Kaupan kassalla, bussin ratissa ja siivouskärryjen takana.
Jatketaan viellä listaa eli pätkätöissä ja hoitoalalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaupan kassalla, bussin ratissa ja siivouskärryjen takana.
JN ja Carcayu voin samaistua teihin... ja hauskaa että on muitakin +30v ihmisiä joille jo alkaa duunit riittää, en ole yksin. Itse olen kanssa vakavasti harkinnut paikan vaihtoa/alan vaihtoa tai jopa opiskelua. Ja kävipä jopa mielessä että rupeisin vaan loisimaan, onhan tässä jo maksettu monia vuosia kaikenmaailman veroja/sosseja/tellejä jne. Olis jo aika saada noistakin osa takaisin.
Joku aika sitten alkoi nuo ajatukset päässä pyöriä ja sitten etsin viellä pakkikselta jotain omaa postausta kun tuli vastaan monta keskustelua töistä ja kaikissa oli sama piirre. Noin parikymppiset uskoivat saavansa ihanne työnsä ja ihmettelivät ja pätivät kuinka joku valittaja on väärällä alalla jne. No kun itsekin ovat olleet samassa +10vuotta niin eipä enää ruusuilla tanssimista tapahdu.
Kertokaa mulle, missä hitossa se työvoimapula on.

Kaverilla saattoi olla diabetes ja verensokerit alhaalla. =)Tänään vielä naurahdin, kun näin hänen syövän "palautukseksi" pukkarissa snickers-patukan ja joi vielä kaupan päälle pillimehun![]()