Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En minä usko, että useimmat edes ajattelevat asiaa sen kummemmin. Kun on totuttu laskemaan, että 4*20 kiekoilla tulee sata, niin laitetaan ne tottumuksesta etenkin, jos ovat sopivasti ulottuvilla.
Niin. Tyhmät wannabe-bodarithan ei osaa edes laskea, vaan pitää käyttää värikoodeja... Matkaaki oli noihin kiekkotelineisiin monta metriä, joten on pakosti kyse jostain muusta, kuin tottumuksesta. Tai sitten se tottumus on se, että "4x sininen on cool".

Ainakin salil mis mä käyn on noita 20kg limppuja ihan pirusti....
Nyt ei puhuttu salista, jossa sinä käyt. Täällä löytyy jokaista mahdollista kiekkoa vaikka kuinka paljon.

Jos ette ole paikalla, ette voi tietää. Tämä ei ole teidän komedianne, vaan minun.

hklrt

Vituttaa ihmiset jotka alkaa itkeen jostaki itsestään selvyydestä. Lisäks ku niil on omat taidot jo nii hukassa nii ei mun mielestä silloin pidä alkaa neuvoon toisia. :face: Se ois vähän niinku mä menisin kertoon bullille miten sen kuuluis treenata. Lisäks vituttaa ihmiset jotka nauttii siitä neuvomisesta! ei huh huh! menkäähä vittuun kaikki pätijät

E: sitten vielä vituttaa just vituttaa ihmiset jotka kokoajan hokee jotain "ihanko tosi". esim. mä: hei näihän tää menee! x: ihanko tosi?
Tiiän yhen tyypin joka tekee tätä KOKO SAATANANAN AJAN. Vituttaa tollaset näsäviisaat ihmiset. Oon vaan päätelly, että sen on pakko jotenki saaja suunsa auki joka keskustelussa, muttei sen äiskä oo opettanu sille muutako noi 'ihanko tosi' jauhamiset.

Tangoista puheenoleen pientä salikomediaa aiheuttaa tyypit, jotka tekee työsarjansa 100 kilolla penkissä ja kyykyssä. Ensiksi lastataan siniset päihin (60kg), jonka jälkeen keltasta päälle (90kg). Sitte tietenki revitään ne keltaset pois ja käydään kuskaamassa samanlaiset siniset edellisten kaveriksi, jolloin saadaan se komea 100kg eli 4x20kg sinistä kiekkoa.

Ei mitään maailman suurin rikos, mutta miksei voi vaan lyödä yksinkertaisesti vitosen kiekkoja siihen perään kun on jo 90kg tangossa muutenki?
Olen huomannut, tai ainakin luulen, että mitä enemmältä rauta näyttää, sitä totisemmin sen alitajuntaisesti yrittää nostaa. Joskus kun on tollaisia leveitä 15 ja 20 kiloisia, tuntuu tsemppi nouseva paremmin, kuin että päissä olisi jotain pieniä "lyijypainoja" jotka ei näytä miltään.

Vertailun vuoksi, kilo styroksia on yllättävän kevyt nostaa verrattuna kiloon lyijyä. Tämä johtuu nimenomaan esineen koosta jonka nostoon alitajuntaisesti valmistautuu.

Tangoista puheenoleen pientä salikomediaa aiheuttaa tyypit, jotka tekee työsarjansa 100 kilolla penkissä ja kyykyssä. Ensiksi lastataan siniset päihin (60kg), jonka jälkeen keltasta päälle (90kg). Sitte tietenki revitään ne keltaset pois ja käydään kuskaamassa samanlaiset siniset edellisten kaveriksi, jolloin saadaan se komea 100kg eli 4x20kg sinistä kiekkoa.

Ei mitään maailman suurin rikos, mutta miksei voi vaan lyödä yksinkertaisesti vitosen kiekkoja siihen perään kun on jo 90kg tangossa muutenki?

