Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Täällä nyt selvästi aliarvioidaan psyykkisten tekijöiden vaikutusta treeniin...

Oma on outouteni, mutta jos tankoon laitan 20kg levyjä, niin laitan alimmaksi tummemman siniset levyt, koska kuitenkin näen ne sivusilmällä esim. penkissä ja kyykyssä, treeni kulkee silloin paremmin, koska se on aggressiivisempi väri kuin ne vaaleamman siniset 20kg levyt. Jos alimpana olisi keltaiset 15kg levyt ja paino tangossa kaikkiaan sama kuin sinisten levyjen kanssa, niin ei siitä mitään tule, koska se on niin plaasu väri. Punaisia 25kg levyihin ei oikein ole mitään emotionaalista suhdetta ja käytän niitä lähinnä käytännön syistä vain räkki-vedossa ja jalkaprässissä. Lisäksi levyjen täytyy aina olla painojärjestyksessä... alimpana ei voi olla 15kg levyt jos seuraavat olisi vaikka 20kg, vaan sitten otan 15 kiloset pois ja laitan 20 kiloset alle ja sitten 15 kiloset takasin. Lisäksi tangossa kummankin puolen levyt täytyy olla samanlaiset. Meidän salilla on ainakin 4 - 5 eri merkkistä 20kg levymallia ja kummallikin puolen tankoa täytyy samassa kohtaa olla samanlainen levy. Salilla on myös ohuempia ja paksumpia 20kg levyjä ja ne ohuemmat näyttää niin pieniltä, että niitä en käytä kuin pakosta, jos yhtään ei ole paksumpia saatavilla.

Sama neuroosi T-101:n kanssa. Olen myös huomannut hauiskäännössä psygolokisen vaikutuksen lastaanko tankoon jotain pieniä hiluja, vai suoraan siniset 20kg limput. Tosin paksuja limppuja tähän en varta vasten hae, vaan nuo metalliset ohuemmat kiekot. Tästä saan myös psyykkeen tavoitella seuraavia 25kg limppuja päihin, enkä missään nimessä laittais sinne kakskymppisten perään vitosia.

Työt.... mutta enempi ihmetyttää. Ihmetyksen aihe on seuraava: tässäkin threadissa muutaman kerran aikaisemminkin olen huomannut että meissä +30 tai siinä lähellä 30v olevalla porukalla on tätä työuupumusta sekä kypsymistä siihen. Tässäkin nyt Powerhousu 29v ilmoitti että työt kypsyttää ja muutama +30 tunnustaa sitä samaa. Mutta kuinka ollakkaan kun sieltä sitten joku +20v elämää ja työ intoa täynnä optimisti kertoo ratkaisun kaikkeen. Miksi vitussa me ei älytty silloin 20vuotiaana että kuinka helppoa kaikki on ja töitä voi vaihdella lennosta sekä hakeutua siihen unelma ammattiin joka sitten on sitä saatanan ruusuilla tanssimista ja yhtä lomaa koko elämän. Osattiin varmaan odottaa että miten ajat/työt/talous ja koko työmaailma muuttuu +10vuodessa. Sekä kuinka sitten nämä nuoremmat intoa täynnä hehkuvat työnelämän uraohjukset sitten hoitavat kaikki niin täydellisesti.....
No tätä keskustelua voisikin jatkaa vaikka old school alueella.... mutta vituttaa niin työt kuin....... no antaa olla.

Jos noista kiekoista jotain "huumoria" pitäs repiä nii kyllä se on se klassine että haetaan(toiselta puolelta salia) hauiskääntöä varten mutkatangon päihin ne "isot" 10kg tai 5kg kiekot.
Ja kyllä, tiedän että ne isot voi olla kivemmat ku ne ei kolise jnejne:)

Asiasta kukkaruukkuun eli oli tossa viime viikolla semihauska tapaus tai ainaki itteä nauratti jälestä päi. Meidän salilla käy sellainen ulkomaalainen kaveri, joka aina boksailee tai vastaavaa huitoo siellä. Kerran se tuli sitten mulle juttelee
Boksari: "Hey man you do any martial arts or something?"
Meikäläine: "No."
Boksari: "Ok man, any wrestling then?"
Meikäläine: "No."
Boksari: "But man I see you come here all the time so why do you come here?"
Meikäläine: *pitkä tauko jonka jälkeen suomalaisella peruskankealla junttienglannilla* "Work out"
Boksari: *eka tuijottaa silmät levällää, sen jälkee pyöräyttää silmiä ja kävelee pois disapproving ilme naamalla*
Ei vissii heillä kotona Iranissa tykätä tälläisistä sunnuntaitreenajista:(
Tänään sitten sama kaveri tuli pukkarissa taas juttelee ja selitti miten väkivaltainen hän on ja kuinka hän tykkää tapella. Hänen kamppailulaji-valmentajansa oli kuulemma Iranissa joku 5x mestari. Pelkäsin henkeni puolesta.

