Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Työt.... mutta enempi ihmetyttää. Ihmetyksen aihe on seuraava: tässäkin threadissa muutaman kerran aikaisemminkin olen huomannut että meissä +30 tai siinä lähellä 30v olevalla porukalla on tätä työuupumusta sekä kypsymistä siihen. Tässäkin nyt Powerhousu 29v ilmoitti että työt kypsyttää ja muutama +30 tunnustaa sitä samaa. Mutta kuinka ollakkaan kun sieltä sitten joku +20v elämää ja työ intoa täynnä optimisti kertoo ratkaisun kaikkeen. Miksi vitussa me ei älytty silloin 20vuotiaana että kuinka helppoa kaikki on ja töitä voi vaihdella lennosta sekä hakeutua siihen unelma ammattiin joka sitten on sitä saatanan ruusuilla tanssimista ja yhtä lomaa koko elämän. Osattiin varmaan odottaa että miten ajat/työt/talous ja koko työmaailma muuttuu +10vuodessa. Sekä kuinka sitten nämä nuoremmat intoa täynnä hehkuvat työnelämän uraohjukset sitten hoitavat kaikki niin täydellisesti.....
No tätä keskustelua voisikin jatkaa vaikka old school alueella.... mutta vituttaa niin työt kuin....... no antaa olla.
Täällä kanssa yksi, jota vituttaa vähän väliä, oikeastaan päivittäin, omat työt. Tai lähinnä tämä saatanan oravanpyörä.

Mutta tällä hetkellä kuitenkin vituttaa kaikista eniten tämä saatanan kuumetauti. Voi vittu! Näin aktiiviselle miehelle on kammottavinta mitä voi tapahtua, että joutuu olemaan päiväkausia kahlehdittuna sisätiloihin.

Sitten toinen parivaljakko. Itseni kanssa saman ikäiset jannut, jotka käyvät 5krt viikossa salilla ja kertaakaan en ole nähnyt, että jalkoja treenattaisiin. Tai edellispäivänä taisi toinen jannuista tehä reiden ojennusta sarjan tai kaksi. Penkki, dippi, ylätalja, vatsat, haukkari yms. ovat kuitenkin olennainen osa jokaista treeniä.
Heh, salilla jossa käyn, tuntuu että 90% kävijöistä on tämä ohjelma. Toisaalta mitä se mulle kuuluu mitä muut tekee mutta se nyt vaan näyttää vitun tyhmältä kun parilla kaverilla on oikeasti jo suhteellisen iso ja leveä (luonnostaankin) yläkroppa ja sitte sen yläkropan alla heiluu tyhjät S koon kolitsihousut. (ja ei, en ole tarkastanu niiden housujen kokoa)

Mutta tällä hetkellä kuitenkin vituttaa kaikista eniten tämä saatanan kuumetauti. Voi vittu! Näin aktiiviselle miehelle on kammottavinta mitä voi tapahtua, että joutuu olemaan päiväkausia kahlehdittuna sisätiloihin.

Mun pahin painajainen olisi että olisin syksyn kipeenä että en pääsis metsälle. Esim jalka paketissa tai vastaavaa. Olen joskus jopa yhden tarjotun työnkin hylännyt sillä syksyllä ei ole siinä mitään mahdollisuuksia saada lomia tai vapaita.

Perkele. Tulossa varmaankin sakko väärän henkilötiedon antamisesta, joka oli kylläkin täysin inhimillinen erehdys.
Annoin siis kolaritilanteen jälkeen puhelinnumeroni vahingossa väärin ja kolhitun autonomistaja ei saanut muhun yhteyttä. Myöhemmin poliisin kautta soitettiin ja pyydettiin selvittelemään.
Paljonko tosta tulee päiväsakkoja?

Perkele. Tulossa varmaankin sakko väärän henkilötiedon antamisesta, joka oli kylläkin täysin inhimillinen erehdys.
Annoin siis kolaritilanteen jälkeen puhelinnumeroni vahingossa väärin ja kolhitun autonomistaja ei saanut muhun yhteyttä. Myöhemmin poliisin kautta soitettiin ja pyydettiin selvittelemään.

Paskaa! Rekisterikilpi oletettavasti oli jo vastapuolen tiedossa niin minkä vitun takia olisit yrittänyt kusettaa puhelinnumeroa. Kolaritilanteissa otan kilven joka tapauksessa ylös vaikka
saisinkin puhelinnumeron.

