Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tohon lisätään vielä päälle pällitestin ryhmätehtävästä "vittu mitä paskaa, aikuiset ihmiset leikkii. Heittää palikat seinille ja nurkkaan jurottaan". Mahtava tiimipelaaaja :)

Kyl se vaan niin on, että sosiaaliset taidot ja pelisilmä on monessa tavallisessakin duunissa aika pop ominaisuus kun hakijoita seulotaan. Helvetin iso vaikutus sillä, että sopiiko tyyppi tiimiin vai tulisko siitä vaan ongelmia palkkauksen jälkeen, kun alkaa ryhmädynamiikka hajoilemaan ties millaiseen säätämiseen. Huvittavintahan tässä on se, että noi epäsopivat kaverit ei yleensä itse sitä tilannetta tiedosta ja sen vuoksi eivät pysyt persoonaansa ja käyttäytymiseensä vaikuttamaan(vika on aina muissa).

No jos kerran vika on täysin minussa itsessäni niin miten sitä voisi lähteä vikaa voisi lähteä korjaamaan ja asioita muuttamaan tuosta vaan sormia napsauttamalla vuosikymmeniksi juuttuneiden kuvioiden jälkeen? Kaikki osaa kyllä kommentoida ja sanoa mikä on miehessä vialla, mutta eipä ole löytynyt niitä jotka haluavat/osaavat auttaa.

Ootko sä Hard Justice noin katkera ja kateellinen myös pakkiksen ulkopuolella? Siinä voi olla yksi syy mikset ole insinööritason hommia löytänyt.
Olen
Mitä tekemistä kateellisuudella on työnhaun kanssa?

No jos kerran vika on täysin minussa itsessäni niin miten sitä voisi lähteä vikaa voisi lähteä korjaamaan ja asioita muuttamaan tuosta vaan sormia napsauttamalla vuosikymmeniksi juuttuneiden kuvioiden jälkeen? Kaikki osaa kyllä kommentoida ja sanoa mikä on miehessä vialla, mutta eipä ole löytynyt niitä jotka haluavat/osaavat auttaa.

En mä tunne sua enkä voi sanoa onko sinussa jotain parannettavaa. Teksteistä jää sellainen kuva, että jotain vois olla, mutta netti nyt on mitä on :) Jos sua toi puoli mietityttää niin mun kokemuksen mukaan hyvä headhuntteri auttaa vähän helvetin paljon(cv kuntoon, presentaatio kuntoon, referenssien tarkistaminen mitä paskaa ne jauhaa, haastatteluihin valmentaminen jne.) Ei olis ihan eka kerta, kun joku "kaveri" mikä on referenssilistalla puhuukin sit paskaa niin perkeleesti ja sen kautta kosahtaa mahdollisuudet. Mulle ei noin ole käynyt, mutta oon tästä läheltä päässyt seuraan, yhtä tapausta missä noin kävi aika monesti ennen kuin tuttu tajus mistä se johtuu ettei tuu tarjouksia vaikka haastikset menee hyvin.

Toi mun teksti oli omiin rekrykokemuksiin perustuva. Yhden superpätevän jannun palkkauksessa olin mukana ja jätin tyypistä aavistuksen paistavan erikoisuuden huomioimatta (asiasta keskusteltiin rmuiden haastattelijoiden kesken ja todettiin, että kyllä jannu on niin saatanan kova tekijä, että otetaan vaikka vähän epäilytti). Siitä tuli mulle ja firmalle ihan vitusti duunia jälkikäteen monenlaisissa erikoisepisodeissa. Siinä kohtaa kun tyypin virittelyt alko leviämään myös duunikavereihin niin huhhuh. Onneks jannu tajus ite vaihtaa firmaa ja haukkui toki samalla wanhan firman paskaksi. Sen jälkeen tuumasin, että jos ei natsaa kaikilta osin niin sit on parempi jättää palkkaamatta vaikka kuinka ois uupeloa tekijöistä.

