Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa 2011 veronpalautusformien täyttäminen. Ei saatana ole todellista, että pitää 2009 vuodelta asti kertoa jokaiselle päivälle missä maassa olen ollut milloinkin. ffffffuuuucckkkk. menee PIKKUSEN kauan noita läystäkkeitä ja kalentereita täyttäessä. ONNEKSI kuitenkin pääsen "helpolla", eli riittää että toimitan tiedot asianajajalle joka sit täyttää oikeet laput mun puolesta. Vois muuten hermot mennä tän kanssa ihan kunnolla. Onneks oon ollut melkein kaukaa viisas ja työreissujen päivät on jemmassa, tarvii vaan lomareissujenkin päivät kaivaa esiin wanhoista maileista missä on vahvistukset lennoille.

Mulle on kyllä ihan sama mitä painoja siellä tangossa on, toisinaan on esim. toisella puolella kympin kiekko ja toisella kaks vitosta :D

Tossa on se ongelma, että jos vitoset on yhtä leveitä kuin kympit, niin tanko ei ole enää ihan tasapainossa. Tämä johtuu siitä, että mitä kauempana paino on tangon keskikohdasta, sitä suuremman vääntömomentin se aiheuttaa tankoon. Jos miettii, että toisella puolella olis vaikka 25 kg:n kiekko ja toisella puolella 5 kappaletta 5 kg:n kiekkoja, niin tangon painopiste on paljon lähempänä sitä puolta, jossa on noita 5 kg:n kiekkoja. Samasta syystä en itse laita tankoon ikinä esimerkiksi toiselle puolelle kumista kiekkoa ja toiselle puolelle rautaista. Rautakiekot on nimittäin epäsymmetrisen muotoisia, joten niiden painopiste on vähän eri kohdassa kuin symmetristen kumikiekkojen.

Kuka helvetti on ylipäänsä joku Chris Brown ja miten saatanassa voisi joidenkin random muijien kommentit kiinnostaa.

No kuinka saatanan idiootteja noi on kun laukovat tuollaisia juttuja. Chris Brown hakkasi Rihannan sairaalakuntoon joku vuosi sitten ja noi akat sitten laukovat tollaisia. Mua vituttaa toi tyhmyys.

Ai että tämän Suomen terveyden huollon kanssa, tai postin, kumpi vain. Meikäläinen on vuoden odotellut jatkohoitoa, kun olen elänyt siinä luulossa, että minun vaivaa ei ole merkitty kiireelliseksi. Noh, eilen oireet meni aika pahaksi, ja kävin ensiavussa, niin kuulemma jatkotoimenpidepyyntö on hävinnyt matkalle. Turhaan olen siis odotellut. Nyt kuulemma sentään alkaa tapahtua. Oireet kun olisi olleet pirusti lievemmät, kun olisi vuosi sitten hoidettu.

Voisin vaihteeksi valittaa vähän ulkona olevasta säästä. Oma kenkävalintakin aika :face: Pakko kai ottaa tämä tasapainoharjoittelun kannalta ja kipaista kumpparikaupan kautta kotiin.

Vituttaa kun ois tavallaan työpaikkoja tarjolla joka saatanan ilmansuunnassa, mutta en tiedä mihin haluan. Ja tällä hetkelläkin vakiduuni. Mutta ei vaan osaa kotiutua ja kauhee johonkin MUTTA MIHIN

Voin kuvitella tuskasi. On varmaan ihan perseestä kun on vakituinen työ ja sen lisäksi tarjotaan töitä joka suunnasta.

Joko oon tulossa kipeeksi: maha vähä outo ja kuumeinen ja väsyny olo, tai sitten kone on leikkaa muuten kiinni. Ja lisäksi kaikki paitsi muna on menossa päin vittua.

Tai noh, on tossa onneksi jotain positiivistakin silti, saanu kymmenen kiloa painoa pois vuoden alusta.

En tiedä, voiko tätä varsinaisesti salikomediaksi (vielä) laskea, mutta naurattipa kuitenkin. Liityin loppuvuodesta erään kuntosalin jäseneksi, ja jäsenyyteen kuuluu saliohjelma ja omaohjausta X kertaa vuodessa. Nyt uusi "PT":ni soitteli, ja varasimme ajan opastusta varten. Juttelimme jo näin etukäteen jo vähän tavoitteistani, ja summatakseen keskustelun hän ilmoitti laittavansa tavoitekohtaan "kiinteytyminen". Odotan siis innolla uutta saliohjelmaani, joka tulee luultavasti olemaan luokkaa 4 X 50 toistoa 3 kg vastuksilla reiden lähentäjiä ja loitontajia purkka suussa. :D

En tiedä, voiko tätä varsinaisesti salikomediaksi (vielä) laskea, mutta naurattipa kuitenkin. Liityin loppuvuodesta erään kuntosalin jäseneksi, ja jäsenyyteen kuuluu saliohjelma ja omaohjausta X kertaa vuodessa. Nyt uusi "PT":ni soitteli, ja varasimme ajan opastusta varten. Juttelimme jo näin etukäteen jo vähän tavoitteistani, ja summatakseen keskustelun hän ilmoitti laittavansa tavoitekohtaan "kiinteytyminen". Odotan siis innolla uutta saliohjelmaani, joka tulee luultavasti olemaan luokkaa 4 X 50 toistoa 3 kg vastuksilla reiden lähentäjiä ja loitontajia purkka suussa. :D

Elixialta mulle tuputettiin kanssa tota "omaohajusta", vaikka kuinka sanoin ettei ole tarvetta moiselle. Päättyi sanoihin "saat valita itse naisen tai miehen, onhan se nyt kivempi treenata kun joku seisoo vieressä." Ei ole. En ottanut jäsenyyttä.