Paskaa! Rekisterikilpi oletettavasti oli jo vastapuolen tiedossa niin minkä vitun takia olisit yrittänyt kusettaa puhelinnumeroa. Kolaritilanteissa otan kilven joka tapauksessa ylös vaikka
saisinkin puhelinnumeron.
Vastapuoli oli sen näkönen, että oli just saanu kortin. Eipä tainnut ottaa kilven numeroa ylös.

Paljonko tosta tulee päiväsakkoja?

...no eikait se ollut mikään viranomainen, jolle sen numeron annoit väärin. Mututuntumalla luulen, että voit väittää kolarin toiselle osapuolelle olevasi vaikka joulupukki kunhan et viranomaisille mene moista väittämään.

4 päivää kokonaan ilman nikotiinia ja tekis mieli tappaa joku! Ja nuo vapottelija-(tähän joku t-päätteinen ruma sana) tuolla ketjussaan väittää ettei nikotiini aiheuta riippuvuutta vaan se tapa. Joopa joo!

Auto ei toimi kunnolla. Käy kai vieläkin kolmella vaikka tulpanjohdot ja tulppa vaihdettu. Tulpanjohtoon tulee kyllä kipinää (kokeilin... Onneksi oli hanska kädessä :D ). Ideoita otetaan vastaan.

Pääasia että sillä pystyy kuitenkin ajamaan. Se on ahdistava tunne jos auto on hajalla ja se vaan seisoo pihalla tai jossain.

Auto ei toimi kunnolla. Käy kai vieläkin kolmella vaikka tulpanjohdot ja tulppa vaihdettu. Tulpanjohtoon tulee kyllä kipinää (kokeilin... Onneksi oli hanska kädessä :D ). Ideoita otetaan vastaan.

Pääasia että sillä pystyy kuitenkin ajamaan. Se on ahdistava tunne jos auto on hajalla ja se vaan seisoo pihalla tai jossain.

Kansi halki tai kannentiiviste. Venttiilivika. Tuossa ne seuraavat ja kalleimmat viat jos käy kolmella ja kaikkiin tulppiin tulee virta.

Kansi halki tai kannentiiviste. Venttiilivika. Tuossa ne seuraavat ja kalleimmat viat jos käy kolmella ja kaikkiin tulppiin tulee virta.

Pystyykö sanomaan mikä noista on todennäköisin? Auto lähtee käyntiin ihan normaalisti ja sillä pystyy myös ajamaan lähes normaalisti (tehoa on luonnollisesti vähemmän).
Tyhjäkäynnillä tuntuu pientä tärinää.

Auto menee korjaamolle ensi viikolla.

Tuleeks sille pimeenä olevalle pytylle bensaa?

Miten vitussa voi väsyttää näin paljon?!

Vituttaa tää nykyinen työ tällä hetkellä yli kaiken. En vaa jaksa enää. Mä en jaksa enää tätä vitun paskapalkkaa(voiko sitä edes palkaksi kutsua?), mä en jaksa sitä, että multa odotetaan koko aika jatkuvasti kaikkea lisää ja kun nyt jo muutenkin teen ihan helvetikseen töitä - ja ainoastaan tekemättömistä valitetaan tai siitä mitä voisin tehdä vielä paremmin. Onneks tää työ loppuu kuukauden sisällä ja jos ei loppuis, niin mulla varmaan sanois pää poks aika nopeasti.

Ja vituttaa eniten tässä se, että ollessani kipeänä kolme päivää, niin mun pitää tehdä noi päivät nyt takaisin ja se tietää mulle sellaista kivaa reilun kahden viikon työputkea, ei mitään viikonloppuja vietellä vaan töissä(mahtavaa!!). Ja kun muutenkin jo vituttaa tää työ varsinkin nyt jo itsessään, niin tällänen työputki on kyl niin vitun perseestä. Teen siis about 8-10h päiviä.. where is my life...

Miten vitussa voi väsyttää näin paljon?!

Vituttaa tää nykyinen työ tällä hetkellä yli kaiken. En vaa jaksa enää. Mä en jaksa enää tätä vitun paskapalkkaa(voiko sitä edes palkaksi kutsua?), mä en jaksa sitä, että multa odotetaan koko aika jatkuvasti kaikkea lisää ja kun nyt jo muutenkin teen ihan helvetikseen töitä - ja ainoastaan tekemättömistä valitetaan tai siitä mitä voisin tehdä vielä paremmin. Onneks tää työ loppuu kuukauden sisällä ja jos ei loppuis, niin mulla varmaan sanois pää poks aika nopeasti.