Nykyään, kun työyhteisöissä ja ihan töissäkin joutuu tekemään ja sietämään kaikenlaista älytöntä ja turhaa vouhkaamista, lässytystä ja palaveeraamista niin kollegojen kuin asiakkaiden taholta, kyynisyys, inhorealismi jne on se mihin se valinta tyssää. Paistaa läpi monen jo teksteistä ja varmasti omastakin. :lol2:

Miettikää vaikka asiakaspalvelutyötä, jos hakija vaikuttaa älykkäältä ja jotenkin vähän lattealta, kyyniseltä niin kyllähän siinä aina pitää miettiä että mitenhän toikin sietää ne kaikki idiootit ihmiset...
Ja ihan työyhteisössäkin, jos työpaikka on täynnä näitä "räiskyviä persoonallisuuksia" niin ei sinne vaan sovi joukkoon.

hyvät keskustelut näköjää meneillää. ainoo huono puoli on et ne ei johda mihinkää. :thumbs:

vituttaa ku päiväl oli laskenu 37c lämmöt mutta nyt ne taas nous... huoh
yleensä ku arvioi et on huomenna terve se tarkottaa että siihen arvioon pitää heittää 5 päivää lisää.

Huame fy 2 koe, en osaa paskan vertaa, tuntuu ettei lukiessakaa päähän jää mitää.. Ei vituta :D

Itket haastattelussa miten ison talon Huppe rakensi?
Minkä tulkitsit siinä itkemiseksi?
Olin vain sitä mieltä ettei noin pieni perhe välttämättä tarvitse noin isoa asuntoa ja muutenkin luulisi että voisi olla vähempään ja vaatimattomampaan asumiseen tyytyväinen. Mihin tarvitaan 5 huonetta + keittiö + kodinhoitohuone + takkahuone + askarteluhuone +pesuhuone + 2 x wc tjsp kun lapset kuitenkin muuttaa pois kotoa ja sitten jää mamman kanssa kartanoon kahdestaan?

Sanokaapa mulle miksi helvetissä nuo pytyt pitää olla niin lyhyitä? Ei se varmasti ole kovin hygieenistä että terska voi osua pytyn reunaan milloin vain. Kiva sinne on änkeä paperia väliin.
Voin vain kuvitella miten paljon se siihen hinkkaa miehillä joilla on yli 12,5 senttiä miehuutta...

Saatana ku varastivat jotain kautta mun henkilötiedot ja nyt sitte on saanu tilailla luottokieltoo ja pysäyttää laskua ja tehä rikosilmotusta ja pysäyttää lähetyksiä ja vaikka mitä vittu! Annan sille urvelolle ennemmin kunnolla selkään ku vaadin jotain korvauksia, mikäli saavat sen joskus kiinni.

Sanokaapa mulle miksi helvetissä nuo pytyt pitää olla niin lyhyitä? Ei se varmasti ole kovin hygieenistä että terska voi osua pytyn reunaan milloin vain. Kiva sinne on änkeä paperia väliin.
Voin vain kuvitella miten paljon se siihen hinkkaa miehillä joilla on yli 12,5 senttiä miehuutta...

Miks pisuaarit on niin korkeella? Olis matalemmalla ni ei roiskuis sieltä niin paljon vastaan. Roiskumisongelma on varmaan sellasilla puolituisilla viel pahempi ongelma.

Anteeks jo etukäteen.