Kuulostaa kyllä uskomattomalta paskalta... Ensinnäkin sanan kiinteytys käyttö ja sitten se että ohjaaja asettaa tavoitteet. :D

Tänään oli salilla taas nuoret pojat vauhdissa. Ei kovin suurta komediaa, mutta aina tuo nostaa hymyn huulille. Kolme noin 15-vuotiasta poikaa tuli tänään salille, joista yhdellä oli salivaatteet ja muut farkuissa ja skeittikengissä (paha sanoa oliko ulkokengät). Ensin tietysti suunnattiin tekemään penkkiä, jota sitten hinkattiin hyvin hitaasti ringissä. Sarjoja jokainen teki varmaan kolme, mutta aikaa tähän kului noin puoli tuntia ja aina sarjan välissä istuttiin kolmella penkillä näpräämässä kännyköitä. Onneksi ei ollut ruuhkaa, joten eivät olleet tiellä. Tämän jälkeen oli tietysti vuorossa maailman laiskinta kuntopyöräilyä ja yksi kaveri alkoi tekemään taljassa eristäviä liikkeitä. Onneksi tässä vaiheessa sai oman treenin loppuun, sillä virnistelylle ei olisi tullut muuten loppua.

Kaajoin kupillisen teetä kyynärvarren pääle ja onnistuin vielä kaataa sen sillee että melkee koko kyynärvarsi on punasena. :curs:

Tänään oli salilla taas nuoret pojat vauhdissa. Ei kovin suurta komediaa, mutta aina tuo nostaa hymyn huulille. Kolme noin 15-vuotiasta poikaa tuli tänään salille, joista yhdellä oli salivaatteet ja muut farkuissa ja skeittikengissä (paha sanoa oliko ulkokengät). Ensin tietysti suunnattiin tekemään penkkiä, jota sitten hinkattiin hyvin hitaasti ringissä. Sarjoja jokainen teki varmaan kolme, mutta aikaa tähän kului noin puoli tuntia ja aina sarjan välissä istuttiin kolmella penkillä näpräämässä kännyköitä. Onneksi ei ollut ruuhkaa, joten eivät olleet tiellä. Tämän jälkeen oli tietysti vuorossa maailman laiskinta kuntopyöräilyä ja yksi kaveri alkoi tekemään taljassa eristäviä liikkeitä. Onneksi tässä vaiheessa sai oman treenin loppuun, sillä virnistelylle ei olisi tullut muuten loppua.

99% samalla salilla käyvistä noin 15-17 vuotiaista treenaa tuolla, ehkä tekevät vähän useamman liikkeen, mutta suunnilleen kuitenkin. Toki olen huomannut, että "naistenpuoli", jossa vatsalihaslaitteet sijaitsevat alkaa täyttyä aina viittä vaille viisi, viittä vaille kuusi ja viittä vaille seitsemän johtuen siitä, että jumpat joissa loppuvat tasalta ja naisjoukko virtaa pukukoppiin sen salin osan läpi.

Eilen oli aika hauskan näköstä touhua kun neljä jannua treenasi porukassa, kaikki neljä aina samalla laitteella. Kyllä siinä vähän ehkä pitkät palautukset tulee, jos sarja kestää siinä minuutin ja mahdollisesti vielä vaihtaa painoja :D

Joku biaatch teki tänään HC-jalkatreenit, prässiin ladattiin neljä 2,5kg:n limppua ja sillä tehtiin sitten jotain 50+ maratonsettejä.

http://www.t-nation.com/free_online...raining_performance/the_ultimate_legs_program

"A) Leg press

Warm up: 3-4 sets
Work sets: 2 x 50, 2 x 100"

Jos naisella oli tuo kyseinen ohjelma menossa? :D

Omalla salilla on myös pari komedian aihetta. On kaksi n.55v miestä, jotka treenaa kahestaan. Kaverit vaan juttelee niinku pari kymppiset pojat, vittua ja muita vastaavia sanoja lentelee koko ajan. Meinaa aina revetä ku on treenit samaan aikaan kuin pari valjakolla. Ja allekirjoittanut on itse 17v.

Sitten toinen parivaljakko. Itseni kanssa saman ikäiset jannut, jotka käyvät 5krt viikossa salilla ja kertaakaan en ole nähnyt, että jalkoja treenattaisiin. Tai edellispäivänä taisi toinen jannuista tehä reiden ojennusta sarjan tai kaksi. Penkki, dippi, ylätalja, vatsat, haukkari yms. ovat kuitenkin olennainen osa jokaista treeniä.

Back
Ylös Bottom