Ja vituttaa eniten tässä se, että ollessani kipeänä kolme päivää, niin mun pitää tehdä noi päivät nyt takaisin ja se tietää mulle sellaista kivaa reilun kahden viikon työputkea, ei mitään viikonloppuja vietellä vaan töissä(mahtavaa!!). Ja kun muutenkin jo vituttaa tää työ varsinkin nyt jo itsessään, niin tällänen työputki on kyl niin vitun perseestä. Teen siis about 8-10h päiviä.. where is my life...
Teet sen mitä kerkeät 8 tunnin aikana tehä etkä pidä turhaa kiirettä. Rennosti vaan, et sä sieltä potkuja saa ja vaikka saatki potkut nii aivan sama, ei maailma siihen kaadu.

Teet sen mitä kerkeät 8 tunnin aikana tehä etkä pidä turhaa kiirettä. Rennosti vaan, et sä sieltä potkuja saa ja vaikka saatki potkut nii aivan sama, ei maailma siihen kaadu.

Ongelma on siinä ettei täs duunis voi ottaa rennosti, ku on kymmenen asiaa mielessä mitkä on pakko tehdä. Jos saan potkut, maailma ei kaadu siihen, mutta mun kynnys muuttaa takaisin vanhempien nurkkiin on suuri.

Kuulostaa aika mielenkiintoiselta tää sairaslomamenettely. Kannattaa ehkä tutustua työlainsäädäntöön ja/tai olla ammattiliittoon yhteydessä. Mitä hommia teet?

Kuulostaa aika mielenkiintoiselta tää sairaslomamenettely. Kannattaa ehkä tutustua työlainsäädäntöön ja/tai olla ammattiliittoon yhteydessä. Mitä hommia teet?

Ihan laillista valitettavasti.

Hämeenlinnassa vaikutan. Turussa en ole käynyt moneen vuoteen. Onneksi. :D Ja olen tuotekehityksen insinööri, mutta kun niitä oman alan töitä ei näy eikä kuulu, vaikka kyttäät koko ajan molia ja lähettelet työhakemuksia sinne tänne. Avoimia työhakemuksiakin on mennyt jokunen, mutta vain yhdestä tuli vastaus, että katsellaan jos jotain löytyy. Viime viikolla pääsin työhaistatteluun asti, mutta sieltä ei ole tullut vielä päätöstä. Varaudun kuitenkin pahimpaan. Nyt on vaan pakko jumittaa tässä paskassa vielä jonkin aikaa.
Jepos, no eiköhän sieltä alan hommiakin tärppää jos on rapala koko ajan vetämässä. Ite tein myös muutaman vuoden apinan hommia ennen kuin sain alan hommia. Muutaman vuoden jaksoi kattella niitä elektroniikka-inssin hommia ja sitten loikkasin työnjohtopuolelle. Sulla hyvä, että olet kuitenkin pysynyt työelämässä vaikkei alan hommia ole löytynytkään - huomioidaan ainakin meillä työnhaussa vrt kotona istuneet hanurin kaivajat.

Miten ihmisen ajatusmaailma voi muutamassa vuodessa heittää toisesta laidasta toiseen. En tiedä, mutta ei tää mikään mukava olotila ole. Ikinä ei olisi pitänyt sotkeutua IT-alalle vaan pitää harrastukset harrastuksina.
Samaa miettinyt itekin... mutta ei sitä vaan voi millään tietää, että mikä nappaa sitten kun sitä alkaa tosissaan duunikseen vääntämään... luulisi tosin, että jos harrastuksesta saa ammatin niin aika vahvalla pohjalla ollaan. Itelläkin meni inan verran metsään kun kouluttauduin muinoin tekniikan alalle. Olisi pitänyt suoraan suunnata kauppakorkeaan tms, mutta kiinnosti muutenkin elektroniikka / IT, niin ei käynyt edes mielessä... Nykyisestä duunista tykkään tosi paljon ja ei ole pitkään aikaan vituttanut mennä töihin. Rutiinihommista en niinkään pidä, mutta kehitystouhut on todella mieluisaa settiä.

Pystyykö sanomaan mikä noista on todennäköisin? Auto lähtee käyntiin ihan normaalisti ja sillä pystyy myös ajamaan lähes normaalisti (tehoa on luonnollisesti vähemmän).
Tyhjäkäynnillä tuntuu pientä tärinää.

Auto menee korjaamolle ensi viikolla.

Ei noilla ole oikeastaan mitään väliä että mikä niistä olis todennäköisin sillä kaikki nuo ovat siitä kalliimmasta päästä. Ja aikalailla samalla lailla tehtäviä remppoja. Tuo bensa saanti kanssa viellä kannattaa tarkistaa, mutta noita vikoja heittäessä oletin että se on jo tarkistettu.

Back
Ylös Bottom