on onnistunu naaraan jonkun tänne. Vittu mä voitan lauantaina lotossa ja muutan johkiin väestönsuojaan asumaan, 100km päähän kaikesta elävästä. Soluasuminen on saatanasta.

Mites sun naiset? :D

Meidän koulun tiedotus. Täytyy jotakin kehitysvammaisten kerhoa pitää vuoden mittaan, ja satuin juuri sen tunnin olemaan poissa jolloin niitä vuoroja jaeltiin puolisen vuotta sitten. Yritettiin meiän ryhmäläisten kanssa udella, että koska ollaan vuorossa ja ymmärsin, että tästä päivästä lukien parin viikon kuluttua pitäisi olla - tämäkin tosin oli epävarmaa, koska se mimmi jonka hoteisiin lista jätettiin ei juuri koskaan ole koulussa. Nyt sitten tulee naamakirjaan viestiä, että miksette olleet paikalla. Vittu mitä paskaa :face:

Back
Ylös Bottom