Itse teen noin lähes joka penkkipäivä, sarjat on olleet tällä hetkellä 8x-> 70, 90, 105, 120 ja 140kg ja on mukavampi ja nopeampi laskea kiekot kun ei tarvitse pähkaillä ja jos laittaa 90kg jälkeen (tuntuisi typerämmältä laittaa molempiin päihin 20,15,5 ja 2,5kg lätkät) 105kg niin kuitenkin haluaa ottaa ne pikku levyt pois välistä ennen 120kg ja 140kg sarjoja joten miksi sitä ei tekisi jo 90kg kohdalla.

En muuten jostain pysty jättämään alle pieniä kiekkoja, jotenkin on pakkomielle ottaa esim viiden kilon kiekot ensin alta pois vaikka haluaisi nostaa esim. 110kg niin vaihdan aina ne vitosen levyt sieltä välistä pois ja laitan ensin ne isommat kakskymppiset ja sitten vasta takaisin ne 5kg kiekot päälle. Jotenkin tuntuu että tekisi jotain majesteettirikosta (http://fi.wikipedia.org/wiki/Majesteettirikos) jos jättää väliin ne pikku limput.

Vituttaa kaikki naiivit idealistit, jotka luulee pelastavansa kaikki ihmiset, eläimet, luonnon ym. hetkessä maailmaa syleilevillä epärealistisuuksillaan. Että pitääkin opiskella sellaisia aloja, joissa valtaosa porukasta kuuluu em. ryhmään. Menee usko koko ihmiskuntaan.

miten sulle tulee ees mieleen ajatella jotain tollasta salilla? vituttaako se sua jotenkin? eikö itellä nouse 100 vaikka kuinka yrittää?

Vertailun vuoksi, kilo styroksia on yllättävän kevyt nostaa verrattuna kiloon lyijyä. Tämä johtuu nimenomaan esineen koosta jonka nostoon alitajuntaisesti valmistautuu.
Eikö kannattaisi siis penkata pelkillä 2,5kg kiekoilla?

Itse joskus vaihdan pari pienempää kiekkoa isompaan jotta siitä ylöspäin on loogisempi nostaa painoa. 1-2 min taukoa kuitenkin, hyvin aikaa vaikka mihin.

miten sulle tulee ees mieleen ajatella jotain tollasta salilla? vituttaako se sua jotenkin? eikö itellä nouse 100 vaikka kuinka yrittää?
Sinä olet ilmeisesti niitä vajakeita, jotka ei osaa edes laskea. Ei näköjään isot alkukirjaimetkaan tunnu luonnistuvan.

Hienoa, että tämä aiheuttaa epäolennaista keskustelua muiden kokemuksista, jotka ei liity tähän omaan salikomedia-tapaukseeni mitenkään. Todella hienoa. :hyvä:

Sinä olet ilmeisesti niitä vajakeita, jotka ei osaa edes laskea. Ei näköjään isot alkukirjaimetkaan tunnu luonnistuvan.
olin siis oikeessa, mut tsemppiä sulle, kyllä se 100 vielä joskus nousee.
Btw sun pitää käyttää ei:n tilalla eivät-sanaa noissa lauseissa

Hienoa, että tämä aiheuttaa epäolennaista keskustelua muiden kokemuksista, jotka ei liity tähän omaan salikomedia-tapaukseeni mitenkään. Todella hienoa. :hyvä:
Jos näkisin jonkun lastaavan 100kg muilla kun sinisillä kiekoilla niin antasin sille turpaan

olin siis oikeessa, mut tsemppiä sulle, kyllä se 100 vielä joskus nousee.
Onko se jotenki olennainen tieto, jos nostan penkistä esim. 37,5kg penkkipaidalla? Sillonko ei saa naureskelle toisten tekemisille?
Ja minkä takia se sua tai ketään muitakaan liikuttaa, mikä on mun mielestä huvittavaa salilla?

Mun mielestä tuo menee samaan sarjaan kuin se, että joitakin suunnattomasti vituttaa se kun joku laittaa kiekot "väärinpäin" tankoon.. Onko sillä nyt loppujenlopuks mitään vitun väliä mitä kiekkoja siellä tangossa on.

