Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jos ei ole mitä moninaisimpia terveysongelmia (kaikkea aina migreenistä huimauksen ja nenäverenvuodon kautta aina yleiskuvotukseen ja allergiaoireisiin asti), niin vähintäänkin uniongelmia löytyy. Yleensä molemmat saa kätevästi samaan pakettiin, kuten tänään. Kukahan kertois riittävän painokkaasti mun ihan omiaan touhuilevalle elimistölle, että aamuyöllä saatana soikoon nukutaan, eikä haahuilla hereillä.

Mun elimistölle vois joku kertoa kanssa. Alle 2 tuntia sain varmaan taas nukuttua ja nyt silmät ristissä töissä. Ei oo nä aamuvuorot yhtään mua varten

Liian myöhälle venyvät treenit. Nukkumaan ei oikein pääse ennen kahta eikä silloinkaan oikein väsytä. Yöllä näkee kummallisia unia ja heräilee jatkuvasti.

it-ala, kusta JA paskaa

kusipaskaa. Eikä se siitä vaihtamalla parane. Olen vakavissani suunnitellut meneväni vanhoilla päivillä vielä ammattikouluun hankkimaan jonkun oikean ammatin. Olen valmis lähes puolittamaan palkkani, jos tämän paskan voisi vaihtaa johonkin mielekkääseen työhön.

Jos ei ole mitä moninaisimpia terveysongelmia (kaikkea aina migreenistä huimauksen ja nenäverenvuodon kautta aina yleiskuvotukseen ja allergiaoireisiin asti), niin vähintäänkin uniongelmia löytyy.

Nythän on ilmat olleet aika kuivakkaat, voi aiheuttaa (tai pahentaa) oireita joillekin. Ilmankostutinta et ole kokeillut?

kusipaskaa. Eikä se siitä vaihtamalla parane. Olen vakavissani suunnitellut meneväni vanhoilla päivillä vielä ammattikouluun hankkimaan jonkun oikean ammatin. Olen valmis lähes puolittamaan palkkani, jos tämän paskan voisi vaihtaa johonkin mielekkääseen työhön.

Riippuu hommista? Oon kyllä ihan tyytyväinen, mutta en mää kyllä muita hommia ole ikinä tehnytkään saati kymmeniä vuosi IT-alalla ollu...

Eilen salilla kaverin kanssa tein vatsoja kahden laitteen välissä selällään maaten. Nostelin jalkoja ylöspäin lisäpainon kera. Tuli sitten otettua se verran iso paino vahingossa ettei jaksanut tehdä pitämättä käsillä jostain kiinni, joten otin molemmin puolin olevista laitteista otteen. Kaveri teki siinä vieressä sellasta pystypunnerruksen tapasta laitetta. Ja laitteessahan oli sit sellanen (en tiedä miksi sanotaan) juttu minkä avulla voi ekan toiston auttaa alkuun jos on turhan vaikea ottaa ne painot ensin siitä ylös. Ja kun siitä jaloilla painaa/työntää se kevittää vähän ja sellanen metallinen osa laskeutuu samalla kiinni maahan(liian vaikeaa mulle näköjään selittää). Mutta pointii on se että ku laitoin käden sinne alle ja aloin tekemään omaa sarjaani ja kaveri sitten kevitti ensimmäistä toistoaan ni mulla oli sormet epähuomiossa siinä kivilattian ja sen maahan painautuvan osan välissä ja ku kaveri oikee voimalla painoi ne jalat siihen ni tuli paniikki :wtf: Katoin vaan sivulle ni sormet iha lytyssä ja aloin huutamaan: "Ai vittu, ei saatana! Ota se pois!" Se painoi jaloillaan edelleen mutta lopetti tekemisen ja otti kätensä pois, sitten täytyi vielä huutaa että ei ku ne jalat! Ku vihdoin sain sormeni pois välistä ni oli ihä rytyssä ja violetit. Onneksi ei pahemmin käynyt mutta sattuu kyllä edelleen, siinä kattoi sillon ympärilla muutama muukin... :D

Mikä tekee erityisen kusipaskaksi? Avaa hiukan.