Noniin, pakko avautua tänne koska mua niin järjettömän paljon vituttaa se että mun työkaverit on alkanu treenaamaan. Ja ei, se ei vituta että ne treenaa noin niiinku suoraan lauseen tossa merkityksessä, vaan mua vituttaa se että nyt joudun väkisin kuuntelemaan joka ikisellä vitun pienelläkin tauolla treenijuttuja aina kun osun samaan aikaan taukohuoneeseen. Ja näin käy monen monta kertaa päivässä, koska työpaikka on suht pieni ja kyseisessä huoneessa tapahtuu kaikki väliaikatoiminta. Eikä siinäkään vielä mitään että puhutaan treenijutuista, mun mielestä on ihanaa puhua mun treenailuista, mun mielest on ihanaa että joku kyselee miten mä treenaan ja miten mä syön ja kuin usein ja miks ja miten treenaan vatsoja ja oonko koskaa tehny jotain tiettyä liiketttä. Mutta kun kutsuttakoon henkilöä vaikka Hilpaksi. Hilppa on ylipainoinen, ja on aivan fine asian kanssa. Hilppa arvostelee mua ja mun syömisiä (kuten moni muukin työkaveri mutta nää arvostelut menee jo ihan humisten korvasta sisää ja toisesta ulos). Hilppa on kertonut olevansa kateellinen mun omaamalle itsekurille sekä, ilmoittanut moneen kertaan hyvin kovaan ääneen että jos treenaa monta kertaa viikossa, käy aamulla lenkillä/salilla aerobisella ja syö säännöllisesti (about 3h välein), ei voi käydä töissä samaan aikaan. EIKÖ?!?!?!? Vittu kuin moni oikeesti ammattilainen ei tee MITÄÄN töitä treenaamisen ohella?? Vittu jokaikisellä on saatana joku ammatti, suomessa ihan murto-osa tekee esim. pt ohjauksia, mutta vittu kyllä sekin on saatana työn tekoa siinä missä mikä tahansa muukin. Koko paska on tasan omasta asenteesta kiinni. Ja koska nyt tuli niin helvetin sekavaa tekstiä enkä saa edes puoliakaan vitutuksestani purettua tekstin muotoon, niin selvennän vielä sen verran että Hilpan kanssa siis keskustelemme monta kertaa päivässä yleisesti salitreenistä, mutta koska minä en ole ammattilainen en osaa Hilppaa neuvoa, niimpä kuuntelen kaikenmoisia versioita siitä miten monella tapaa erilaiset kuntosalilaitteet voidaan raiskata paskalla tekniikalla, kun ollaan niin hyviä ettei voida kysyä keneltäkään neuvoa. Hilppa demonstroi monta kertaa päivässä jonkun liikeen, kerto mihin lihakseen/lihasryhmään se käy ja valittaa kun joku paikka on kipeenä treenin jälkeen. Hilppa on käynyt kuukauden treenailemassa, ja sanoin hänelle että kannattaa pyytää joku salin henkilökunnasta näyttämään miten laitteet yleensäkkin toimii, ja miten niitä saa säädeltyä. Ja joka torstai keskustellaan myös aiheesta Jutta ja superdieetit; "toi on ihan sairasta, ei noil oo muuta elämää ku toi treenaaminen" "kyllä mäki saisin itteni tohon kuntoo jos uhraisin kaiken muun" "siis hyi yök että on rumaa kun naisella näkyy vatsalihakset" "NO TODELLAKIN oli sekä jutalla että noilla muillaki pyllyssä selluliittia" .... :face:

+ toinen ihana työkaverini joka käy jumpissa. "ku se on niin rankkaa ja ku tulee hiki ni se on paljon tehokkaampaa ku joku pelkkä salitreeni"

JA ettei nyt kaikille se käsitys että mua vituttais? Ehei, edelleen tykkään puhua treenaamisesta, ja mun mielest on siis oikeesti todella ihailtavaa ja ihanaa että löytyy tota alottelijan intoa ja tykkään treenata ja mua ei vittujakaan kiinnosta mitä mieltä joku on mun treenaamisesta tai syömisistä

MUTTA Älä vittu tule multa kysymään neuvoa "siihen selkäjuttuu mikä on siinä vatsalaitteen ja pakarajutun välissä", kun en edes tiedä mikä masiina on kyseessä kun en samalla salilla käy?!!!! Ja älä kysy mitään neuvoja mihinkään jos et niitä oo valmis kuuntelemaan. Täytyy varmaan ottaa huomenna läppäri töihin ja pistää gymlogit pyörimään niin saisina ainakin syödä rauhassa......... :jahas:

-amen-

Back
Ylös Bottom