No, näitten "toispaikkakuntalaisten" kanssa tulee muistaa, että jos suomalaisella on huono itsetunto ja kauhea egokriisi alati päällä, niin heillä se on tuhannenteen potensiin tai jotain. Sitä ei voi ihmismieli käsittää. Yhdelläkin oli aina vähintään yksi tyttöfrendi katsomassa kun se teki habaa sellaisella kauhealla ähkeellä ja puhkeella, minkä voisi kuvitella kuulostavan siltä miltä kuulostaa kun kaksi astmaattista elefanttia nussii. Sitten sarjan päätteeksi painot viskataan lattialle rinta rottingilla ja poseerataan peilille. Painot, niin, sellaiset kokonaan kromatut, niin pienet että ne voi unohtua käteen ja kuselle mennessä huomaa että mitä vittua?? Mistäs nää tuli. Tyypin jäljiltä oli aina räkki tyhjänä ja painot lattialla, joten kerran oli sitten pakko osoittaa kylttiä jossa todetaan, että painot paikoilleen. Oli niin kova kolaus itsetunnolle, että ei ole sen jälkeen käynyt. Tuli vissiin angsti kun vääräuskoinen ryhtyi opettamaan tms. No, lopputulos kelpaa kyllä näinkin, en valita. Nuo tulevat sellaisista yhteiskunnista, joissa homot tapetaan ja miehuutta korostetaan naurettavuuksiin asti, joten ei ole mikään ihme että erottuvat joukosta. Goldsilla aikoinaan näitä pyöri ja yksi oli jättänyt ryysynsä mun pukukaapin oven eteen, kun onnuin treenin jälkeen tyystin väsyneenä ja hiukan vittuuntuneena vaihtamaan asua. Sen kummemmin ajattelematta siirsin sen ryysyjä vähän pois tieltä, niin eikö tämä ryhdy karjumaan että mitä mää sen vaatteisiin kosken. Oli olevinaan oikein kovaa jätkää ja kauhee kyrpä otsassa, niin sanoin sille vaan että siirsin pois tieltä että saan oman kaapin auki. Eikö tää molota suu vaahdossa niin kuin kerjäis turpaansa ihan oikeesti, niin soin sille sellaisen katseen, tiedätte varmaan: silmät vähän harittaa ja naaman värikin jo kertoo että viimeinen sarja ois pitänyt jättää puristamatta, eikä silmien takana loista mikään, aivokäyrä on ihan suora. Ei sitten mehkannnut sen enempää, säikähti varmaan että saan slaagin siihen paikkaan ja hän joutuu elvyttämään..:D

Vittu... sähköpostilaatikossa oli taas yksi monista monista monista
"Saimme ilahduttavan runsaasti hyviä yhteydenottoja, joista yksi oli Sinun hakemuksesi. Kiitämme kiinnostuksestasi. Olemme edenneet hakuprosessissamme jatkohaastatteluvaiheeseen, joten valitettavasti tehtävä menee tällä erää Sinulta ohi."

Vituttaa kun ois tavallaan työpaikkoja tarjolla joka saatanan ilmansuunnassa, mutta en tiedä mihin haluan. Ja tällä hetkelläkin vakiduuni. Mutta ei vaan osaa kotiutua ja kauhee johonkin MUTTA MIHIN

Kokeileppa Näätämöä. Ois varmasti erilaista. :)

Työt.... mutta enempi ihmetyttää. Ihmetyksen aihe on seuraava: tässäkin threadissa muutaman kerran aikaisemminkin olen huomannut että meissä +30 tai siinä lähellä 30v olevalla porukalla on tätä työuupumusta sekä kypsymistä siihen. Tässäkin nyt Powerhousu 29v ilmoitti että työt kypsyttää ja muutama +30 tunnustaa sitä samaa. Mutta kuinka ollakkaan kun sieltä sitten joku +20v elämää ja työ intoa täynnä optimisti kertoo ratkaisun kaikkeen. Miksi vitussa me ei älytty silloin 20vuotiaana että kuinka helppoa kaikki on ja töitä voi vaihdella lennosta sekä hakeutua siihen unelma ammattiin joka sitten on sitä saatanan ruusuilla tanssimista ja yhtä lomaa koko elämän. Osattiin varmaan odottaa että miten ajat/työt/talous ja koko työmaailma muuttuu +10vuodessa. Sekä kuinka sitten nämä nuoremmat intoa täynnä hehkuvat työnelämän uraohjukset sitten hoitavat kaikki niin täydellisesti.....
No tätä keskustelua voisikin jatkaa vaikka old school alueella.... mutta vituttaa niin työt kuin....... no antaa olla.

