Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en pahastunu, lähinnä vittuilin tuolla olen pahoillani-kommentilla :D Aina ei vaan kaikki ymmärrä..Ja uskon, että Sinttura ei pahastunut kuitenkaan, mun kommentista liittyen tohon repeemiseen? En tarkoittanut sitä sillä, että tarvisi pahotella tms, vaan kunhan koitin vääntää tosta jotain pientä ironiaa, koska käytän itsekkin satunnaisesti tota "kahvit näppikselle" kielikuvaa.
Mutta onneks meillä on täälä tommosia foorumiprinssejä, jotka pelastaa naiset kamalilta kommenteilta ;)
Ja uskon, että Sinttura ei pahastunut kuitenkaan, mun kommentista liittyen tohon repeemiseen? En tarkoittanut sitä sillä, että tarvisi pahotella tms, vaan kunhan koitin vääntää tosta jotain pientä ironiaa, koska käytän itsekkin satunnaisesti tota "kahvit näppikselle" kielikuvaa.
Mutta onneks meillä on täälä tommosia foorumiprinssejä, jotka pelastaa naiset kamalilta kommenteilta ;)
Tässä on sitä jotain!! :hyvä: Voin rehellisesti sanoa, että vaikeeta oli hengittäminen vartin ajan!
Valkoisia ritareita tarvitaan aina!
Minkä ihmeen takia se on sinusta noloa auttaa heikompaansa?"Oltiin tossa jonkun aikaa sitten kavereiden kanssa treenaamassa ja sitten yks pari vuotta nuorempi kaveri jolla penkissä maksimit ehkä 45kg niin se päätti pistää 70kg penkkiin ja niinhän siinä kävi että painot tuli heti syliin kun se ne sieltä telineistä sai nipinnapin käsille ja sitten olikin jo vähän kiire mennä auttamaan... nolas meidät kaikki sitte mukavasti siinä"
Tosi noloa mennä auttamaan heikompaa..
Minkä ihmeen takia se on sinusta noloa auttaa heikompaansa?
Tais olla sarkastinen kommentti alkuperäiselle kirjoittajalle.