Jäätävät pakkaset, niin ettei ulkona pysty olemaan.
Kurkkukipu joka jatkunut kohta viikon.
Duuni ja kouluhommien kiireellisyys. Perkele kun ei etene kummatkaan. Krooninen motivaatiopula molempia kohtaan. :(

Jäätävät pakkaset, niin ettei ulkona pysty olemaan.
Kurkkukipu joka jatkunut kohta viikon.
Duuni ja kouluhommien kiireellisyys. Perkele kun ei etene kummatkaan. Krooninen motivaatiopula molempia kohtaan. :(
Nuo boldatut kuvaa omia fiiliksiä. Päälle painaa stressi lopputyöstä ja työparina on yks v*tun aikaansaamaton mätisäkki, joka ansaitsisi ihan perinteisen selkäsaunan. Anyone?

Vitun pakkaset!! Menee ihan täysin pää jumiin, en voi käsittää miten joku voi pitää talvesta. Ulkona jäätyy kusi housuun ja fillari ei liiku vittu mihinkään. Kauppaan pitäs mennä, mutta taidan olla nälkälakossa juhannukseen, ei huvita ulos meneminen. Vittu.

Vitun pakkaset!! Menee ihan täysin pää jumiin, en voi käsittää miten joku voi pitää talvesta. Ulkona jäätyy kusi housuun ja fillari ei liiku vittu mihinkään. Kauppaan pitäs mennä, mutta taidan olla nälkälakossa juhannukseen, ei huvita ulos meneminen. Vittu.
Tämä. Talvi on ehdottomasti paskin vuodenaika. Vaikka täälläpäin ei olekkaan mittarin mukaan vielä kovin kylmä, niin on toi 10 astetta jo sen verran, et itteeni vituttaa suunnattomasti.

Meinasin jo lähtee, sopparia vaille oli jo valmiina. Mut en mä tahokkaaa, lällällää, muutin mieleni ja etin vaikka kittilästä duunia jos ei muuten tärppää :D

Mikä tekee erityisen kusipaskaksi? Avaa hiukan.

Muutamalla pointilla voin laittaa.

1. Kiire. Järjetön kiire.
2. Vittumaiset asiakkaat ja pomot
3. paikallaan istuminen. Jos nyt paskareissuja Suomen mahtaviin hotelleihin ei lasketa niin, 7.5h samassa paikassa ruutua tuijottaen.
4. Uuden opiskelu ja itsensä kehittäminen. Ei kiinnosta. Ei sitten vittuakaan. Varsinkin kun opiskelu on jotain perkeleen dokumenttien lukemista ruudulta. Nojoo, voi ne printata mutta yhtä vitun kuivaa ja yhdentekevää.
5. iltatyöt. Puhelimet ja läppärit vois vaikka mun puolesta polkea suohon. Minä kun en suostu tekemään enkä joustamaan omista illoista ja toki siitäkin vittuillaan. Puhelin ja läppäri jää duuniin (en suostunut ottamaan työsuhdepuhelinta, ihan tarkoituksella).

Mä olen jo yhdestä ylennyksestä kieltäytynyt. Siinä onnistumatta. Mua ei vois vähempää kiinnostaa saada lisää vastuuta ja haasteita palkankorotuksen vastineeksi. Mä nyt haluan vaan sen mediaanipalkkani ja vapaa-aikani. Olo on kuin maratoonarilla, jolle annetaan ohjeeksi juosta alusta loppuun satasen taktiikalla. Ei pysty, jaksa eikä kiinnosta. En ole kone, en jaksa tehdä 7,5h tehokkaasti aivot raksuttaen työtä. Ja kun en jaksa niin titäähän sen mitä siitä tulee. Sanominen.

Tuskimpa enää missään on erityisen lunkeja duuneja, mutta kyllä työn pitäisi tarjota jotain mielekästä itselle. On se sen verran iso osa elämää. IT alkaa olla nähty kymmenessä vuodessa ja nyt pitäisi keksiä jotain ihan muuta. Paska homma vaan, että käytännössä en taida osata mitään muuta kuin tätä sysipaskaa näyttöpäätetyötä.

Enkä sitten oikolukenut tai jäsennellyt tätä tekstiä, ihan ajatusvirtaa vaan.
Vittu, että voikin vituttaa.

Back
Ylös Bottom