No periaatteessa nuo parikymppiset on oikeassa. Jos työt vituttaa niin paljon kuin esim. Powerhousua, niin kyllä silloin kannattaa ottaa loparit. Ongelma on vain se, että jos on esim. asuntolainaa ja perhe, niin sitä ei voi vain ottaa lopareita.

Ensin 2 viikkoo flunssassa, sitte 1 viikko välissä ennen nielurisojen leikkausta ja tuolla viikollakaan ei saanut salille ees miettiä menevänsä, nyt sitte 3 viikkoo saikkuu ja tämähän meinaa että salille ei pääse 1,5kk :face:
Hyvin varmaa lähtee pihviä kun ruokavalio koostuu litanijasta nappeja ja vitamiineja sekä herasta ja jäätelöstä... Noh toivotaan että tulokset palautuu mahd. nopeeta ku taas pääsee salille.

Sama neuroosi T-101:n kanssa. Olen myös huomannut hauiskäännössä psygolokisen vaikutuksen lastaanko tankoon jotain pieniä hiluja, vai suoraan siniset 20kg limput. Tosin paksuja limppuja tähän en varta vasten hae, vaan nuo metalliset ohuemmat kiekot. Tästä saan myös psyykkeen tavoitella seuraavia 25kg limppuja päihin, enkä missään nimessä laittais sinne kakskymppisten perään vitosia.

Mä oon kans miettiny tätä filosofiaa ja kehittänyt (insinöörinä) mahdollsia ratkaisumalleja. Eräs niistä on, et kaveri latoo/vaihtaa aina treenipainot esim. penkkiin ja itse on vaikka säkki päässä. Näin saisi psykologian nollattua...

Mun mielestä tuo menee samaan sarjaan kuin se, että joitakin suunnattomasti vituttaa se kun joku laittaa kiekot "väärinpäin" tankoon.. Onko sillä nyt loppujenlopuks mitään vitun väliä mitä kiekkoja siellä tangossa on.

Miten päin kiekot ovat tangossa, on sillä merkitystä. Mulla on sellanen neuroosi, että jos on "yksipuoliset" kiekot ( ne Leokon (?) metalliset, missä on teksti vaan yhdellä puolella), lastaan ne tankoon aina tekstipuoli sisäänpäin. Jos esim. treenikaveri lastaa tankoon tavaraa ennen suoritustani, tarkastan, että levyt on "oikeinpäin" :D

Mulla vähän samantyylinen. Mä en ikinä pistä penkkiin 25 kg painoja, ne kilot kun on paivamapia kuin muut kilot. Eli aina max 20 kg levyjä. Teidän, olen :david:

Mua taas häiritsee jos penkkiä on liikuteltu metri suuntaan tai toiseen, tai kyykkytelineen paikkaa vaihdettu, hitto että se syö miestä. Yleensä siirränki penkin takas siihen paikkaan missä se suurinpiirtein oli viimeksi.

Mulle on kyllä ihan sama mitä painoja siellä tangossa on, toisinaan on esim. toisella puolella kympin kiekko ja toisella kaks vitosta :D

Mulle on kyllä ihan sama mitä painoja siellä tangossa on, toisinaan on esim. toisella puolella kympin kiekko ja toisella kaks vitosta :D

Mä etin aina mahollisimman samanlaiset kiekot. Jos ei löydy niin väri saa olla eri, tai malli mutta ei ikinä just kymppä ja kahta vitosta. Sit on vaihettava toisellekki puolella kaks vitosta jos ei kymppiä löydy vapaana :D

Nyt löyty kaikille kunnon vastarinnan kiiski, tähän on jollaki helvetisti sanomista :whip:

Itse en kyllä myöskään suosi 25kg kiekkoja, 15 ja 20 toimii.

No eihän sillä mitään väliä oo jossain hauiskäännössä tai lämmittelyissä, et minkälaisia kiekkoja siellä on. Kyllä mäkin pidän sit samanpainoisia kun teen jotain jolla on merkitystä, vaikka penkkiä, kyykkyä tai vetoa :) Ei oo mikään provo sit, ihan ok jos haluu käyttää samanlaisia painoja, mäkin käytin niin kauan kunnes yks sm-tason raskaan sarjan rakentaja väänti salilla haukkaria niin että oli toisella puolella 10 ja toisella kaks vitosta, ajattelin et jos sille ei oo väliä ni ei voi olla mullekaan! :D

Back
Ylös Bottom