Tästä tulikin mieleen vanhalla salilla jotain ylä-aste - lukioikäisiä kolme poikaa. Yksi teki sarjaa 50kg, toinen 60kg ja kolmas 70kg ja joka kerta, kun tekijä vaihtui, vaihtui myös kiekot. Eli tangon päissä oli aina joko keltaiset, siniset tai punaiset kiekot sen sijaan, että olisi laittanu 5kg:n painoja.

Mun mielestä tuo menee samaan sarjaan kuin se, että joitakin suunnattomasti vituttaa se kun joku laittaa kiekot "väärinpäin" tankoon.. Onko sillä nyt loppujenlopuks mitään vitun väliä mitä kiekkoja siellä tangossa on.

Eiköhän tää naljailu pitäs lopettaa, Burden punottaa kohta ku 20kilon limppu :david:

Jos noista kiekoista jotain "huumoria" pitäs repiä nii kyllä se on se klassine että haetaan(toiselta puolelta salia) hauiskääntöä varten mutkatangon päihin ne "isot" 10kg tai 5kg kiekot.
Ja kyllä, tiedän että ne isot voi olla kivemmat ku ne ei kolise jnejne:)

Asiasta kukkaruukkuun eli oli tossa viime viikolla semihauska tapaus tai ainaki itteä nauratti jälestä päi. Meidän salilla käy sellainen ulkomaalainen kaveri, joka aina boksailee tai vastaavaa huitoo siellä. Kerran se tuli sitten mulle juttelee
Boksari: "Hey man you do any martial arts or something?"
Meikäläine: "No."
Boksari: "Ok man, any wrestling then?"
Meikäläine: "No."
Boksari: "But man I see you come here all the time so why do you come here?"
Meikäläine: *pitkä tauko jonka jälkeen suomalaisella peruskankealla junttienglannilla* "Work out"
Boksari: *eka tuijottaa silmät levällää, sen jälkee pyöräyttää silmiä ja kävelee pois disapproving ilme naamalla*
Ei vissii heillä kotona Iranissa tykätä tälläisistä sunnuntaitreenajista:(
Tänään sitten sama kaveri tuli pukkarissa taas juttelee ja selitti miten väkivaltainen hän on ja kuinka hän tykkää tapella. Hänen kamppailulaji-valmentajansa oli kuulemma Iranissa joku 5x mestari. Pelkäsin henkeni puolesta.

Täytyy kyllä myöntää, että täälläkin työ ottaa päähän. Menin vajaa 3 vuotta sitten lupautumaan satunnaiseen komennushommaan, jonka piti kestää korkeintaan puolitoista vuotta. Mutta kuinkas kävikään? Edelleen joudun käymään komennuksella, vaikka en tosiaankaan jaksaisi/haluaisi sitä tehdä. Vuodessa tulee vajaa 100 matkavuorokautta, joten enemmän olen reissussa, kuin kustannuspaikalla. Näillä näkymin joudun käymään ainakin tämän vuoden loppuun, eli melkein 4 vuotta kerkiää tulla täyteen. Noh, on aivan varmasti viimeinen kerta, kun suostun mihinkään vapaaehtoisesti..:jahas:

Vituttaa vitun ankarasti kun ei saa töitä mistään. Lukio käyty ja syksyllä opiskeleen lisää, mutta tämä väliaika kun ei ole ammattia niin kyllä on työt kiven alla. Metallihommia tuli kyllä 4kk viime kesä-syksynä tehtyä eli asiallinen työtodistus löytyy, mutta joka paikassa näyttää olevan riittävästi työntekijöitä -,-Vittu.

Salikomediaa on siis se, että siirtelee painoja paikasta toiseen enemmän, kun vois siirrellä vähemmän. Pitäis varmaan vähentää toistoja ja sarjoja.

Vituttaa kun ois tavallaan työpaikkoja tarjolla joka saatanan ilmansuunnassa, mutta en tiedä mihin haluan. Ja tällä hetkelläkin vakiduuni. Mutta ei vaan osaa kotiutua ja kauhee johonkin MUTTA MIHIN

Back
Ylös Bottom