Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

JN ja Carcayu voin samaistua teihin... ja hauskaa että on muitakin +30v ihmisiä joille jo alkaa duunit riittää, en ole yksin. Itse olen kanssa vakavasti harkinnut paikan vaihtoa/alan vaihtoa tai jopa opiskelua. Ja kävipä jopa mielessä että rupeisin vaan loisimaan, onhan tässä jo maksettu monia vuosia kaikenmaailman veroja/sosseja/tellejä jne. Olis jo aika saada noistakin osa takaisin.

Joku aika sitten alkoi nuo ajatukset päässä pyöriä ja sitten etsin viellä pakkikselta jotain omaa postausta kun tuli vastaan monta keskustelua töistä ja kaikissa oli sama piirre. Noin parikymppiset uskoivat saavansa ihanne työnsä ja ihmettelivät ja pätivät kuinka joku valittaja on väärällä alalla jne. No kun itsekin ovat olleet samassa +10vuotta niin eipä enää ruusuilla tanssimista tapahdu.

Täällä yksi joka voi myös allekirjoittaa edellisten postaukset, osin. Oma duuni onneksi on vielä mielekästä. Jotenkin vaan välillä tuntuu että vittu tää on nähty. Kuitenkin järki sanoo että pitää olla kiitollinen että ylipäätään on duunia ja vielä kohtuu korvauksella. Toisaalta jos tästä haluaa duunia vaihtaa niin edessä on tuo Jakobin mainitsema ylennys helvetti. Sitten taas joutuu myymään vapaa-aikansa ja sielunsa duunille. Ei kiitos.

Itse olen pyrkinyt ratkaisemaan homman leppoistamalla elämää. Palkatonta vapaata töistä, lomarahat vapaana jne. Vuoden päästä toivottavasti vuorotteluvapaa.

Ehkä tämä on vaan joku lähestyvän 40 kriisi, en tiedä.

Mitenhän kovi nää it hommat vituttaa 10 vuoden päästä ku nyt jo hajoo pää. Ei huvittais lähtee kouluun ku vasta valmistuin, eikä muutenkaan taloudellisesti nyt mahdollista. Pakko se kait jotain on keksiä. Onneks myös henkilökohtainen elämä menee päin persettä niin ei tarvii pelkkiä työ-asioita murehtia. On tässä vielä yksi naula vetämässä mikä tois ehkä helpotusta työ-asioihin (en tarkoita lottoa).

Voi fuck tätä migreeniä! Just kun on saanu ittensä valmiiksi ja pitäisi kohtapuoleen lähteä treeneihin, taas se alkoi. :curs: Ja jos ei lääke pian tehoa & hävitä näitä kohtauksen alkuoireita, on pakko jälleen perua treenit.

Haluan liikkua, mennä ulos raikkaaseen ilmaan, sekä treenata, enkä maata pimeässä kippurassa sängynpohjalla! :evil: Pitänee kirjoittaa valituslista valmiiksi lääkäriä varten... :wall:

Edelleen vituttaa tä vuokrakämpän ettiminen. Voiko oikeesti vaikuttaa niin paljon tohon kämpän saamiseen, et on määräaikanen työsuhde? Jos vuokranantajalla on vähänkään älliä päässä, niin se tajuaa et jos oon ollu yli vuoden töissä ja jään työttömäks niin tulee puoltoistavuotta liiton rahaa jos ei löydä uutta työpaikkaa. Tossa puolessatoista vuodessa löytää aivan varmasti uuden työpaikan. Ja toinen mikä tossa kämpän hakemisessa vituttaa on se, että jos haen johonkin kämppään niin sieltä ei yleensä tule mitään ilmotusta, jos en sitä saa. Pitää sit arvuutella ja itte soitella sinne saatanan toimistoon, et joko se kämppä on menny, et uskaltaa hakea johonkin toiseen. Tätä menoa asun eläkeikään vielä vanhempien luona. Tai no en varmaan ihan eläkeikään, mut helvetin kauan varmaan ku vuoden kohta hakenu tuloksetta asuntoa.

Tänään on kyl ollu äärimmäisen vittumainen päivä. Ekaks kolautin takaraivoni aivan helvetin voimakkaasti pöydän kulmaan ja ollu pökerryksistä siitä lähtie, sen jälkeen menin dösärille odottelee kyytiä, mutta eikös sekin saatanan paskatuubi ollu skipannu vuoronsa. Normaalisti matkaan, johon menee 15min pyörällä meni nyt pari tuntia julkisilla. Menin ostamaan verkkareita itelleni ja siinä helvetin kyrpäjooseppibasaarissa ei ollu sovituskoppia ni vähä mallailin niitä verkkareita ja päätin, että kyllä ne sopii. Eihän ne sit tietenkään saatana sopinu, ku kiskoin ne himassa jalkaan. Nyt sit pitäis niitäki lähtee palauttaa, mutta ajan ihan varmasti kolarin ku pää on vieläki aivan sekasi.

Mun passi menee vanhaksi, enkä pääse siskontyttären ristiäisiin. Ja pitää vielä mennä lontooseen hakemaan uusi, ja minä inhoan lontoota sydämeni pohjasta.

Tulikohan edes viikkoa täyteen oltuaan terveenä edellisestä flunssasta ja taas iski uusiksi. Vittu.

Vitun työnhaku. Homojen hommaa saatana. Vituttaa täyttää miljoona avointa hakemusta ja kesätyöhakemusta ja kirjoittaa samat paskat joka hakemukseen. Joka kevät sama juttu paitsi että nyt on paineet isommat kun pitäs valmistua tänä vuonna ja löytää mielellään vakituinen duuni mutta hei nythän on lama ja kaikki saa vaan kenkää eikä töitä. Perkele.

viimiset neljä viikkoa oon ollu on-off meiningillä kipeänä. esim. nyt ma,ti,ke,to kipeä. viime viikolla torstaina jne.

mittasin just kuumeen ja se oli 37,5c. huoh. pari tuntia sitten se oli 36,5c ja tiistaina se oli 39c. mitä ihmettä..

kaiken lisäks oon vetäny viimiset 8vk 3-4h tunnin yöunilla öisin ja univelat kuitaten päiväunilla.

Jo toinen vitu talvi ku tuo perkeleen volvo rupeaa vittuileen eikä suostu käynnistyyn. tosin taitaa olla oma vika kun en oo kuuteen päivään ajanu ku yhen pikku mutkan joka varmaan vaan pahensi asiaa ku pakkastaki on ollu koko ajan sen 25-30... helvetin kusinen siperia, jos ois rahaa ni en yhtään talveä täälä palelis

Noita työvituksia oli mukava lukea. Nyt ei vituta yhtään, ettei ole duunia atm. :D

Mut pakkaset vituttaa. Mä inhoan kylmää, ja nyt ei vittu jaksa lähteä ulos kämpästä edes ko heti jäätyy.

Back
Ylös Bottom